Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalluppija änkejää  (Luettu 7770 kertaa)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Kalluppija änkejää
Kukapa tohtii tunnustaa olevasa eholla tulevissa kuntavaaliissa. Heino ei oo eholla.
Elämä on parasta kometiijjaa

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Tj ei.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kalluppija änkejää
Tinppa ei ole.
Kui mää ain olen paras?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kalluppija änkejää
Mun mielestä Heinon pitäis olla. Ekkö jouda vai eikö ole kukaan hoksannut pyytää? :P

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Kalluppija änkejää
-Eipä ole haluja tällä kertaa luottamushommiin. Jos jotain hoitaa, pitäis perehtyäkin asiaan kunnolla. Olen nähnyt, että kokouskuori avataan vasta kun perse on jo kokoussalin penkissä.  ???
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kalluppija änkejää
Mun mielestä Heinon pitäis olla. Ekkö jouda vai eikö ole kukaan hoksannut pyytää? :P

Heinolla on toenen kausi loppusuoralla ja on tarkotus keskittyö tästä etteenpäen ommiin asijoetten hoetoon. Laskeskelin tuossa että kun oon valtuutettu ja lautakunnan pj, niin vujessa mennee kokkouksiin ja muuhun tyhyjänpäeväseen pitkästi toesta kuukautta. Siinä ajassa ehtiipi hoijjella mehtie ja aekaa jeäpi huppaeluunki.

Tännään viimeksi on soeteltu ja pyyvvetty pyörtämään peätös, kun tältä kylältä ei kukkaa ala, vaen ei lie kovinkaa iso vahinko.
Elämä on parasta kometiijjaa

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Nimenomaan jos aikoo perehtyä asioihin ja hoitaa luottamustehtävän kunnolla se kyllä ottaa aikaa.Ei riitä pelkästään että istuu kokouksessa.kaikenlaiset muut palaverit tulee siihen päälle myös.
Siis ei kiitos enää.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Kolme vuotta olin muinoin virkamiehenä kehnolla palkalla. Mielestäni se on luettavissa puolittain luottamustehtäväksi, olen osuuteni hoitanut. Ei tällä kertaa enää ole kyseltykään.

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Mun mielestä Heinon pitäis olla. Ekkö jouda vai eikö ole kukaan hoksannut pyytää? :P

Heinolla on toenen kausi loppusuoralla ja on tarkotus keskittyö tästä etteenpäen ommiin asijoetten hoetoon. Laskeskelin tuossa että kun oon valtuutettu ja lautakunnan pj, niin vujessa mennee kokkouksiin ja muuhun tyhyjänpäeväseen pitkästi toesta kuukautta. Siinä ajassa ehtiipi hoijjella mehtie ja aekaa jeäpi huppaeluunki.

Tännään viimeksi on soeteltu ja pyyvvetty pyörtämään peätös, kun tältä kylältä ei kukkaa ala, vaen ei lie kovinkaa iso vahinko.

Se kun ei tosiaan riitä se kokouksissa istuminen. Joutuu todella perehtymään asioihin huolella etukäteen, kuullostelemaan toisten kantoja, vaatii todella työtä, jos meinaa olla asioista oma kanta sekä perillä...Ei käy kateeksi, kun muutama tuttu kaupungin lautakunnissa. Ryhmäkokouksetkin eri päivänä, sitten varsinainen kokous, riippuen toki lautakunnasta.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kalluppija änkejää
Ei oo ei.
Joskus joku maeninnu että ruveta eholle.
Vae eipä tuota kehtaa jos ei satu pääseenkään.
Eikä varsinkaan jos satuu pääseen.
Onpa tuota tarpeeksi ommaaki touhua.
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää

Onpa tuota tarpeeksi ommaaki touhua.

Yhdestä monessa mukana olleesta Hankkija-vaikuttajasta sanottiinkin, että hänellä oli aina puuliiteri tyhjä ja paskaliiteri täynnä.

...ja pyllähtihän se Hankkijakin, vaikka aina sanottiin, että pankit eivät päästä sitä konkurssiin.... muttakun pankit menivät itse konkurssiin.

Hankkija oli tyypillinen kepu-MTK- taidonnäyte asioitten hoidosta.....etkä ollut viljelijä etkä edes ihminen, jos ostit jostain muualta.

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
No tulihan se taas sieltä Tj:lle tyypillinen näkökanta ???

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Kalluppija änkejää
Nimenomaan jos aikoo perehtyä asioihin ja hoitaa luottamustehtävän kunnolla se kyllä ottaa aikaa.Ei riitä pelkästään että istuu kokouksessa.kaikenlaiset muut palaverit tulee siihen päälle myös.
Siis ei kiitos enää.

Noinhan sen pitäisi olla, vaan ei kaikilla ole.

      Juu, ei ole Heinämäkikään ehdolla. Sitten joskus kun on aikuisempi, ehkä.  ;D

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Sitä kun moni tyyppi on vaan pelkästää sen vuoksi noissa hommissa että saapi olla pois kotoa.Kuten Talojussikin aikoinaan.Vaan eipä häntä kuulemma edes pyydetty edes ehdokkaaksi enää 8).
No niitä paskanjauhajia on politiikka täynnä.Kyläyhdistyksestä hallitukseen asti

Talojussi

  • Vieras
Vs: Kalluppija änkejää
Sitä kun moni tyyppi on vaan pelkästää sen vuoksi noissa hommissa että saapi olla pois kotoa.Kuten Talojussikin aikoinaan.Vaan eipä häntä kuulemma edes pyydetty edes ehdokkaaksi enää 8). hölö hölö, suorastaan rukoiltiin ehdokkaaksi  :D
No niitä paskanjauhajia on politiikka täynnä.Kyläyhdistyksestä hallitukseen asti