Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miks john deeren  (Luettu 8495 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Miks john deeren
Esim äkeenvedossa kallistuvalla pyörällä pökkii suoraan. Joutuu aina käännöksissä auttamaan kääntöjarrulla.
Uskotko itsekään tohon juttuun!!
3350 Jonnella joutuu aikalailla auttamaan jarrulla 6 m äkeen kanssa, että pääsee vierestä takaisin. 955 IH kääntyy helposti ilman jarrua, vaikka on muuten paljon kankeampi.
En kiistä, mutta johtuuko pyörän kallistumisesta?! Tuskin ::)
Olisko voinut nokan paino tai vastaava vaikuttaa asiaan... 

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Miks john deeren
Jontikan etupäässä ei saa käyttää paripyöriä juuri tuon kallistuksen takia.
Valtran camber kulma esim viitossarjassa on 1 aste KPI 5 astetta ja Caster 0, juuri paripyöräkäytön takia.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Miks john deeren
Jontikan etupäässä ei saa käyttää paripyöriä juuri tuon kallistuksen takia.
Valtran camber kulma esim viitossarjassa on 1 aste KPI 5 astetta ja Caster 0, juuri paripyöräkäytön takia.

Tottakai. Valtuhan on niin keulapainoinen että jo suunnittelupöydällä on päätetty että aina tarvitaan paripyörät edessä ja vannepainot takana.  ;)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Miks john deeren
Jontikan etupäässä ei saa käyttää paripyöriä juuri tuon kallistuksen takia.
Valtran camber kulma esim viitossarjassa on 1 aste KPI 5 astetta ja Caster 0, juuri paripyöräkäytön takia.
Joo moro taas  ;D

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Miks john deeren
6-koneellinen jontikka kääntyy yhtä ketterästi kuin 5400-sarjalainen nelosmassikka vaikka akseliväliä reilusti enemmän. Koeajossa ollut 6330 olikin sitten selvästi ketterämpi kuin tuo massikka.

Kumma vaan, että turvesoilla jontikoissa on keulassakin paripyörät vaikka ei kerta pystykkään käyttämään ??? Sinänsä etuparit on aika turhat peltokäytössä muutenkin. Tai no valttereissa ehkä ihan tarpeellisetkin ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Miks john deeren
Jontikan etupäässä ei saa käyttää paripyöriä juuri tuon kallistuksen takia.
Valtran camber kulma esim viitossarjassa on 1 aste KPI 5 astetta ja Caster 0, juuri paripyöräkäytön takia.

Tottakai. Valtuhan on niin keulapainoinen että jo suunnittelupöydällä on päätetty että aina tarvitaan paripyörät edessä ja vannepainot takana.  ;)

 Rattorin myyjä toverilla oli massikka laanissa ämmä-valtra aikanaan, ei ollu helppo hävitettävä...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Miks john deeren
Renkaat kallistuu niin ruokottomasti kääntäessä, mitä ituu siinä on kun esimerkiksi paali etukuormaajassa, eikö rengas oo suunniteltu pyörimään pystyssä :-\ :-\ :-\ :-\

Renkaat kallistuu erityisen palijo, ku vaihat esim. Paarumit Misukoiksi...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Miks john deeren
Taitaa moottoripyörissä ohjausliikkeiden nurinkurisuus johtua pyörien hyrrävoimista jostain tietystä nopeudesta alkaen.