Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 4

Viestit - perttu1

Isommissa ja paremmissa on jonkinlainen esilämmitys polttoaineelle, on vissi vaikutus toimintaan pakkasessa :)
Joo tuossa isommassa Masterissa on myös eräänlainen esileikki poltto-aineelle kun kiertää koko ajan vaikka onkin kiinteällä säiliöllä, saapi myös kytkettyä isompaan pyttyyn jos tarvis.
kyllä nuo merkistä riippumatta on huonoja toimimaan kylmällä polttoaineella. Talvilaatua kannattaa käyttää ja mieluummin lämmintä. Kesällä vois toimia kesälaadulla :o
Tuo nyt ei välttämäti ole ainoa totuus tässä asiassa! Par´aikaakin lämmitetään yhtä 2000 m3 työmaata, polttoaine ulkoa (-18 c) eikä mitään propleemia. Ai niin se ei kylläkään Ikkuna K...än Kamaa
Mikä kone sulla käytössä? Masteri *****ili meidän työmaalla aamulla -25.

Master 115 kw, normi huollot eli kerta vuoteen täydellinen putsaus, myös pumppu. Ainoat ongelmat muodostuu vedestä eli pientä tarkkaavaisuutta täytössä!

OK. Täällä paljon pienempi masteri. Tässäkin asiassa isompi on parempi. Ammattikoneet on erikseen.
Pura pumpun perä, sieltä tod.näköisesti löytyy likaa, yksi vesihelmi riittää tekemään ongelmia!
kyllä nuo merkistä riippumatta on huonoja toimimaan kylmällä polttoaineella. Talvilaatua kannattaa käyttää ja mieluummin lämmintä. Kesällä vois toimia kesälaadulla :o
Tuo nyt ei välttämäti ole ainoa totuus tässä asiassa! Par´aikaakin lämmitetään yhtä 2000 m3 työmaata, polttoaine ulkoa (-18 c) eikä mitään propleemia. Ai niin se ei kylläkään Ikkuna K...än Kamaa
Mikä kone sulla käytössä? Masteri *****ili meidän työmaalla aamulla -25.

Master 115 kw, normi huollot eli kerta vuoteen täydellinen putsaus, myös pumppu. Ainoat ongelmat muodostuu vedestä eli pientä tarkkaavaisuutta täytössä!
kyllä nuo merkistä riippumatta on huonoja toimimaan kylmällä polttoaineella. Talvilaatua kannattaa käyttää ja mieluummin lämmintä. Kesällä vois toimia kesälaadulla :o
Tuo nyt ei välttämäti ole ainoa totuus tässä asiassa! Par´aikaakin lämmitetään yhtä 2000 m3 työmaata, polttoaine ulkoa (-18 c) eikä mitään propleemia. Ai niin se ei kylläkään Ikkuna K...än Kamaa
Rahaa on kaakkeihin mut ei ylläpitoon. Tyypillistä.........
Käteisasiakkaita .  >:(
Eikun ETUKÄTEISASIAKKAITA, sama ryhmä kuin asianajajat ;)
samaa mieltä yllä olevan kanssa. jälkimarkkinointi surkeinta mitä omalle kohalle on sattunut. sain semmosen käsityksen että kellään ei olis ollu valittamista jälkimarkkinoinnista, mutta taisivat valehdella.

mulla on hukin linko ja akseli on ilman mitään ylikuormakytkimiä. kaiken a ja o on 1000r/min kierrosnopeus. alkaa nivelakselit kestämään kun tonni perällä pyörittää. saa antaa voimaa läpi oikeen kunnolla eikä hajoa.

nykyisellä pyörityskonella 540 akselissa ei saa levykytkintä riittävän tiukalle ja jos levykytkintä ei ole niin akseli hajoaa alta 5min.
Kuinkahan on ongelmia esitetty jos tuollaisen vastaanoton saa ::) Tänään noin klo,. 20.15 `pikku`murhe 3292 boosterin kanssa- yhteys Muurameen ja tuloksena että aamulla lähtee osat tänne päin sekä korjauslasku paluuna takaisin :) Kiitos Ilkka K.
Tuosta akkukeskustelusta... Litium-akulle mikään ei oo niin paha kuin syväpurkaus, eli mieluummin akku laturihin joka välis. Ja joka tapaukses pitää ladata aina kun hyytymisen merkkiä ilimaantuu. Ainaki Makitan akuis on siru joka tallentaa historian, jos ei oo rajumpaa väärinkäyttöä niin takuu korvaa uuren akun jos latauksia on alle 1000 mittaris. Näin kertoili siilonkasausporukka, jolla käytös Makitaa arviolta 50 koneen verran, akkuja ainakin tuplaten.
Latauskertoja ko. akku pitäisi kestää vähintään tuhannen mutta ikä tulee vastaan nopeammin kun sen käyttöikä ensimmäisestä latauksesta on n. kaksi vuotta.
Lioni akkua ei pidä ikinä vetää kuiviin vaan heti laturiin kun huomaa tehon hiipuvan!
Pitää todeta että akut on Makitan heikko kohta.
Joo kesto aikalailla tasan kaksi vuotta/700-800 latausta  18v lion, muuten ensimmäinen kone jolla on vähintään kaks`vuotis synttärit. Koneita 6 kpl.
Tuota Krassorttia kyselin pari vuotta sitten, mutta tekevät vaan täysperää ja hinta tuplat Tempoon nähden...
Miksei täysperä kelpaa? Onhan se ihan amerikkaa vetää vrt. ryskyttävä puolikas!
No joistikiksi kannattaa harkita tuota ergo-kahvaa kun on aikas kohtuuhintainen ja ja sopii käteen pirun hyvin  ::)  Jos sen täytyy ruottalainen kuormaaja olla niin älä 65:sta pienempää tuohon katso...

Minkäköhän vuoksi näin, kesällä ajelin T182 jossa oli 65 kuormaaja ja ihan soiva peli oli tuokin  :-\
Ei tuolla 45 yletä mihinkään  ;D  Ja kysy myös stollia ihan vertailun vuoksi  ;)
Paljonko on aisoissa pituuseroa 45 vs.55 eli onko merkitystä vai onko 45 voimaton?
Akikatoksessa nytkähtää ennemmin ne tehtaan tekemät metalliristikot kuin niiden väliltä puurakenne ohjeiden mukaan tehtynä.
Perustuuko tuo lausunto mihin?
Mikä on kehäväli? Entä sijainti?

4 metriä kehäväli,  6x12 rakennuksen koko, oulun korkeudella.
Suosittelisin kyllä käyttämään vähintään tuota 50x175 värkkiä. Lumikuorma on sillä korkeudella sitä luokkaa että sittenkin joutuu kattoa vielä putsailemaan kun on niin loiva rakenne.
Tämä ei ole kirja-vaan kokemusperäistä tietoa!
Mikä on kehäväli? Entä sijainti?
Heti aamusta menossa juniorin kanssa, lupaili ainakin aamupäivälle parempaa keliä.
Kuka käski lähteä vajaalla kuormalla ?
Sivuja: [1] 2 3 4