Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Hasse - 20.05.08 - klo:20:33
-
TM kehui kovasti
170hp ja melkein 400nm vääntöä.
Ovh 32 tonnia.
Luulempa että korean peli on laadukkaampi kun espanialainen,onko mielipidettä?
-
TM kehui kovasti
170hp ja melkein 400nm vääntöä.
Ovh 32 tonnia.
Luulempa että korean peli on laadukkaampi kun espanialainen,onko mielipidettä?
Siitä vaan. Ei kai tuossa mitään huonoa. Viel kun olis automaattivaihde.
-
Kyllä ainakin paikallinen lvi-liike haukkui ne alimpaan helvettiin, kun erehtyivät ostamaan niitä putkimiesten autoiksi. Pellitkin on niin ohkaiset, että luultavasti niitä on maalannut kaksi maalaria yhtä aikaa ja kolmas on vetänyt pelliä pois välistä. Kytkimet ei kestä yms. Tuohon hintaan saisi paremmankin: http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/VW_kampanja.nsf/HTML/TransporterTrendline
-
Taitaa vaan olla toi transportteri 1.9 tdi,kun noinkin halpa(ei 2.5 tdi transportteria taida hevillä alle 40t€ saada varusteltuna). Tosin kerkiäähän sillä ,kun jo turbokin on.
Itsellä nykynen paku on -02 transporter 2.5tdi eurovan. Edellinen oli 1.9 transporter -96 ja tais olla vielä turboton. Tossa oli ainakin ero ,kun yöllä ja päivällä.
On muuten volkkarin pakujen hinnat noussu ihan hirveästi,kun aattelee mitä edellisen sukupolven makso.
-
Itsellä ollu cr-koneinen vajaa 5 vuotta ainoastaan koiranluut menny etupäästä,painaa muuten yli 2 tonnia.Kulussa pärjää kovin transportteri, hintaero n. 15 k€