Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maan äitin olis parempi olla puuttumatta  (Luettu 3329 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Maan äitin olis parempi olla puuttumatta


Kyllä siihen aihetta onkin.


Jo Jenni olis Vuokko Väyrynen, se olisi alunperinkin pitänyt päänsä kiinni  >:(


--jos Vuokko olis maan äiti kunnioittaisin häntä samalla tavalla kuin Jenniä nyt.Siihen ei vaan kepu pysty.
 :-* :-* :-* :-* :-*

Kyllä kepukin pystyis Vuokkoa kunnioittaan   :P

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Maan äitin olis parempi olla puuttumatta
Kepulauma on taas ala-arvoisella asialla ja hiekka lentää :-*

Jos Jenni olis Vuokko Väyrynen,niin asiasta ei kirjoitettas ollenkaan.

Jenni on fiksu,kun ei kommentoi,eikä tarvikkaan.Hän on Maan Äiti ja kaikkien moukkien yläpuolella.

Kyllä minä häpeän näitä kirjoituksia,ei oo ihme,että maalaisia mollataan.

Kyllä siihen aihetta onkin.



mutta voihan soinikin vielä miehistyä ja viedä sen älymystönsä hallitukseen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Maan äitin olis parempi olla puuttumatta


Kyllä siihen aihetta onkin.


Jo Jenni olis Vuokko Väyrynen, se olisi alunperinkin pitänyt päänsä kiinni  >:(


--jos Vuokko olis maan äiti kunnioittaisin häntä samalla tavalla kuin Jenniä nyt.Siihen ei vaan kepu pysty.
 :-* :-* :-* :-* :-*

Kyllä kepukin pystyis Vuokkoa kunnioittaan   :P
--sen minä kyllä uskon ;D

Pasi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2373
Vs: Maan äitin olis parempi olla puuttumatta
onko millanen kasvattaa?   ittiä kiinostais tuo kun olis tuosa puutarhassa läntti jouten.   mikähän oli tuo vallenperipeuran etunimi?

Tuottaa satoa vasta muutaman vuoden kuluttua istutuksesta. Vaatii happaman maaperän. Pitää olla erikseen koiras- ja naaraskasvit. Sadonkorjuun kannalta hankalaa, että kaikki marjat eivät kypsy samaan aikaan, pitää siis poimia samoista pensaista 3 - 5 kertaa. On jänisten suurta herkkua.

Raoul.

Minulle jäi semmmoinen muistikuva eräistä pensaista ihan luvan kanssa marjoja mutustelleena, että pensaissa oli ikävästi piikkejä  ???  Muistanko väärin vai onko jalostus onnistunut vähentämään piikkejä? Ihan makoisa marja vaikkei tuoreena pärjääkään metsämustikalle.

Köntys

  • Vieras
Vs: Maan äitin olis parempi olla puuttumatta
onko millanen kasvattaa?   ittiä kiinostais tuo kun olis tuosa puutarhassa läntti jouten.   mikähän oli tuo vallenperipeuran etunimi?

Tuottaa satoa vasta muutaman vuoden kuluttua istutuksesta. Vaatii happaman maaperän. Pitää olla erikseen koiras- ja naaraskasvit. Sadonkorjuun kannalta hankalaa, että kaikki marjat eivät kypsy samaan aikaan, pitää siis poimia samoista pensaista 3 - 5 kertaa. On jänisten suurta herkkua.

Raoul.

Minulle jäi semmmoinen muistikuva eräistä pensaista ihan luvan kanssa marjoja mutustelleena, että pensaissa oli ikävästi piikkejä  ???  Muistanko väärin vai onko jalostus onnistunut vähentämään piikkejä? Ihan makoisa marja vaikkei tuoreena pärjääkään metsämustikalle.

Tais olla tyrnipensaita  ::)