Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suonentiedon CashMan ohjelma  (Luettu 7908 kertaa)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Suonentiedon CashMan ohjelma
Onko porukalla kokemuksia tuosta ohjelmasta? Lähinnä maksuvalmiuslaskentaan olen ohjelmaa hakemassa ja tuo tuntui fiksulta kun se hakee historiaa suoraan verokirjanpidosta. Ennen suunnitelmat on tullut tehtyä ihan ruutupaperilla, mutta nyt pitäisi saada järeämpää kalustoa käyttöön. Eli laittakaa suosituksia budjetointiohjelmista.
Nothing is Something Worth Doing

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Onko porukalla kokemuksia tuosta ohjelmasta? Lähinnä maksuvalmiuslaskentaan olen ohjelmaa hakemassa ja tuo tuntui fiksulta kun se hakee historiaa suoraan verokirjanpidosta. Ennen suunnitelmat on tullut tehtyä ihan ruutupaperilla, mutta nyt pitäisi saada järeämpää kalustoa käyttöön. Eli laittakaa suosituksia budjetointiohjelmista.

Siirrä rahasi (ja velkasi) Osuuspankkiin. Tekevät tilinpäätösanalyysin joka vuosi ihan ilman, vaikket niin haluaisikaan.  >:(

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
En mää enää viitsi, kun kerran jo olen kaikki silloiset roponi, noin 13 euroa, sieltä parempien lainaehtojen perässä pois siirtänyt..
Nothing is Something Worth Doing

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Jolle OB auta ni kättä päälle!
Ko selkäsi käännät ni voutiin törmäät!

Vanahoja sanalaskuja Riihimäjeltä. ;)

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Onko porukalla kokemuksia tuosta ohjelmasta? Lähinnä maksuvalmiuslaskentaan olen ohjelmaa hakemassa ja tuo tuntui fiksulta kun se hakee historiaa suoraan verokirjanpidosta. Ennen suunnitelmat on tullut tehtyä ihan ruutupaperilla, mutta nyt pitäisi saada järeämpää kalustoa käyttöön. Eli laittakaa suosituksia budjetointiohjelmista.

Siirrä rahasi (ja velkasi) Osuuspankkiin. Tekevät tilinpäätösanalyysin joka vuosi ihan ilman, vaikket niin haluaisikaan.  >:(
Eikö se ole hyvä että seuraavat? Minä kiikutan tilinpäätöksen pankkiin aina maaliskuussa ja välitilinpäätöksen elokuussa. Pankin puolelta on mulle näytetty meistä tehty riskianalyysi, mitä ei normaalisti asiakkaille esitellä.
Tieto liikkuu ja luottamus pysyy.


Cashmanista Suonentieto järjestää koulutuksen marraskuun lopulla. Siellähän sen näkis onko siitä hyötyä. Itseäkin on tuo kiinnostanut.
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Onko porukalla kokemuksia tuosta ohjelmasta? Lähinnä maksuvalmiuslaskentaan olen ohjelmaa hakemassa ja tuo tuntui fiksulta kun se hakee historiaa suoraan verokirjanpidosta. Ennen suunnitelmat on tullut tehtyä ihan ruutupaperilla, mutta nyt pitäisi saada järeämpää kalustoa käyttöön. Eli laittakaa suosituksia budjetointiohjelmista.

Siirrä rahasi (ja velkasi) Osuuspankkiin. Tekevät tilinpäätösanalyysin joka vuosi ihan ilman, vaikket niin haluaisikaan.  >:(
Eikö se ole hyvä että seuraavat? Minä kiikutan tilinpäätöksen pankkiin aina maaliskuussa ja välitilinpäätöksen elokuussa. Pankin puolelta on mulle näytetty meistä tehty riskianalyysi, mitä ei normaalisti asiakkaille esitellä.
Tieto liikkuu ja luottamus pysyy.


Cashmanista Suonentieto järjestää koulutuksen marraskuun lopulla. Siellähän sen näkis onko siitä hyötyä. Itseäkin on tuo kiinnostanut.

Mä en pankilta kaipaa muuta kuin halpaa rahaa. Tänään hankin cashman plussan lisenssin, kokeillaan onko siitä mitään iloa. Samalla tuli hankittua maatalousneuvvokseen laskutuslisäosa, siitä uskon olevan merkittävästi hyötyä.

