Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sähkölinjan raivausta  (Luettu 6676 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Sähkölinjan raivausta
Meillä raivauspäivä oli eilen. Olin jo unohtanut koko homman, kun asia tuli vireille jo yli puolitoista vuotta sitten. Onneksi satuin olemaan kotona. Yhdessä avustavan metsurin katsottiin poistettavat puut ja neuvoteltiin rajatapuksista. Mun kanta oli yleensä "pois vaan". Tietysti helppo sitä on sanoa, kun ei oo omaa mettää...

Mutta isolla kädellä siis otettiiin ajatuksella "näitä ei saa linjan vuoksi itse otettua pois". Ja ajokone ajoi puut osoittamaani paikkaan. En muista mitä sen kustannuksista on so*****. Yhteiskauppa olisi tässäkin ollut vaihtoehtona, mutta hakkautin noi kaikki kolmeen metriin, kun itsellä tarvitaan polttopuuta aika paljon.

Vaikka traktorikäyttöinen voimakonekin on, niin kyllä oman osuuteni tahdon tehdä häiriöttömän jakelun eteen. Edullisempaa tää oli mitä maakaapelointi. Tullu itsekin sen verran noita vikoja etsittyä ja puita poistettua, ei sekään mitään herkkua ole.

Mut sää olet jäävi arvioimaan tätä hommaa, entinen sähkölaitoksen mies kun olet !

Meillä joskus puhelinlangat tipahtivat ja ilmoitin puhelinukolle että käy nostamassa. Se sanoi "kiipeä itse kun ne olit itse viimeksikin vienyt"  ;D

Kerran nääs olin siellä tolpassa nostelemassa kun se ukko ajeli ohi ja pui nyrkkiään  ;D

On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65571
Vs: Sähkölinjan raivausta
siinä se nähtiin että terroritekoja ei saa tehä kun jää kiinni noin helposti!