Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pienkuormaaja  (Luettu 17657 kertaa)

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Pienkuormaaja
Tuo nettikoneen saksanpaimenkoira, joka kkk:n linkistä löytyi, jos on siisti, kuvissa ei ainakaan näytä pahalta, eikä tunteja kamalasti, niin hintakin on kohdallaan. Veikkaan, että menee nopeasti? :-X

  Tais olla n.2200h, nopeemman nopeuden öljyt taidetaan ottaa kuormaimelta eli lujaa ajettaessa ei kuormata, ihan hirvee puute...taakse ajaminen vaatii nilkalta laajaa liikerataa ja joutuu pikkusen takakäpälätä kannattelemaan.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa yli 3tn, mieluiten 3,5tn painoisen mielellään ihan oikean linkun. Marssin heti kysymään tarjousta kun kerrot.

ana111

  • Vieras
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa yli 3tn, mieluiten 3,5tn painoisen mielellään ihan oikean linkun. Marssin heti kysymään tarjousta kun kerrot.
mää ostan ja heti

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa yli 3tn, mieluiten 3,5tn painoisen mielellään ihan oikean linkun. Marssin heti kysymään tarjousta kun kerrot.
Nyt on tainnut realistin mopo karata ,tuon kokosella tilalla ei tarvita tuollaista kuormajaa. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Realisti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 713
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa yli 3tn, mieluiten 3,5tn painoisen mielellään ihan oikean linkun. Marssin heti kysymään tarjousta kun kerrot.
Nyt on tainnut realistin mopo karata ,tuon kokosella tilalla ei tarvita tuollaista kuormajaa. :o

Jaa että minkä kokoisella? Sanotaanko että kestokuivikepaskan mätössä meinaa käydä "hieman" kevyeksi tuo 2,4tn kone.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Pienkuormaaja
ASS taas ulkona kun tamppoonin naru :o

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Pienkuormaaja
Jaa 0stappa tai hanki joku semmonen 6rontti tonni vehje ja silleen ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Pienkuormaaja
Itte olen haaveillu tollasesta antin kaveriksi.

http://www.kh-koneet.fi/kramer/kramer-50-series/item/35-kramer-550-650

Pääasiassa siksi että pyöröpaali liikuisi ketterästi ja toinen että tuon kaatuessa kuski istuu lasien takana mikä on ihan turvallisuus juttu.

AVanttihan on tarkoitukseensa varsin näppärä ja oikeasti hyvä ja toimiva mutta rajat siinäkin tulee vastaan jossain vaiheessa.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

kkk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 825
  • romuja, mutta omia
Vs: Pienkuormaaja
Tuo kone tulisi klapin siirtelyyn ja tukkipöydän ja kuljettimien siirtelyyn. Sekä kesällä mahdollisesti  heinäpaalien nosteluun...Kaikkein pienintä toimivaa linkkukonetta tässä haeskelen   ??? Omapaino ei kumminkaan saisi olla kovinkaan paljon yli tuhannen kilon. Sekä heinä-, että klapikuivurin lattiat  myös rajoittaa koneen painoa.
Ja tuo lompakko myös rajoittaa kummasti.  :-X
Kingcatti on kestänyt huimat 20 vuotta todella vähillä remonteilla ja jos seuraava kestäisi 10 vuotta niin sitten saisi jo kohta alkaa istuskelemaan keinutuolissa  ;D
 

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Pienkuormaaja
Kiikkeriä pakkaa olemaan nämä ulkomaan elävien tekemät ,niin testi tulokset kertoo.
Toisaalta nyt kannattaa aina ostaa ulkolaista se tekee Suomen taloudelle kutaa. ;D

Miltä suomalaiselta valmistajalta saa yli 3tn, mieluiten 3,5tn painoisen mielellään ihan oikean linkun. Marssin heti kysymään tarjousta kun kerrot.
Nyt on tainnut realistin mopo karata ,tuon kokosella tilalla ei tarvita tuollaista kuormajaa. :o

Jaa että minkä kokoisella? Sanotaanko että kestokuivikepaskan mätössä meinaa käydä "hieman" kevyeksi tuo 2,4tn kone.
Täällä päin kestokuivikkeet tyhjätään pyöräkuormaajalla,sillä homma käy ja niitä saa edullisesti kun liikkeet on niitä pullollaan,juuri eilen käytiin katsomassa Volvoa kaverille, oli siisti ajettu vain 12 th tuntia.Sama kone käy rehun levitykseen ja polkemiseen ja jne.,toki ei sovi 60 luvun navettoihin sisälle,kukapa sellaisissa enään karjaa pitää.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Pienkuormaaja
kaikki on asiansa ajavia varmasti, omat tottumukset ja erimoiset ajotekniikat eri koneilla vaikuttaa asiaan..

