Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miks john deeren  (Luettu 8507 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26180
  • vastustan
Miks john deeren
Renkaat kallistuu niin ruokottomasti kääntäessä, mitä ituu siinä on kun esimerkiksi paali etukuormaajassa, eikö rengas oo suunniteltu pyörimään pystyssä :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Miks john deeren
Siitä tulee ketterämpi  :o  Ainiin valmettimiehet ei oo sitä sanaa kuulleetkaan  ;D 

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Miks john deeren


 Ne on valtu-miehet jo jonkin aikaa ajaneet run-fläteillä kun nuin kallistus vieroksuttaa...

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Miks john deeren
Onkoha siitä juuri muuta haitta kun työkonetta perään laittaessa, rattia kääntäessä perä menee aina väärään suuntaan. Toisaalta hiukan pystyt liikuttamaan sivuttain pelkästään kääntämällä pyöriä.
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26180
  • vastustan
Vs: Miks john deeren
Onkoha siitä juuri muuta haitta kun työkonetta perään laittaessa, rattia kääntäessä perä menee aina väärään suuntaan. Toisaalta hiukan pystyt liikuttamaan sivuttain pelkästään kääntämällä pyöriä.
telaversiossa saa olla jatkuvasti kötöstämässä telaa etuaksilan ympäriltä takas rattaille  :o :o :o :o

mut eikö tuo riko pellonpintaa kun kovemmin kääntää....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Miks john deeren
 Miksi jossain puimureissa on takapyörät ihan lintassa? Ihan kuin olis 25 astetta negatiivista camper-kulmaa.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Miks john deeren
Miksi laadukkaissa autoissa, myös kuorkeissa, etupyörä kallistuu pyörää kääntäessä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Miks john deeren
Meillä oli Massikan takavanteissa sama ongelma, takavanteen pultit oli löysällä ja ne ne syöneet vanteen reiät soikeiksi  :o  Suoraan ajaessa kaikki oli ok mutta käännöksissä tai parkkiin laitetteasse ne vinksahti. Ei tullut halvaksi. Kannattaa tarkistaa pulttien kireys :o

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Miks john deeren
Miksi jossain puimureissa on takapyörät ihan lintassa? Ihan kuin olis 25 astetta negatiivista camper-kulmaa.
Jörnikässä on sentään pyörä suorassa! Eli telakin pysyy päällä kun ajaa suoraan. Ei levikkeiden kanssa ole isompaa ongelmaa. Vanhemmissa taittuu pyörä alle kun mersuissa.
pessimisti ei pety!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26180
  • vastustan
Vs: Miks john deeren
Miksi laadukkaissa autoissa, myös kuorkeissa, etupyörä kallistuu pyörää kääntäessä.
rengas nostaa tällöin autoa josta taas seuraa ohjauksen palautusmomentti, mutta traktorin ohjausjärjestelmässä tällä ei liene mitään käytännön merkitystä....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Miks john deeren
Kannattaa tutustua käsitteisiin camber ja caster ihan muutenki, löytyy kaikkea kivaa ku niitä funtsii.

P.S. Jos yläreuna on ulompana kun alareuna on camber sillon positiivinen

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Miks john deeren
Kannattaa tutustua käsitteisiin camber ja caster ihan muutenki, löytyy kaikkea kivaa ku niitä funtsii.

P.S. Jos yläreuna on ulompana kun alareuna on camber sillon positiivinen

Onko Tiaisen oppikirjat vieläkin käytössä  : ???

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Miks john deeren
Miksi laadukkaissa autoissa, myös kuorkeissa, etupyörä kallistuu pyörää kääntäessä.
rengas nostaa tällöin autoa josta taas seuraa ohjauksen palautusmomentti, mutta traktorin ohjausjärjestelmässä tällä ei liene mitään käytännön merkitystä....


Kun rengas kallistuu kääntäessä, niin se ei riko pellonpintaa kun kovemmin kääntää, mutta auton ohjausjärjestelmässä tällä ei liene  mitään käytännön merkitystä....
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Miks john deeren
Kannattaa tutustua käsitteisiin camber ja caster ihan muutenki, löytyy kaikkea kivaa ku niitä funtsii.

P.S. Jos yläreuna on ulompana kun alareuna on camber sillon positiivinen

 Mistäs sä tiedät kumpi on milloinkin ylä- ja kumpi alareuna, kun rengas pyörii koko ajan?




 ;D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8402
Vs: Miks john deeren
Esim äkeenvedossa kallistuvalla pyörällä pökkii suoraan. Joutuu aina käännöksissä auttamaan kääntöjarrulla.
Mystinen kesälaatumies