Massikassa on toimiva etujousitus ja myös hytinjousitus, jos jälkimmäinen on mallia ilmajousitettu. Jostain syystä (nokkapainoinen?) 6-koneiset MF:t ilman etujousia ovat kauheita paukkurautoja, joten kovasti suuri ero etujousilla ja ilman.
6480 ei ainakaan tarvinnut 6000 tuntiin mennessä etulinkuille muutakuin rasvausta. Jos jotain sen jälkeen, niin se on seuraavan omistajan päänsärky. Painavilla auroilla siirtoajossa ja routaheitoissa suurin ero, ilman jousia vaatisi apupyörät aurojen alle mutta jousilla ei tarvi edes hidastaa.
Jos on tarvetta pitkiin siirtoajoihin keväisillä sorateillä, jossa mukavasti ojarompuja ylitettävänä niin on mukavuuden lisäksi turvallisuustekijä. Ikävä keulia vastaantulijan nokkaan aurojen kanssa.
4-koneinen 6400:n hytinjousilla ja vaimennetulla kuormaajalla pääsee lähes samaan muualla, paitsi noissa keväsissä routaheittojen sukelluksissa. Normi siirtoajon nypytys on aisoissa mutta syvemmät sukellukset koettelee kuskia ja konetta.
Iso ero CNH:n tuotteisiin, jotka lähinnä aiheuttaa merisairautta jatkuvaa tarvetta tarkistaa onko vikaa aurauskulmissa vai ihan jousituksen suunnittelussa. Jälkimmäiseen on päädytty.
Valttereita ei viitsi edes kommentoida, jos N-sarjalaisen hinnoittelulle on yleensäkin jotain muuta katetta kun isänmaallisuus (amerikkalaisille ?) niin olisi mukava kuulla. Käytettyina saa puoleen hintaa joka suhteessa parempia. Hydrauliikkakin ihan vitsi sen hintaiseen koneeseen. Ellei sitten Advance, joiden hinta vielä huonompi vitsi.