Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhtiöiden verotus ??????  (Luettu 12234 kertaa)

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
Maataloudessakin olisi Suomessa suhteelisen helppo kiertää veroja ja vielä lailisesti!
Yritys veroparatiisiin pystyyn, vaikka Jerseylle. Sinne ostaa euroopasta tarvittavat maatalouskoneet ja vuokraa/myy ne Sille Suomalaiselle maatilalle.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20000
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
Täällä on esiintynyt tuo ALV 0 yhteisöostojen käyttö "sumplimiseen" . Siinä on tietysti omat ongelmansa, varsinkin yksityisostojen osalta, mutta ristiintarkistuksia tehdään ns. vanhojen EU-maiden ja Suomen välillä, puolin ja toisin.

Eli ei siellä maasta toisen laskutuksilla mitään Sampoa liene muille kuin täysketkuille. Ja yksinkertainen kuittiväärentäminen ja "kuitittomuus" ovat paljon yleisempiä, jos rikoksen tielle lähtee.

-SS-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65641
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
pitäis palkata jyyki ja kaverit konsulteiksi hommaan maataloudelle!     hyöhän sen osaa!     ja sitten väittää vaan silmä kirkkaana, tarkastuksen napsahdettua, että toi käski, en tienny!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
Täällä on esiintynyt tuo ALV 0 yhteisöostojen käyttö "sumplimiseen" . Siinä on tietysti omat ongelmansa, varsinkin yksityisostojen osalta, mutta ristiintarkistuksia tehdään ns. vanhojen EU-maiden ja Suomen välillä, puolin ja toisin.

Eli ei siellä maasta toisen laskutuksilla mitään Sampoa liene muille kuin täysketkuille. Ja yksinkertainen kuittiväärentäminen ja "kuitittomuus" ovat paljon yleisempiä, jos rikoksen tielle lähtee.

-SS-
Minä ainakaan en pidä yhteisöostoja alvittomuuden takia hyöryllisinä vaan ainoastaan tulojen kierrättämiseksi pois verottajan hampaista ;D   Paitsi tietysti tosiaan "täysketkuille", itse kyllä pyrin jonkin verran lakien mukaan elämään :(

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
Täällä on esiintynyt tuo ALV 0 yhteisöostojen käyttö "sumplimiseen" . Siinä on tietysti omat ongelmansa, varsinkin yksityisostojen osalta, mutta ristiintarkistuksia tehdään ns. vanhojen EU-maiden ja Suomen välillä, puolin ja toisin.

Eli ei siellä maasta toisen laskutuksilla mitään Sampoa liene muille kuin täysketkuille. Ja yksinkertainen kuittiväärentäminen ja "kuitittomuus" ovat paljon yleisempiä, jos rikoksen tielle lähtee.

-SS-

Se että ostaa koneita toisesta maasta 0 alvilla, ei kyllä synnytä sulle mitään etua sinänsä, sillä se toinen joka ostaa koneet alvillisena saa kaikki alvinsa takaisin, joten siinä mielessä olette ihan samalla viivalla, molemmat maksaa omasta myynnistää alvin ja se joka saa alveja takaisin, maksaa tilitettäviä alveja vähempi, kuin se joka osti koneensa ilman alvia, mutta lopputulos alveissa on molemmilla ihan sama  8)
Tommosessa veivaamisessa mitä ylempänä kuvailin, niin firmoihin tulee pimeää tuloa kuluttajilta, tätä mahdollisuutta ei maajusseilla ole  :(
Itse olen sitä mieltä, että kaikki yritytystoiminta pitää aina suunnitella niin, että voi toimia ihan laillisin toimintatavoin  ::)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Yhtiöiden verotus ??????
Täällä on esiintynyt tuo ALV 0 yhteisöostojen käyttö "sumplimiseen" . Siinä on tietysti omat ongelmansa, varsinkin yksityisostojen osalta, mutta ristiintarkistuksia tehdään ns. vanhojen EU-maiden ja Suomen välillä, puolin ja toisin.

Eli ei siellä maasta toisen laskutuksilla mitään Sampoa liene muille kuin täysketkuille. Ja yksinkertainen kuittiväärentäminen ja "kuitittomuus" ovat paljon yleisempiä, jos rikoksen tielle lähtee.

-SS-

Se että ostaa koneita toisesta maasta 0 alvilla, ei kyllä synnytä sulle mitään etua sinänsä, sillä se toinen joka ostaa koneet alvillisena saa kaikki alvinsa takaisin, joten siinä mielessä olette ihan samalla viivalla, molemmat maksaa omasta myynnistää alvin ja se joka saa alveja takaisin, maksaa tilitettäviä alveja vähempi, kuin se joka osti koneensa ilman alvia, mutta lopputulos alveissa on molemmilla ihan sama  8)
Tommosessa veivaamisessa mitä ylempänä kuvailin, niin firmoihin tulee pimeää tuloa kuluttajilta, tätä mahdollisuutta ei maajusseilla ole  :(
Itse olen sitä mieltä, että kaikki yritytystoiminta pitää aina suunnitella niin, että voi toimia ihan laillisin toimintatavoin  ::)
Sitä pimeää tuloa ei tarvitse kummemmin lähteä kierrättelemään vaan sen voi laittaa taskuun :-\  Kuluttajalle jotain yhteisöostona hankittuakin myydessä joutuu lisäämään alvin hintaan mukaan joten "veivaamisen" merkitys ei nyt ihan tunnu minulle aukeavan :(
  Niin joo lailliset keinot, minä en oikein osaa vähäisiä kuitittomia käteissuorituksia pitää sen kummemmin laittomina kun moraalittominakaan.  Kuittikauppa tai velallisen epärehellisyys on jo vähän eri asia.