Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisen orgasmi  (Luettu 234524 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Koskahan alkoon tulee jara-hinta järjestelmä? "Jos ostit juomasi viime vuonna meiltä niin saat alennuksen tämän vuoden juomista."

Niin tai, ota kolme maksa kaksi ????
Sanos toi sama bordelliin mennessä niin olet mies  :D

Ei Suomessa ole bordelleja, naiset antaa muutenkin, ainakin täälläpäin, eikä ne ole edes paikkakuntalaisia ????
Vaikka antaa ne kyllä nekkin ....
Kuulemma pohjoisessa pitäis olla bordelleja  :D Eli tarttis olla  ;)

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
Ei Suomessa ole bordelleja, naiset antaa muutenkin, ainakin täälläpäin, eikä ne ole edes paikkakuntalaisia ???? Vaikka antaa ne kyllä nekkin ....

 ;D ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Koskahan alkoon tulee jara-hinta järjestelmä? "Jos ostit juomasi viime vuonna meiltä niin saat alennuksen tämän vuoden juomista."

Niin tai, ota kolme maksa kaksi ????
Sanos toi sama bordelliin mennessä niin olet mies  :D

Ei Suomessa ole bordelleja, naiset antaa muutenkin, ainakin täälläpäin, eikä ne ole edes paikkakuntalaisia ????
Vaikka antaa ne kyllä nekkin ....
Kuulemma pohjoisessa pitäis olla bordelleja  :D Eli tarttis olla  ;)

No minkä ihmeen takia ????
Täällähän ne vasta etelän naiset antaakin, saa siinä aina joskus joku paikkakuntalainenkin ????
Ainakin kotona jos ei muualla ....

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Koskahan alkoon tulee jara-hinta järjestelmä? "Jos ostit juomasi viime vuonna meiltä niin saat alennuksen tämän vuoden juomista."

Niin tai, ota kolme maksa kaksi ????
Sanos toi sama bordelliin mennessä niin olet mies  :D

Ei Suomessa ole bordelleja, naiset antaa muutenkin, ainakin täälläpäin, eikä ne ole edes paikkakuntalaisia ????
Vaikka antaa ne kyllä nekkin ....
Kuulemma pohjoisessa pitäis olla bordelleja  :D Eli tarttis olla  ;)

No minkä ihmeen takia ????
Täällähän ne vasta etelän naiset antaakin, saa siinä aina joskus joku paikkakuntalainenkin ????
Ainakin kotona jos ei muualla ....
Herppeksen saaneet lähetetään yksin pohjoiseen .  :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naista mä eniten ajattelin .
Koskahan alkoon tulee jara-hinta järjestelmä? "Jos ostit juomasi viime vuonna meiltä niin saat alennuksen tämän vuoden juomista."

Niin tai, ota kolme maksa kaksi ????
Sanos toi sama bordelliin mennessä niin olet mies  :D

Ei Suomessa ole bordelleja, naiset antaa muutenkin, ainakin täälläpäin, eikä ne ole edes paikkakuntalaisia ????
Vaikka antaa ne kyllä nekkin ....
Kuulemma pohjoisessa pitäis olla bordelleja  :D Eli tarttis olla  ;)

No minkä ihmeen takia ????
Täällähän ne vasta etelän naiset antaakin, saa siinä aina joskus joku paikkakuntalainenkin ????
Ainakin kotona jos ei muualla ....
Herppeksen saaneet lähetetään yksin pohjoiseen .  :D

Joka jätkä naisen makaa
Vihreet laatat taudin takaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Laitetaas KaKo:ttelun ja KePu:ttelun lomaan taas asiaakin...  ;)

Jepp. tämä asia ei ilmiannoilla happane ????

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Laitetaas KaKo:ttelun ja KePu:ttelun lomaan taas asiaakin...  ;)
Mielellään, mutta katsoskun tapahtui pikku viba...
Meijän perheen pikku-ihmiset on syntyneet aika tarkkaan vuoden ja 11kk välein, menin sitten ajattelemaan ääneen naisen kuullen, että olisiko herttaista jos joka kuussa olisi muksun synttärit, ei kuulemma olis... soittipa sitten johonkin palvelu nroon, minulta kysymättä. Hyvin nopeasti tämän jälkeen meidän oven takana kolistelee kaksi aikasta karskin näköistä heppua, minä ekana ettäovat jottain uskon kauppiaita, eivät ollu, no entäs Timppa ja Plini, väärin taas, myönsivät kyllä mainitut heput tuntevanssa, mutta eivät halunneet asiaa tarkemmin eritellä, selvä, en ihmettele...
Ensin tupppaan tuppaantunut ilmoitti nimekseen, Baatti Seli ja toinen Tomia Vasek, eipä oo sen jälkeen paljoo lantion kaari okulaariin osunu, on muuten tuo Seli sen verran tarkkaan minun ja naisen väliin ittensä tällänny, tällä Vasekilla on sitten mukanaan joku laukku jossa on "jotain" instrumentteja ja pari tiiliskiveä jotka on todella vaikeita asiakkaita varten, nainen vihjasi, että asiakas olen minä...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Naisen orgasmi
Timppa ja Plini, väärin taas, myönsivät kyllä mainitut heput tuntevanssa, mutta eivät halunneet asiaa tarkemmin eritellä, selvä, en ihmettele...

***Mul ei niin väliä mutta tuo Plini voi laverrella liikkikselle ja se on pitkävihanen.  :D
Kui mää ain olen paras?

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Vs: Naisen orgasmi/ erkki.e.kukka vastaa
erkki.e.kukka on sitä mieltä, että tämmöinen naisen orgasmi keskustelu on täysin turhaa niitten osalta jotka sattuivat olemaan hereillä koulun biologian tunneilla...
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Konehemmo

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Eihän siellä muihin aiheihin aikaan ollakkaa hereillä, ku immeisen bijolokian aikana   :D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Eihän siellä muihin aiheihin aikaan ollakkaa hereillä, ku immeisen bijolokian aikana   :D

No onhan se hyvä, että edes jollakin tunnilla on oltu valveilla ????

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Vieläkö te jauhaatte tästä , naisillanne on oikeus ORGASMIIN  8)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Vieläkö te jauhaatte tästä , naisillanne on oikeus ORGASMIIN  8)

  Paitsi Sorkkahessun muijalla. Sillä on oikeus orgasmiin vain jos Hessu jaksaa ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Jaksaminen...
Vieläkö te jauhaatte tästä , naisillanne on oikeus ORGASMIIN  8)
  Paitsi Sorkkahessun muijalla. Sillä on oikeus orgasmiin vain jos Hessu jaksaa ;D

...lehmiltä...

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: Naisen orgasmi
Vieläkö te jauhaatte tästä , naisillanne on oikeus ORGASMIIN  8)

Ja joka miehellä on velvollisuus se aikaan saada, jos ei saa annettua naiselle orgasmia, on kelvoton mies, ja joutaa vaikka kastroiduksi.