kun vain muistat sen että keskon kautta osien hankinta etenki vanhempiin koneisiin on täyttä tuskaa.. toki jos pysyy kalut käsis niin tarvikeosilla kaikki saa kuntohon..

mekaanista vetoahan ei mikään voita vanhassa koneessa, mutta kun sotketahan hydrauliikkaa, sähköä ja mekaanista vetoa samahan könttihin niin häiriötekijöitä siis vanhemmiten on monelle liikaa.. pelkkä hydrauliikka on jo kova sana, tokihan ongelmansa on siinäkin mutta lopuksi osien hinnoos ei niin merkittäviä eroja mekaanisen ja hydr vedon kesken..

sähköviat on kaikkein *****umaasimpia, ja monesti kalliimmasta päästä osakki etenki marmorilla.. tarvikeosilla nämäkin kuntoon saadaan mutta osien sopivuuden yms seikkojen selvittäminen tavantallaajalla on haasteellista..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Pienkuormaaja
kaikki on asiansa ajavia varmasti, omat tottumukset ja erimoiset ajotekniikat eri koneilla vaikuttaa asiaan..

kun vain muistat sen että keskon kautta osien hankinta etenki vanhempiin koneisiin on täyttä tuskaa.. toki jos pysyy kalut käsis niin tarvikeosilla kaikki saa kuntohon..

mekaanista vetoahan ei mikään voita vanhassa koneessa, mutta kun sotketahan hydrauliikkaa, sähköä ja mekaanista vetoa samahan könttihin niin häiriötekijöitä siis vanhemmiten on monelle liikaa.. pelkkä hydrauliikka on jo kova sana, tokihan ongelmansa on siinäkin mutta lopuksi osien hinnoos ei niin merkittäviä eroja mekaanisen ja hydr vedon kesken..

sähköviat on kaikkein *****umaasimpia, ja monesti kalliimmasta päästä osakki etenki marmorilla.. tarvikeosilla nämäkin kuntoon saadaan mutta osien sopivuuden yms seikkojen selvittäminen tavantallaajalla on haasteellista..
Mikäs muuten Jusu siinä on,kun 313S vetää vasemmallapuolen huomattavasti huonommin kuin oikealla.Uudesta asti ollu tuommoinen.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9785
Vs: Pienkuormaaja
kaikki on asiansa ajavia varmasti, omat tottumukset ja erimoiset ajotekniikat eri koneilla vaikuttaa asiaan..

kun vain muistat sen että keskon kautta osien hankinta etenki vanhempiin koneisiin on täyttä tuskaa.. toki jos pysyy kalut käsis niin tarvikeosilla kaikki saa kuntohon..

mekaanista vetoahan ei mikään voita vanhassa koneessa, mutta kun sotketahan hydrauliikkaa, sähköä ja mekaanista vetoa samahan könttihin niin häiriötekijöitä siis vanhemmiten on monelle liikaa.. pelkkä hydrauliikka on jo kova sana, tokihan ongelmansa on siinäkin mutta lopuksi osien hinnoos ei niin merkittäviä eroja mekaanisen ja hydr vedon kesken..

sähköviat on kaikkein *****umaasimpia, ja monesti kalliimmasta päästä osakki etenki marmorilla.. tarvikeosilla nämäkin kuntoon saadaan mutta osien sopivuuden yms seikkojen selvittäminen tavantallaajalla on haasteellista..
Mikäs muuten Jusu siinä on,kun 313S vetää vasemmallapuolen huomattavasti huonommin kuin oikealla.Uudesta asti ollu tuommoinen.

Vähän tuohon +200 kysymykseen liittyen ... oma täysillä ajaessa kaartaa toiselle puolelle, eli siis toista puolta pitää jarruttaa, jotta pääsee suoraan. Olen ajatellut että etuakseli ei ole suorassa, kun on kiristetty ketjuja. Mutta en ole viittinyt asiaa sen kummemmin selvittää .

Köntys

  • Vieras
Vs: Pienkuormaaja

Asfalttifirmoilta voi kysellä pienkuormaajia  :P