Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: WoTi - 17.07.15 - klo:20:59
-
Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
-
Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Onks toi joku pumppu???
-
Nippon Denso on ainakin japanilainen juoppo
-
Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Onks toi joku pumppu???
Mopopoika kyselee..
Sassi on mopo eikä skännä.
Mutta eihän nykynuoriso ole Sachs:lla ajanut. Tuosta pumpusta en nyt oikein tiedä.
-
Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Onks toi joku pumppu???
Joku newage yhtye ehkä.
-
Olisiko tuo kiinalainen kopio sen kehnompi, kuin daihatsun "melkein sopiva"-malli? Mites purkaamot? :-X
-
Juu sinne vaan,mikäli akselin kiinnitys sama ni saat kyllä käymään sen. :)
Kaasupoljin on automaisesti tehonsäätöön ja kierroksia piisaa.
Vaatis laittaa keskipakosäätimen painot ja jouset "työkone"mallia.
Jos vanha runko on ehjä ni vaihda nestepää kikistä siehen.
-
Orkinaali Bosch tuossa 824:ssa on EP/VA4/110H 1150 CR 85 D-246 moottorissa (4.0l)
Olis tarjolla jostain daihatsun 2.8l koneesta Nippon Denson VE4 9F 1800 RND181.
Kiinnitys näyttäs kovin samalta.
Miten tuo syöttöjen ja kierrosten ym. sisäisten ominaisuuksien suhteen mahtaisi
sopia, mahtaneeko saada optimoitua tähän.
Kiinalainen CAV/Bosch mutaatio tilalle ei oikein kiinnosta, vaikka hinta onkin kohtuullinen.
Juu, kyllä tulisi natikkaan kierroksia 4000.
Nestepää on aika pieni, ei oo voimaa kun on noin paljon pienempi kuin alkuperäinen
Osta joku kinuski VE 4 11 jossa tuo luku ”1150” se on moottorin kierrokset x 2. 11 on nestepään koko, siis tuo 9 on täysin alamittainen.
-
Kehittävää palautetta...
No juu, purkaamot pyytää alk. 2500€ VA4:sta, VE4:sta ei nyt ol tullu kysyttyä.
Toi VE4 olis pual ilmanen ja uusi lähinnä siksi kiinnosti.
Mahtaako tuohon japanilaiseen saada varaosia, jos sitä kautta sais uuden nestepään tuohon Boschilaiseen.
-
noita japsejä on sekä että bossinmitoilla tai omilla. miksi se siitä pitää tehä jos kiinalaisen saa?