Mitäs ohjelmia muilla on käytössä?
Nothing is Something Worth Doing

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Windows Vista.

mikko9b

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1159
  • Agronet - epäsosiaalinen media?
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Onko porukalla kokemuksia tuosta ohjelmasta? Lähinnä maksuvalmiuslaskentaan olen ohjelmaa hakemassa ja tuo tuntui fiksulta kun se hakee historiaa suoraan verokirjanpidosta. Ennen suunnitelmat on tullut tehtyä ihan ruutupaperilla, mutta nyt pitäisi saada järeämpää kalustoa käyttöön. Eli laittakaa suosituksia budjetointiohjelmista.

Siirrä rahasi (ja velkasi) Osuuspankkiin. Tekevät tilinpäätösanalyysin joka vuosi ihan ilman, vaikket niin haluaisikaan.  >:(
Eikö se ole hyvä että seuraavat? Minä kiikutan tilinpäätöksen pankkiin aina maaliskuussa ja välitilinpäätöksen elokuussa. Pankin puolelta on mulle näytetty meistä tehty riskianalyysi, mitä ei normaalisti asiakkaille esitellä.
Tieto liikkuu ja luottamus pysyy.


Cashmanista Suonentieto järjestää koulutuksen marraskuun lopulla. Siellähän sen näkis onko siitä hyötyä. Itseäkin on tuo kiinnostanut.

Mä en pankilta kaipaa muuta kuin halpaa rahaa. Tänään hankin cashman plussan lisenssin, kokeillaan onko siitä mitään iloa. Samalla tuli hankittua maatalousneuvvokseen laskutuslisäosa, siitä uskon olevan merkittävästi hyötyä.

Mitäs ohjelmia muilla on käytössä?

kysy osmo a:lta aapuja, saat ohjelmasta enemmän (ehkä) irti. tekee ehkä myös etä analyysejä
anteeksi, kirotukshärötykset, oikoluku kaipaa selkeästi treeniä :-)

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Cash manin käyttöä olen yrittänyt vuoden verran harvakseltaan opetella. Hyvä ohjelma, joskin vistan kanssa ainakin ajoittaisia ongelmia. Eniten hyötyä saa, jos olis kahdenkertainen kirjanpito tai edes laittais kirjanpitoon yksityisotot ja lainanlyhennykset tarkalleen.

kusti65

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 168
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Mitäs ohjelmia muilla on käytössä?
[/quote]

OLYMPIA LCD-8310 merkkinen taskulaskin on ollut paras apuväline. Se on estänyt maksamasta pelloista järjettömiä ostohintoja ja vuokria!! Ei tosin ole viime aikoina tarvinnut ostaa eikä vuokrata, mutta tili on kunnossa. Pitäisi olla pakollinen väline KÄYTTÖOHJEINEEN kaikille maajusseille!

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Mitäs ohjelmia muilla on käytössä?

OLYMPIA LCD-8310 merkkinen taskulaskin on ollut paras apuväline. Se on estänyt maksamasta pelloista järjettömiä ostohintoja ja vuokria!! Ei tosin ole viime aikoina tarvinnut ostaa eikä vuokrata, mutta tili on kunnossa. Pitäisi olla pakollinen väline KÄYTTÖOHJEINEEN kaikille maajusseille!
[/quote]

Casio fx-82x
on selkeä funktiolaskin ja hyvä käyttöohje. 8)

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8372
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma


Casio fx-82x
on selkeä funktiolaskin ja hyvä käyttöohje. 8)
FX 100 on parempi, mahtuu 10 numeroa ja osaa myös murtoluvut. Alkuperäiset patteritki 80-luvun puolivälistä pelittää edelleen.  ???
Mystinen kesälaatumies

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12225
  • Virolaista kiitos!
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Casio FX115-D. Tän avulla käyty kouluja kymmenen vuotta ja suoritettu kolme tutkintoa. Kaksi kertaa patterit vaihdettu.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Mää investoin tällä viikolla uuteen laskimeen, nyt pöydällä komeilee uusi, valkoinen citizen FC-40BKN taskulaskin. Maksoi lähikaupassa 7,10 e ja oli pakko-ostos kun lapset leikki edellisen työnantajalta pöllityn laskimen rikki..
Nothing is Something Worth Doing

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Suonentiedon CashMan ohjelma
Casio FX115-D. Tän avulla käyty kouluja kymmenen vuotta ja suoritettu kolme tutkintoa. Kaksi kertaa patterit vaihdettu.
Kyllä 82 osaa murtoluvut myös, diskottaus onnistuu ja logaritmit , tilasto näppäimet ym.. 8)