Kaksi täysperävaunua saa unohtaa heti. Mahdoton kytkeä perään osumalla kitaan ja oikoo liikaa.
Hieman hymyilyttää. Sanooko muka joku että puuautoilija ei peruta täyspitkän kärryn perää niin tarkasti että vetokita osuisi seuraavan kärryn aisaan. Multakin se taitaisi onnistua. Ja helpotusta saisi asentamalla kamera kidan yläpuolelle.
Toi oikominen on jonkinnäköinen ongelma josta päästään jollainlailla eroon jos halutaan tekemällä siirrettävä vetokita tai ajamalla sellaisia tieosuuksia jossa oikominen ei ole ongelma. Todelliset ongelmat tulisi mielestäni siinä kun tällaisella yhdistelmällä lähtis vasten suosituksia liukkaalla ja se jäisi johonkin mäkeen. Samoiten voisi kärryjen kiemurtelu varsinkin myötämäessä koitua kohtaloksi.
Kaikki edellinen ajatus sillä että näillä ajettaisi kiinteiden pisteiden väliä eikä suhattais koko keksinnöllä sivuteille.
Sentakia siis tällainen että se ei vaatisi tämän auton lisäksi toimivaa logistiikkaa samanaikaisesti joka on todella vaikkeaa järjestää toimivaksi.
Niin ja oikeasstihan näistä on aivan turha haaveilla koska ne vaatii eu lainsäädännön muuttamista joka on kait täysin toivotonta. Kauhean hyödynhän suomen kansa saisi kansantaloudellisesti isommista huljetuskapasiteetista olisi se sitten metsä taikka muita tuotteita.