Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalluppija änkejää  (Luettu 7797 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Talojuhanie oli kokkoomus tahtonu komunistiin ehokkaaksi... ja Aullis eiku ruikuttaa

Täälä meiläpäin on Paavo Väyrynen aina yhistäny demarit ...
Ne on aina yhtenä miehenä vastustanu Paavo Väyrystä ...

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Kalluppija änkejää
Talojuhanie oli kokkoomus tahtonu komunistiin ehokkaaksi... ja Aullis eiku ruikuttaa

Täälä meiläpäin on Paavo Väyrynen aina yhistäny demarit ...
Ne on aina yhtenä miehenä vastustanu Paavo Väyrystä ...

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.


--aika moni alkoi inhota SDP:täkin Paavon ansiosta

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Kalluppija änkejää

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
[/quote]
--Tuo on kyllä vale :P  Minä äänestän keskustaa juuri Paavon takia.Paavolla on niin paljon kannattajia Suomessa että hänen väheksymisensä on ihan turhaa touhua.Paavo senku porskuttaa ;)
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää
Kyllä Väyryspaavo on kepulle tärkeä ukko. Iliman Paavoa virta kävisi melekolaella perussuomalaesiin päen.
Elämä on parasta kometiijjaa

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
--Tuo on kyllä vale :P  Minä äänestän keskustaa juuri Paavon takia.Paavolla on niin paljon kannattajia Suomessa että hänen väheksymisensä on ihan turhaa touhua.Paavo senku porskuttaa ;)
[/quote]

Paavo on täysi pelle

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
--Tuo on kyllä vale :P  Minä äänestän keskustaa juuri Paavon takia.Paavolla on niin paljon kannattajia Suomessa että hänen väheksymisensä on ihan turhaa touhua.Paavo senku porskuttaa ;)

Paavo on täysi pelle
[/quote]

Jokkaenen sirkus tarvii pellesä
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Kyllä Väyryspaavo on kepulle tärkeä ukko. Iliman Paavoa virta kävisi melekolaella perussuomalaesiin päen.

Paavo Väyrysen ansiota on tämä, että keskustasta on kasvanut Suomen suurin puolue.
Paavo aikanaan oli ulkoministeri, muistaakseni jo Sorsan aikana .... ( voin muistaa väärin )
Paavo tajusi jo silloin, että valtastrategisesti on tärkeintä olla suurin puolue, sillä valta hallituksessa on aina suurimmalla puolueella, joten jo silloin seitkytluvulla kun demarit oli selkeästi suurempi puolue kuin keskusta oli, samoin oli myös SKDL silloin keskustaa suurempi puolue, niin Paavo tajusi tämän.

Paavon idea on se, että kannatusta puolueelle saadaan demareita haastamalla, joten Paavo yksiselitteisesti aina vastusti demareiden linjaa ja loppuun asti pyrki sen eliminoimiseen.
Kyse oli puhtaasti vaalitaktisesta linjasta, aina pitää vastustaa demareita niin tulee kannatusta puolueelle.

Tämä yksiselitteinen taktiikka on kasvattanut keskustan maan suurimmaksi puolueeksi ja Kääriäinen on väitelly asiasta jopa tohtoriksi, kyse on puhtaasti siitä, miten päästään vallan keskiöön.

Se miksi demarit Paavoa vihaa niin paljon, johtuu puhtaasti siitä, että Paavon ansiota on tämän linjan valitseminen ja sen johdonmukainen pitäminen kaikissa tilanteissa aina, Paavo vastustaa aina demareita, oli asia mikä hyvänsä.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kalluppija änkejää

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
--Tuo on kyllä vale :P  Minä äänestän keskustaa juuri Paavon takia.Paavolla on niin paljon kannattajia Suomessa että hänen väheksymisensä on ihan turhaa touhua.Paavo senku porskuttaa ;)

Paavo on täysi pelle
[/quote]

karpela on =
kaikkonen on =
kanerva on =
syskyvitsi on =

talojussi täydennä sirkusnimikkeillä :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Ottoputki
karpela on =
kaikkonen on =
kanerva on =
syskyvitsi on =
talojussi täydennä sirkusnimikkeillä :D :D :D

Älä ota enää  ;D  :D  ::)

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Kalluppija änkejää
Talojuhanie oli kokkoomus tahtonu komunistiin ehokkaaksi... ja Aullis eiku ruikuttaa

Täälä meiläpäin on Paavo Väyrynen aina yhistäny demarit ...
Ne on aina yhtenä miehenä vastustanu Paavo Väyrystä ...

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
On aina muistettava että Paavo nosti Keskustan 16-17% puolueesta yli 20%:n puolueeksi, jota Esko Aho ja Matti Vanhanen ovat hyvin jatkaneet. Olen aina ihmetellyt että kun on kaksi samanluonteista poliitikkoa Paavo Väyrynen ja Sauli Niinistö niin toista vihataan ja toista ihaillaan, tai no eihän Paavoa ja muita Keskustapoliitikkoja vastaan hyökätä kuin Helsinki keskeisessä mediassa ja tälläisillä keskustelupalstoilla muutamien sekopäiden toimesta. Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen olen ehdolla kunnallisvaaleissa.

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Talojuhanie oli kokkoomus tahtonu komunistiin ehokkaaksi... ja Aullis eiku ruikuttaa

Täälä meiläpäin on Paavo Väyrynen aina yhistäny demarit ...
Ne on aina yhtenä miehenä vastustanu Paavo Väyrystä ...

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
Olen aina ihmetellyt että kun on kaksi samanluonteista poliitikkoa Paavo Väyrynen ja Sauli Niinistö

Törkeä loukkaus Niinistöä kohtaan verrata häntä Väyrys-pelleen >:( >:(

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää
joo, eihä siitä niinistöstä pelleksi, pikemminki tullee mieleen seittekytäluvun kasper-nukke. Ulukonävöltään ja tavvoeltaan ku ranskan resitentti sarkosi
Elämä on parasta kometiijjaa

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
joo, eihä siitä niinistöstä pelleksi, pikemminki tullee mieleen seittekytäluvun kasper-nukke. Ulukonävöltään ja tavvoeltaan ku ranskan resitentti sarkosi

Presidenttiainesta

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää
joo, hame peälle ja menis halosesta
Elämä on parasta kometiijjaa

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää
Talojuhanie oli kokkoomus tahtonu komunistiin ehokkaaksi... ja Aullis eiku ruikuttaa

Täälä meiläpäin on Paavo Väyrynen aina yhistäny demarit ...
Ne on aina yhtenä miehenä vastustanu Paavo Väyrystä ...

Paavo on tehnyt hyvää työtä: moni on alkanut inhota kepua Paavon ansiosta.
On aina muistettava että Paavo nosti Keskustan 16-17% puolueesta yli 20%:n puolueeksi, jota Esko Aho ja Matti Vanhanen ovat hyvin jatkaneet. Olen aina ihmetellyt että kun on kaksi samanluonteista poliitikkoa Paavo Väyrynen ja Sauli Niinistö niin toista vihataan ja toista ihaillaan, tai no eihän Paavoa ja muita Keskustapoliitikkoja vastaan hyökätä kuin Helsinki keskeisessä mediassa ja tälläisillä keskustelupalstoilla muutamien sekopäiden toimesta. Ja vastaus alkuperäiseen kysymykseen olen ehdolla kunnallisvaaleissa.

Ka, yks sentään ilimottausi, on niitä varmasti muitaki eholla, vaen se ujjous...
Elämä on parasta kometiijjaa