Se nosturi vie yllättävästi kaksi akselisen kantavuutta, itse suosisin ehkä versioita jossa se olisi kiinni esim rahtilavassa ja sen voisi ottaa kyyttiin tarvittaessa. Samaten se nosturi nokalla tekee autosta todella keulapainosen. Maatalouden oloissa (?) sillä joutuu kuitenki ajaan ehkä huonosti kantavalla maallakin. Saahan se tietysti nostettua ylös niillä nosturin jaloilla
No kun se on sitte vahvasti keulapainonen niin ilman kuormaa tahtoo jäädä joka nyppylään kiinni kun takapyörät on "ilmassa"...
Sitte se nosturi ei tietysti haittaa jos kantavuuksista ei välitä... ja ajelee kovilla pohjilla
Nosturin katsastus on kanssa sit huomioitava. Jos sillä palkollinen ajaa niin se pitänee olla katsatettu...jollei ole hinnas täytyy näkyä. Katsatamattomia perus pilkkejä myydään tonilla parilla jne.
Mun mielestä P93 on yksinkertaista ja WANHAA varmaa tekniikkaa. Onhan noilla päästelty sen puolimilliä->millin helposti. Mun käsityksen mukaan 93:nen on ollu tykätty vehje. Armottomia kuormia niillä on ajettu, akselit mutkalla sen mitä renkaat kesti. tuos yks äijä kuskas semmosella 12 tonnin pyörivää
On muuten varmaan kuorma-autot lisääntymässä maatalouden ajossa nopsaan. tommosen diesel verot laskee euroon päivässä ja kun se laittaa y-tunnuksilla kilpiin niin saa liikennevakuutuksenkin -70% kun kyselee.