Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konekaupalle nimeä.  (Luettu 50706 kertaa)

nilihaara

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
pakulla ollaan just lähdössä Viroon, että eiköhän jotain janon poistajaa Okrasta sitten löydy.
    Aika hyvin kuvastaa alkavan yrityksen toimintaa jos pitää verottomalla viinalla aloittaa voitelu. Nimi yritystä myöten, annan henkilökohtaisen palautteen sitten Okrassa. Ja kattele sitten mulle kylvökonetta sieltä etelästä, mä meen ettiin poronraatoja. :D

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: konekaupalle nimeä.
Kaikki alle kahdeksan vuoden on sitten kusta...  ;D

Mä tykkään nimestä, se on reilusti ja rohkeasti erilainen vaikka sisältääkin selvän ja kuluneen viittauksen maatalouteen.

Se miten yleisö ottaa sen vastaan ei jää nähtäväksi, vaan Realistin tehtäväksi. Intoa ja tsemppiä, kaikki mikä iskee keskusliikkeitä kulkusille on vain hyvää...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: konekaupalle nimeä.
Niin paljon on aihe kirjoituttanut väkeä ettei jaksa etsiä kuka konjamiinit mafiasta saa.
Vai menikö realistille itselle. ;D

realisti

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
pakulla ollaan just lähdössä Viroon, että eiköhän jotain janon poistajaa Okrasta sitten löydy.
    Aika hyvin kuvastaa alkavan yrityksen toimintaa jos pitää verottomalla viinalla aloittaa voitelu. Nimi yritystä myöten, annan henkilökohtaisen palautteen sitten Okrassa. Ja kattele sitten mulle kylvökonetta sieltä etelästä, mä meen ettiin poronraatoja. :D

Ei muuten, mutta tuli tälle nimiraadille luvattua... Ja täytyyhän mafioson pitää minkä lupaa. 8)

nilihaara

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
pakulla ollaan just lähdössä Viroon, että eiköhän jotain janon poistajaa Okrasta sitten löydy.
    Aika hyvin kuvastaa alkavan yrityksen toimintaa jos pitää verottomalla viinalla aloittaa voitelu. Nimi yritystä myöten, annan henkilökohtaisen palautteen sitten Okrassa. Ja kattele sitten mulle kylvökonetta sieltä etelästä, mä meen ettiin poronraatoja. :D

Ei muuten, mutta tuli tälle nimiraadille luvattua... Ja täytyyhän mafioson pitää minkä lupaa. 8)
     Onnea matkaan, eihän se nimi miestä pahenna.  Ja muista muista että hyvä kello kauas kuuluu....jne.     Tapaamme Okrassa.     Tiedä vaikka joskus kaupoille päästäisiin. :)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: konekaupalle nimeä.
pakulla ollaan just lähdössä Viroon, että eiköhän jotain janon poistajaa Okrasta sitten löydy.
    Aika hyvin kuvastaa alkavan yrityksen toimintaa jos pitää verottomalla viinalla aloittaa voitelu. Nimi yritystä myöten, annan henkilökohtaisen palautteen sitten Okrassa. Ja kattele sitten mulle kylvökonetta sieltä etelästä, mä meen ettiin poronraatoja. :D

Ei muuten, mutta tuli tälle nimiraadille luvattua... Ja täytyyhän mafioson pitää minkä lupaa. 8)
     Onnea matkaan, eihän se nimi miestä pahenna.  Ja muista muista että hyvä kello kauas kuuluu....jne.     Tapaamme Okrassa.     Tiedä vaikka joskus kaupoille päästäisiin. :)

 Muistaakseni lupasit mullekin kaljat ko. näyttelyssä, siis Nilihaara!   :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

nilihaara

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
pakulla ollaan just lähdössä Viroon, että eiköhän jotain janon poistajaa Okrasta sitten löydy.
    Aika hyvin kuvastaa alkavan yrityksen toimintaa jos pitää verottomalla viinalla aloittaa voitelu. Nimi yritystä myöten, annan henkilökohtaisen palautteen sitten Okrassa. Ja kattele sitten mulle kylvökonetta sieltä etelästä, mä meen ettiin poronraatoja. :D

Ei muuten, mutta tuli tälle nimiraadille luvattua... Ja täytyyhän mafioson pitää minkä lupaa. 8)
     Onnea matkaan, eihän se nimi miestä pahenna.  Ja muista muista että hyvä kello kauas kuuluu....jne.     Tapaamme Okrassa.     Tiedä vaikka joskus kaupoille päästäisiin. :)

 Muistaakseni lupasit mullekin kaljat ko. näyttelyssä, siis Nilihaara!   :D

   Jep, niin on muistissa sun oluet.   Enhän mä realistilta juomaa saa ennen kuin kaupoille päästään ja tänä vuonna kaupat näyttää toivottomalta kun tuota metsämaata pukkaa urakalla.  Ollaan arkipäivinä Okrassa kun vapaat käy perheelle niin paremmin. 

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: konekaupalle nimeä.
Agrimafia  8)   *loistava nimi*
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: konekaupalle nimeä.
Ja perheen päämiehenä toimii eräs reanisti, suonensisäisiä alennuksella jo vuodesta 2012...  ;D

Viimeksi muokattu: 22.04.12 - klo:10:33 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

JoHaRa

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
Agrimafia  8)   *loistava nimi*

Tuleeko logoksi verinen hevosenpää  ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
Olisko kenties seuraava kirjoitushäröinen hyvä?
 Rasistin kone, (T)yöVoimaa etelästä. Jokaisen makuun sopivat "koneet". Sopuhintaan ilman kotimaisia työvoimakustannuksia.

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: konekaupalle nimeä.
Agrimafia  8)   *loistava nimi*

Italian poikien kanssa mukava tehä kauppaa  8)

talutehnika

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
Agrimafia  8)   *loistava nimi*

Italian poikien kanssa mukava tehä kauppaa  8)

Italiassa se on Cosa nostra, eli meidän asiamme.

Virossa Tallinnan yhteiskassa.

Köyhä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: konekaupalle nimeä.
antakaas ehdotuksia, pitäisi irroittaa ensi vuoden alusta kauppa ja urakointi omaksi yrityksekseen.

p.s jos jokin ehdotus otetaan käyttöön voin palkita kunnon konjakki-pullolla.
Oliko tääkin firma tähdenlento vai miksi on nettisivut kadonneet bittiavaruuteen
Helppo se on eilinen sää ennustaa, mutta ennustappa huominen

realisti

  • Vieras
Vs: konekaupalle nimeä.
Uudet työn alla.
Nettikoneessa tämän hetken valikoima.

Viimeksi muokattu: 15.12.12 - klo:14:30 kirjoittanut realisti