Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehtimäki?  (Luettu 7395 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?


No anna vaan, ku joharalla on muutenki niin vähän.   

-en voi syödä sanaani :o Olen luvannut ,etten puolla enkä sorra ketään.  :(

-Myönnän,että hirveen mieli tekis antaa Apilakselle ,repelle,torppajuutakselle ja joskus Sepellekkin miinusta,eemelistä puhumattakaan,mutta näyttävät pärjäävän hyvin ilman minuaki. :)
[/quote]

 Minä annan aina Millalle plussaa ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lehtimäki?
Minä annan aina Millalle plussaa

Aiemmin oot väittäny kuitenki näin: "Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama"      :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
Minä annan aina Millalle plussaa

Aiemmin oot väittäny kuitenki näin: "Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama"      :o

   Kepulaaset tosikot on kyllä ihan perseestä. Siitä Millalle + ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Lehtimäki?
Minä annan aina Millalle plussaa

Aiemmin oot väittäny kuitenki näin: "Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama"      :o

   Kepulaaset tosikot on kyllä ihan perseestä. Siitä Millalle +

Saattavat ollakki. Varmaksi en voi sanua.

T: sittoutumaton
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Tuuli

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
  Ukkeli on hävinnyt jonnekin...    ???

Onkait se nyt harmi, ku saitin piikikkäin persu on poissa...eikö kukaan ole sattunut näkeen Lehtistä?     8)

Jospa se pääsi valtuustoon ja teki sen takia aukit ???  ;D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Lehtimäki?
taekka oli ite aukki
Elämä on parasta kometiijjaa

millamagia

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
Lehtimäkihän oli jo päälle seitenkymppinen.On voinut sairastua tai kuolla. Kumma kyllä,mutta hänen poissaolonsa tuntuu tällä saitilla.Kukaan ei puolusta mun kaa persuja.Pitää yrittää yksin >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
Lehtimäkihän oli jo päälle seitenkymppinen.On voinut sairastua tai kuolla. Kumma kyllä,mutta hänen poissaolonsa tuntuu tällä saitilla.Kukaan ei puolusta mun kaa persuja.Pitää yrittää yksin >:(

Sulle persujen puolustaminen on sama asia kuin kokoomuksen kehuminen  ;D ;D ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Lehtimäki?
Persut kuolee ommaan mahottomuuteensa! Liiallinen kiihkoilu synnyttää turhia riitoja ja kuppikuntia!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

millamagia

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?


Sulle persujen puolustaminen on sama asia kuin kokoomuksen kehuminen  ;D ;D ;D
[/quote]

--------en aio koskaan syyllistyä kepulaisuuteen.Että kaikki muut puolueet on pahoja ja vain kepussa hyviä ihmisiä.Kaikissa puolueissa on hyviä ihmisiä ;D  Ei minusta tuu kepua millään :'(

Tuuli

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?


Sulle persujen puolustaminen on sama asia kuin kokoomuksen kehuminen  ;D ;D ;D

--------en aio koskaan syyllistyä kepulaisuuteen.Että kaikki muut puolueet on pahoja ja vain kepussa hyviä ihmisiä.Kaikissa puolueissa on hyviä ihmisiä ;D  Ei minusta tuu kepua millään :'(
[/quote]

Voi harmi.    8)

tukielätti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
  • Mikä ei tapa, se sattuu aivan saatanasti
Vs: Lehtimäki?
Toivottavasti Lehtimäki on päässyt persujen taivaaseen. Siellä ei ole mamuja, ja Simo Toinin näköinen partamies, varustettuna
sädekehällä pään päällä, julistaa perussuomalaista sanomaa ::)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Lehtimäki?
Mää uskon, että Lehtimäki on hengissä ja hyvissä voimissa. Se pitää nyt vaan taukoa agroilusta, mikä on terveellistä itse kullekin ;)

millamagia

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
Mää uskon, että Lehtimäki on hengissä ja hyvissä voimissa. Se pitää nyt vaan taukoa agroilusta, mikä on terveellistä itse kullekin ;)
------hän on ollut kyllä aina hyvin aktiivinen,ei ole taukoja pitänyt.Kyllä nyt on jotakin vakavaa tapahtunut,mutta sehän on meidän kaikkien kohtalo.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lehtimäki?
Mää uskon, että Lehtimäki on hengissä ja hyvissä voimissa. Se pitää nyt vaan taukoa agroilusta, mikä on terveellistä itse kullekin ;)
------hän on ollut kyllä aina hyvin aktiivinen,ei ole taukoja pitänyt.Kyllä nyt on jotakin vakavaa tapahtunut,mutta sehän on meidän kaikkien kohtalo.

Tuli varmaan valituksi valtuustoon, eikä enää viitsi täällä esiintyä  ::)