Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kohtalotovereita?  (Luettu 8543 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Kohtalotovereita?
kaikki miehet tietää kuinka vaikeaa on löytää hyvä vaimo
Jaa'a, mitä vaimolla sitten tarkoitetaankin, nutta naisia olen joutunut pienen ikäni pakoilemaan kun jossain vaiheessa niitä tuli ovista ja ikkunoista. Sitten päätin vakiintua ja erakoitua, nyt menee ihan hyvin ja saan olla rauhassa...  8)
Nothing is Something Worth Doing

joukahainen2

  • Vieras
Vs: Kohtalotovereita?
Sydäntä raastaa edelleen kun on lauantai.
me pölvästi saunaan ja pese munas ja sitten kylille.mitä siinä ruikutat saamaton nahjus,muijas varmaan lähti juuri siksi että roikut jatkuvasti netissä.tai siis eihän mitään OIKEESTI ole tapahtunut kunhan herra pikkukalle on keksinyt uuden TROLLIN.
mee ajaan pilistä sinne orasmaalle sillä justiinsa maalatulla kymppitonnin autolla äläkä kiusaa tyhmillä jutuillasi tosikoita agronetin tyyppejä.

hienosti huudettu siellä takarivissä. 8) saisiko ilmaisen uusinnan. saat.

me pölvästi saunaan ja pese munas ja sitten kylille.mitä siinä ruikutat saamaton nahjus,muijas varmaan lähti juuri siksi että roikut jatkuvasti netissä.tai siis eihän mitään OIKEESTI ole tapahtunut kunhan herra pikkukalle on keksinyt uuden TROLLIN.
mee ajaan pilistä sinne orasmaalle sillä justiinsa maalatulla kymppitonnin autolla äläkä kiusaa tyhmillä jutuillasi tosikoita agronetin tyyppejä.

 8)

Duunarifarmari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
  • Juoppo
Vs: Kohtalotovereita?
10v. sitten erosin edellisestä vaimosta. Olimme lapseton pari, ja usko pois -se on silloin paljon helpompaa kuin mitä lapset olisivat hämillään riidan keskellä. Nyt unohdat tuon exäsi. Naisia tulee ja menee, mutta kyntäminen jatkuu. Olin pari vuotta uusiosinkkuna, kunnes tapasin nyxän. Lapsiakin alkoi tulla....
-Kaikesta selvitään!!!
Tässä kait pitäs lukea jotain terävää....

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kohtalotovereita?
Sydäntä raastaa edelleen kun on lauantai.

Trollihälytin heräs jo toistamiseen mutta kerro mikä sulla on nyt mielenpäällä...

Näkihän sen jo Nauliksen ekasta viestistä, että hauskuttamaan vaan ryhtyi.  ;D ;D ;D

Just noin ja kun ensimmäisen kerran vastasin aiheeseen niin kyseinen käsitykseni, oliko se nyt skeidaa vaiko mitä, oli tarkoitettu koko foorumille eikä vain yhdelle id*****i luu******.....On tää sen verran vakava aihe.....

Viimeksi muokattu: 22.03.14 - klo:19:20 kirjoittanut Luomujussi

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kohtalotovereita?
Sydäntä raastaa edelleen kun on lauantai.

Trollihälytin heräs jo toistamiseen mutta kerro mikä sulla on nyt mielenpäällä...

Tuntuu pahalta kun autoja menee tuvan ohi tansseihin. Olisi kiva olla partneri eikä tarvitsisi yksin olla kotona. :-[
Voit mennä tanssaihin , ei mikään estä . Alan uskoa ettet mikään eronnut ole . Sait kuitenkin viestiketjun aikaiseks joten et turha Jätkä
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

joukahainen2

  • Vieras
Vs: Kohtalotovereita?
Sydäntä raastaa edelleen kun on lauantai.

Trollihälytin heräs jo toistamiseen mutta kerro mikä sulla on nyt mielenpäällä...

Tuntuu pahalta kun autoja menee tuvan ohi tansseihin. Olisi kiva olla partneri eikä tarvitsisi yksin olla kotona. :-[
Voit mennä tanssaihin , ei mikään estä . Alan uskoa ettet mikään eronnut ole . Sait kuitenkin viestiketjun aikaiseks joten et turha Jätkä

heikki kun vielä saisi runosuolensa kukkimaan sen toisen suolen lisäksi. :)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Kohtalotovereita?
Sydäntä raastaa edelleen kun on lauantai.

