Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Korona.  (Luettu 3090 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65628
Vs: Korona.
tuplana...   molemmille kiveksille.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9819
Vs: Korona.
No niin nyt on kiinalaisten laboratorioiden taidonnäyte saavuttanut myös mun kropan. Monen monta kertaa sen jostain syystä pystyin kiertämäänkin , vaikka sitä lähipiirissä oliki. Nyt sitten tuo onnekkuus katkesi. Tosin viimeisimmästä rokotteesta on lähes vuosi. Täytyy vain ajatella, että kuinka pirulliselta se tuntui silloin voimakkaimmmillaan, kun nytkin roppa on kuin selkääsä saaneella. Tosin en mä tiedä , jos voisi soittaa pomolle että mä oon kipiä, niin haittaisko tää mitään. Unta ainakin riittää. Nyt herää aamulla navettaan ja laahustelee siellä ja tuloo nukkumaan ja taas iltapäivällä sama homma. Ja sitäkin pitää ihmetellä, miten joillain on nuhaa, toisilla kova kuume joillain syke ihan tapissa. Mulla yskää, nuhaa, aivastelua ja alle 38 lämpö ja silti oon ihan pois pelistä. Onneksi nyt on sentäs ihan joutavan päiväistä luppoaikaa noin muuten. Kiitos Kiinan diktaattori !

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3677
Vs: Korona.
5 piikkiä ja korona sairastettu 1v. Helppo tauti. Päivääkään en ollut työkyvytön.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4759
Vs: Korona.
5 piikkiä ja korona sairastettu 1v. Helppo tauti. Päivääkään en ollut työkyvytön.

Ulkonäöstäsi päätellen olet muuten kyvytön. Ja yllättävän kauan koronassa  olit, kun vuoden ajan tauti vaivasi.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3677
Vs: Korona.
5 piikkiä ja korona sairastettu 1v. Helppo tauti. Päivääkään en ollut työkyvytön.

Ulkonäöstäsi päätellen olet muuten kyvytön. Ja yllättävän kauan koronassa  olit, kun vuoden ajan tauti vaivasi.
Joko, mä en parane koskaan. Kalju kantapäihin asti.  :D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65628
Vs: Korona.
itellä kait korona reilu kuukaus sitten..    olo kuin norsun talloma ja ryvitti pirusti...   kuume oli 37,5 ja sit toisaalta alilämpöä se 34, 4 ja hyin söi puhtia..      noooo,    viikko meni potiessa ja sit on alkanu palautuminen..     mut eipä ole puhti entisellään vielä,   metässä häviää tehot aika nopsaan..        noooo, onneks navetalla ei paljon haastetta..

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4759
Vs: Korona.
5 piikkiä ja korona sairastettu 1v. Helppo tauti. Päivääkään en ollut työkyvytön.

Ulkonäöstäsi päätellen olet muuten kyvytön. Ja yllättävän kauan koronassa  olit, kun vuoden ajan tauti vaivasi.
Joko, mä en parane koskaan. Kalju kantapäihin asti.  :D

Kaljuna synnyit ja Kekkosen näköisenä kaljuna tulet kuolemaan. Kai sut sentään laitetaan arkkuun paita päällä?

😺😺😺