Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmo räväyttää!  (Luettu 3101 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!


onnitteluni ettet ole enää vietävissä kepujen pelottelulla ja toteuttamattomilla
lupauksilla

suomessa tarvitaan muutosta maailmaa syleilevästä maksajapolitiikasta
koska kotimaakin kaipaa omia rahojaan

puoluekannastani voi toki esittää proknoosejaan, pahemmin harhaantuneita tölväisen ;D ;D
[/quote]
--oon minä tätä harkinnu 62v,ettei mikään äkkinäinen mielenmuutos.Vaikka oon kuinka kepuja kiitelly,nii se on ollu yhtä tyhyjän kanssa....................

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Simmo räväyttää!
Kuten aiemmin olen todennut, mene lääkäriin! ::)
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65492
Vs: Simmo räväyttää!
mikähän mahtais olla syy lekuriin menolla?   että on ottanut askeleen poliitikkaan päin?     mille lääkärille suosittelisit?    ehkä politikkaneuroloki tai sisäpolitiikkalekuri tai polittiikkakynekoloki?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Oikein simmo, päätöksissä täytyy pysyä, se on sitä selkärankaa.
Puolueeseen en ota kantaa, se on jokaisen oma asia ????

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Kuten aiemmin olen todennut, mene lääkäriin! ::)

--miksi mun pitäis mennä lääkäriin?Olen ihan terve ja painan töitä niska limassa?Mihin mun olis sun  mielestä pitänyt liittyä? Vasemmistoonko? Toi pohjois korea on vähä huono esimerkki. >:(

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Kuten aiemmin olen todennut, mene lääkäriin! ::)

--miksi mun pitäis mennä lääkäriin?Olen ihan terve ja painan töitä niska limassa?Mihin mun olis sun  mielestä pitänyt liittyä? Vasemmistoonko? Toi pohjois korea on vähä huono esimerkki. >:(

  Älä ole simmo huolissas ,totuuden puhujaa ei ole koskaan kiitelty. Tästä syystä kepupoliitikot ovat maan parhaitya, koska eivät puhu totta koskaan ;D

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Simmo räväyttää!
Kuten aiemmin olen todennut, mene lääkäriin! ::)

--miksi mun pitäis mennä lääkäriin?Olen ihan terve ja painan töitä niska limassa?Mihin mun olis sun  mielestä pitänyt liittyä? Vasemmistoonko? Toi pohjois korea on vähä huono esimerkki. >:(
Sinulla on ihan selviä dementiaoireita, ja tämä ei ole mitään läppää. Käy lääkärissä :(
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.