Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Matti/Paavo  (Luettu 11928 kertaa)

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Matti/Paavo
Paavo on fenix-lintu. Nousee aina tuhkasta. Paavoa ei nujerra kukaan.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

seegeri

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1962
Vs: Matti/Paavo
On kyl kova ukko, puskee läpi. Paavon aikana keskustan linja oli kunnossa, nyt saisi nyky johta ottaa paavosta mallia.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Matti/Paavo
Mitäs muuten Paavo oikeesti on elinaikanaan saanu aikaiseksi. Ainut tekose, että väitteli neuvostoliiton olevan ikuinen. 😀😁🎅

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Matti/Paavo
Mitäs muuten Paavo oikeesti on elinaikanaan saanu aikaiseksi.
Tanelin, Tiinan ja Lotan... enemmän kuin sää. 😀😁🎅
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

jeep

  • Vieras
Vs: Matti/Paavo

On kyl kova ukko, puskee läpi. Paavon aikana keskustan linja oli kunnossa, nyt saisi nyky johta ottaa paavosta mallia.
Paavo sanoo suoraan mikä on pelin henki https://www.youtube.com/watch?v=jo2-3BJcOsQ


iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Matti/Paavo
  En äänestä kumpaakaan mutta kyllä Paavo pesee Matin kirkkaasti

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Matti/Paavo
Mitäs muuten Paavo oikeesti on elinaikanaan saanu aikaiseksi. Ainut tekose, että väitteli neuvostoliiton olevan ikuinen.

Ko tutustut tarkemin aiheezeen, niin ei väittäny...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Matti/Paavo
Mitäs muuten Paavo oikeesti on elinaikanaan saanu aikaiseksi. Ainut tekose, että väitteli neuvostoliiton olevan ikuinen.

Ko tutustut tarkemin aiheezeen, niin ei väittäny...    🎅

Onko se senkin perunut. 😀😁🎅

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Matti/Paavo
Neuvostoliitto on Sepen exä.😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Matti/Paavo
Neuvostoliitto on Sepen exä.😀😁😁

Kyllä se näin on. Exä sanoi 1988 Neuvostoliitto romahtaa ja muuri murtuu. En uskonut. Exsä oli viisaampi. Kun exsä muutti Seinä Joelle niin älykkyysosamäärä nousi kummasti. 😁🎅😀

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Matti/Paavo
Neuvostoliitto on Sepen exä.😀😁😁

Kyllä se näin on. Exä sanoi 1988 Neuvostoliitto romahtaa ja muuri murtuu. En uskonut. Exsä oli viisaampi. Kun exsä muutti Seinä Joelle niin älykkyysosamäärä nousi kummasti. 😁🎅😀
Sepe romahti Neuvostoliiton mukana. Sepen rakas Neuvostoliitto oli poissa. Nyttemmin Sepe on solminut laastarisuhteen Naton kanssa, mutta ei se silti koskaan Sepelle
Neuvostoliittoa korvaa. 😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Matti/Paavo
Neuvostoliitto on Sepen exä.😀😁😁

Kyllä se näin on. Exä sanoi 1988 Neuvostoliitto romahtaa ja muuri murtuu. En uskonut. Exsä oli viisaampi. Kun exsä muutti Seinä Joelle niin älykkyysosamäärä nousi kummasti. 😁🎅😀
Sepe romahti Neuvostoliiton mukana. Sepen rakas Neuvostoliitto oli poissa. Nyttemmin Sepe on solminut laastarisuhteen Naton kanssa, mutta ei se silti koskaan Sepelle
Neuvostoliittoa korvaa. 😀😁😁

Heh he. Mää näin kuinka alistetussa suhteessa esim Puolan sotilaat oli -70 luvulla, niin mulla ei mitään  tuollaista suhdetta ole ollut. Olen tutustunut monen maan sotilaisiin. Myös USA:n sotilaiden kanssa oon kuppia kilistänyt. Siksi minulla ei ole mitään pelkoa Naton suhteen. 😀😁🎅

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Matti/Paavo
Neuvostoliitto on Sepen exä.😀😁😁

Kyllä se näin on. Exä sanoi 1988 Neuvostoliitto romahtaa ja muuri murtuu. En uskonut. Exsä oli viisaampi. Kun exsä muutti Seinä Joelle niin älykkyysosamäärä nousi kummasti. 😁🎅😀
Sepe romahti Neuvostoliiton mukana. Sepen rakas Neuvostoliitto oli poissa. Nyttemmin Sepe on solminut laastarisuhteen Naton kanssa, mutta ei se silti koskaan Sepelle
Neuvostoliittoa korvaa. 😀😁😁

Heh he. Mää näin kuinka alistetussa suhteessa esim Puolan sotilaat oli -70 luvulla, niin mulla ei mitään  tuollaista suhdetta ole ollut. Olen tutustunut monen maan sotilaisiin. Myös USA:n sotilaiden kanssa oon kuppia kilistänyt. Siksi minulla ei ole mitään pelkoa Naton suhteen. 😀😁🎅
Tuo oli taas niitä sepe-faktoja😁. Tosiasiassahan Sepe oli 70-luvulla kova komukkasossu. Rahat Suomen Työväen Säästöpankissa, vakuutukset Kansassa ja ostokset Sepe teki E-liikkeissä. Siitä kauna s-ryhmää kohtaan, joka söi Sepen E-liikkeen suihinsa😀😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Matti/Paavo
Jos käy pressan vaalissa niin että  Paavon äänisaalis olisi   korkeampi kuin Matin, se osoittaa että keskustan politiikka on väärä?????   Silloin pitäisi Sipilän tilalle  vaihtaa  Paavo??????

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7684
  • Never Trust a Hippy
Vs: Matti/Paavo
Jos käy pressan vaalissa niin että  Paavon äänisaalis olisi   korkeampi kuin Matin, se osoittaa että keskustan politiikka on väärä?????   Silloin pitäisi Sipilän tilalle  vaihtaa  Paavo??????
Paavo saa ilman muuta enemmän ääniä kuin Matti. Keskustan liberaalisiipi ei ikinä hyväksy Paavoa puheenjohtajaksi. Jos niin kävisi, niin kepu saisi riesakseen omat loikkarit ja loikkariryhmän, mikä sen nimi sitten olisikaan. Kaikkonen häärisi Simon Elona.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi