Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hohhoijjaa.  (Luettu 4052 kertaa)

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Hohhoijjaa.
Selvyyden vuoksi, en ole jäähyllä.Ei ole ollut syytä kirjoitella kun taso on mitä on, kaikenlaiset horttocoliot tövelisti kun täällä sönköttää että vaahto suusta tippuu.Lienee iskenyt vesikauhu.
Minun puolestani voit kirjoitella kahdella tai niin monella nimimerkillä kun haluat, sehän on "vain elämää".  ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

vain elämää

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Hohhoijjaa.
Kyllä minulle riittää tämä nimimerkki, muut kirjoitelkoot omillaan.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
kovin carhu ronklottelee, koskapa alkaa sitä asin tynkää tuleen tuon molkotuksen tilalle, tuskin koskaan.mikä on tarkoitukses?

Tyhymiin kysymyksiin net tulle liianki viissaat vastaukset. Vähempiki riittäs. Ee kukkaa ammu talitijaesta hirvikivväärrillä.Vae ootko kuullu notta oes kannattanu. :D :D :D :D

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Hohhoijjaa.
Kyllä minulle riittää tämä nimimerkki, muut kirjoitelkoot omillaan.
Niin niin. ;D

"If it looks like a duck, walks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä

vain elämää

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Hohhoijjaa.
siinähän sönkötät.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
 :D :D :D :D :D :D :D :D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
eipämuuta tälläkertaa, koittakaa pärjäillä kilvoitteluissanne.Kovin on aiheet kepsyjä.Carhukin kuin persuksiin ammuttu paskosnärhi.Samanmoisen ronklotuksen mitään selkokiellellä tullutta ei ole tullut ulos.
On kyllä huomattu . Ihme tyyppi ei kovin fiksu kuten oksakaan .

Meenaakko poijat yhessä Carhun kaataa.Naorattaa. :D :D :D :D

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
Hyvinki moni se ihimettellee notta miten se tua sorkas ee oikeen mittää ummarra. Aena väettää ja väettää. Päevän selevijä asijoeta ja siltiki aena pitäs raotalanka mallit olla. :D

Tai et itse ymmärrä edes lataus tekniikkaa .- :D

 Sinä sitä et ummarra .Notta joku toenen sen kovin heleposti  ymmärtää mitä sinä et ymmärrä ,vaekka raotalankasta taevuttaa.Tualla konepuolellaki on joku vanaha viijatti josta kyselet. Jos sinne tullee hyvijä neuvoja antamaan niin oot kohta perässä ja kaekessa muussaki kiinni,niin kun perskärpänen.Joka mies jolla on tuallanen kaveri joka omistaa noeta hyvijä vanahan ajan konneita. Niin tuallaset asijat net pitäs tiätää. Aenaki kuunnella hyvijä neuvoja.Mulla on se vorttiki jolla näötetään pemari kuskeille ihimeitä. Sitä kää ee sinun mielestä oo olemassakaan. Ja nuot "raakaölijy" kattilat. Maailmassa monta sulle ihimeellistä asijaa ja palijoon muuta. Sano mitä sanot. :D :D :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hohhoijjaa.
Hyvinki moni se ihimettellee notta miten se tua sorkas ee oikeen mittää ummarra. Aena väettää ja väettää. Päevän selevijä asijoeta ja siltiki aena pitäs raotalanka mallit olla. :D

Tai et itse ymmärrä edes lataus tekniikkaa .- :D

 Sinä sitä et ummarra .Notta joku toenen sen kovin heleposti  ymmärtää mitä sinä et ymmärrä ,vaekka raotalankasta taevuttaa.Tualla konepuolellaki on joku vanaha viijatti josta kyselet. Jos sinne tullee hyvijä neuvoja antamaan niin oot kohta perässä ja kaekessa muussaki kiinni,niin kun perskärpänen.Joka mies jolla on tuallanen kaveri joka omistaa noeta hyvijä vanahan ajan konneita. Niin tuallaset asijat net pitäs tiätää. Aenaki kuunnella hyvijä neuvoja.Mulla on se vorttiki jolla näötetään pemari kuskeille ihimeitä. Sitä kää ee sinun mielestä oo olemassakaan. Ja nuot "raakaölijy" kattilat. Maailmassa monta sulle ihimeellistä asijaa ja palijoon muuta. Sano mitä sanot. :D :D :D :D

Sain hyvät neuvot , joka meni eteenpäin , ja traktori kunnossa .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
Niinpä. Ihimeitten aeka ee oo ohi. Kauan tuassa vaen meni. No tuullehan siinnä "kokemusta" :D :D :D :D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Hohhoijjaa.
Niinpä. Ihimeitten aeka ee oo ohi. Kauan tuassa vaen meni. No tuullehan siinnä "kokemusta" :D :D :D :D

Kirjoitat paljon vain fittuillaksesi . Tosiasioita vännät vääräksi .

Monet mukavat kirjoittajat on hävinneet täältä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Vs: Hohhoijjaa.
"Sorron lapsia ollaan", sanoi sorkka kun ässää miekalla toisen rintaan raapusti.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

carhu@meiliboxi.fi

  • Vieras
Vs: Hohhoijjaa.
Niinpä. Ihimeitten aeka ee oo ohi. Kauan tuassa vaen meni. No tuullehan siinnä "kokemusta" :D :D :D :D

Kirjoitat paljon vain fittuillaksesi . Tosiasioita vännät vääräksi .

Monet mukavat kirjoittajat on hävinneet täältä .

Sehän riippuu juurrikin siitä mitä tilaat. Kun olit "happija haokkaamassa", Ee kukkaan sillon vi tt uillu. No sääntö tekkee poekkeuksen. Pojat "hoeti"sen .En minä vaan nuot pojat.Savossa sitä on kans tuata ossaamista. Ee oo kaekki ihan tuntran varassa. :D :D :D :D

vain elämää

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 243
Vs: Hohhoijjaa.
on se tuo carhun mökellys vertaansa vailla.

Cornholio

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1451
  • I'm the Great Cornholio! I need TP for my bunghole
Vs: Hohhoijjaa.
on se tuo carhun mökellys vertaansa vailla.
Tykkäät kuitenkin. Myönnä. ;D
Born to be Wild, paitsi kotona ja Agronetissä