Trollihälytin heräs jo toistamiseen mutta kerro mikä sulla on nyt mielenpäällä...

Tuntuu pahalta kun autoja menee tuvan ohi tansseihin. Olisi kiva olla partneri eikä tarvitsisi yksin olla kotona. :-[
Voit mennä tanssaihin , ei mikään estä . Alan uskoa ettet mikään eronnut ole . Sait kuitenkin viestiketjun aikaiseks joten et turha Jätkä

heikki kun vielä saisi runosuolensa kukkimaan sen toisen suolen lisäksi. :)

Sitähän me kaikki tässä pelkäämme...
It ain't over till the fat lady sings

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Kohtalotovereita?
Löytyykö avioeron kokeneita?
Mä harkitsin joskus eroo sepeldeuksest! Mut taas menee kiVast! Hih!   :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

joukahainen2

  • Vieras
Vs: Kohtalotovereita?
hienoa huomata että olen päässyt lähentymään joukahaisen kanssa. kakkoseeeeeeenn :)

antik

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1348
Vs: Kohtalotovereita?
Löytyykö avioeron kokeneita?
Mä harkitsin joskus eroo sepeldeuksest! Mut taas menee kiVast! Hih!   :-*  :-*

kel onni on, se onnen kätkeköön 

navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Kohtalotovereita?
Löytyykö avioeron kokeneita?
Mä harkitsin joskus eroo sepeldeuksest! Mut taas menee kiVast! Hih!   :-*  :-*

kel onni on, se onnen kätkeköön
Ai sul on viel niit vanhoi Onni-kumei! Hih!  :-*  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!

Naulis Pintaperä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
  • En olo häävin viisas mut komee
Vs: Kohtalotovereita?
Olen henkisesti loppu. Siksi pitä purkaa tuntoja eri keskustelufoorumeilla. Anteeksi paljon.

Haluaisin halauksia ja myötätuntoa pelkän ilkeilyn sijasta. :'(

Huutoitkua :'( :'( :'( :'( :'(
Naulis taikka Aulis, Pinnanperästä raikaa. Yksin asuva eronnut rakennusmies Keski-Suomesta on lahja maailmalle. Kop kop....

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Kohtalotovereita?
Olen henkisesti loppu. Siksi pitä purkaa tuntoja eri keskustelufoorumeilla. Anteeksi paljon.

Haluaisin halauksia ja myötätuntoa pelkän ilkeilyn sijasta. :'(

Huutoitkua :'( :'( :'( :'( :'(
Tää on väärä paikka sellaiseen . Opelmies jos saa tietää asuinpaikkasi vain lisää tuskaasi , de Citonni kuskaa Sinut Helluntalaisseuroihin ja käyttää seksuaalisesti hyväkseen , Skännä nauraa Sulle ja muut hymistelee.

Ainoa joka saa ymmärrystä on Maraani . En tiijä miks mutta hyvä niinkin.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kohtalotovereita?
Olen henkisesti loppu. Siksi pitä purkaa tuntoja eri keskustelufoorumeilla. Anteeksi paljon.

Haluaisin halauksia ja myötätuntoa pelkän ilkeilyn sijasta. :'(

Huutoitkua :'( :'( :'( :'( :'(
Juu myötätuntoa kylläkin, miten sinua nyt autettaisiin, kun  nimmarina edustat miestä ja listan mukaan olet nainen? Eli siis transu, ei ihme jos akka lähti.  ???

Naulis Pintaperä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
  • En olo häävin viisas mut komee
Vs: Kohtalotovereita?
Olen henkisesti loppu. Siksi pitä purkaa tuntoja eri keskustelufoorumeilla. Anteeksi paljon.

Haluaisin halauksia ja myötätuntoa pelkän ilkeilyn sijasta. :'(

Huutoitkua :'( :'( :'( :'( :'(
Tää on väärä paikka sellaiseen . Opelmies jos saa tietää asuinpaikkasi vain lisää tuskaasi , de Citonni kuskaa Sinut Helluntalaisseuroihin ja käyttää seksuaalisesti hyväkseen , Skännä nauraa Sulle ja muut hymistelee.

Ainoa joka saa ymmärrystä on Maraani . En tiijä miks mutta hyvä niinkin.

Onko minussa jotain vikaa kun naiset ei pysy kanssani? Olenko liikaa poissa kotoa rakennuksilla?
Naulis taikka Aulis, Pinnanperästä raikaa. Yksin asuva eronnut rakennusmies Keski-Suomesta on lahja maailmalle. Kop kop....