Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New holland T5.115 vai Valtra N103 h5  (Luettu 50929 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Kannattaako ostaa noin pieniä traktoreita nykyään.
N-sarjaa pienempää ei kannatta.
Tietysti jos ei niin välitä miten ne putket on vedetty ,mutta ainakin se tahtoo kostautua pitemmän päälle kun niitä roikkuu missä sattuu.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Muutaman sadan neliön omaa pihamaata kolatessa ei paljon haittaa roikkuuko putki tai letku kun muuten vaan on edullista. Sitä paitsi maatalouden tuloa tuntuu tulevan lisää ensi vuonna kun tuet täällä etelässä ovat nousussa, joten peltovuokria tulee sen verran viideltätoista hehtaarilta, että poistoja ja maatalouden menoja näennäisesti on pakko keksiä lisää.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
N103:een liittyen onko turbiini nykyaikaa?
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

ht

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2530
  • Etelä-Karjala
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
N103:een liittyen onko turbiini nykyaikaa?

On.

Pehmentää mukavasti kovaa lootaa etukuormaaja- ym. eestaastöissä. Oma kone 6550 hitec2 turbiinilla, pois en antaisi.
-ei kun nappi huuleen ja rinta rottingilla kohti uusia pettymyksiä...

petse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Itsellä ollut pian vuoden käytössä T5.115 ja olen kyllä tykännyt. Todella ketterä ja pieniruokainen. Ainoa miinus tulee fiatista periytyneestä kierroskoneesta, alakierroksilla ei ole vääntöä yhtään.
Kannattaako ostaa noin pieniä traktoreita nykyään.
N-sarjaa pienempää ei kannatta.
Tietysti jos ei niin välitä miten ne putket on vedetty ,mutta ainakin se tahtoo kostautua pitemmän päälle kun niitä roikkuu missä sattuu.
Ainakin itse ostin omaan käyttöön sen kokoisen kun tarvitsin. Riviviljely renkailla ajellessa koneen paino vaikutti paljon osto päätökseen. Valtra 500kg painavampi kuin nyykkäri. Ja nyykkäri pienempi ruokaisempi.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Itsellä ollut pian vuoden käytössä T5.115 ja olen kyllä tykännyt. Todella ketterä ja pieniruokainen. Ainoa miinus tulee fiatista periytyneestä kierroskoneesta, alakierroksilla ei ole vääntöä yhtään.
Kannattaako ostaa noin pieniä traktoreita nykyään.
N-sarjaa pienempää ei kannatta.
Tietysti jos ei niin välitä miten ne putket on vedetty ,mutta ainakin se tahtoo kostautua pitemmän päälle kun niitä roikkuu missä sattuu.
Ainakin itse ostin omaan käyttöön sen kokoisen kun tarvitsin. Riviviljely renkailla ajellessa koneen paino vaikutti paljon osto päätökseen. Valtra 500kg painavampi kuin nyykkäri. Ja nyykkäri pienempi ruokaisempi.

Olikos se sulla dc, onko millainen loota. Ec ei oikein säväyttänyt...
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

petse

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 109
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Mun on DC vaihteistolla. Ei mun hommissa ainakaan tule niin paljon sitä keppiä hämmennettyä että kaipaisin EC laatikkoa. Ja nappi kytkin toimii hienosti.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: New holland T5.115 vai Valtra N103 h5
Kannattaako ostaa noin pieniä traktoreita nykyään.
N-sarjaa pienempää ei kannatta.
Tietysti jos ei niin välitä miten ne putket on vedetty ,mutta ainakin se tahtoo kostautua pitemmän päälle kun niitä roikkuu missä sattuu.
Eli tilojen pitää sun mielestä olla 20-30 hehtaarisia ja niissä saa olla max 20 lehmää tai 100 sikaa. Mut trakrorien pitää olla sellaisten, että 20 kertaa enemmän ehtis tekeen  ???

Missä tässä on se bisnes ja kuka tämän maksaisi  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.