Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tämähän oli hyä aihe  (Luettu 2447 kertaa)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Tämähän oli hyä aihe
Kiitos de Citonni

Oli vaan lipsahtanut taas syyttelyksi.
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=61908.msg1107389#msg1107389

  Lukekaa kirja. http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/kirjat/rauli-virtanen-suezilta-afganistaniin-suomalaiset-rauhaa-turvaamassa/979521

  Kun suomalaiset jääkärit lähtivät estsimään mustaa joulua Mombasan rannoilta, niin Suomen virkamiehet halusivat kieltää sen. Reino Raitasaari kieltäytyi. Tiedättekö miksi? Sitä ei kirja kerro.
  Reino oli sodan käynyt mies ja tiesi sen että jääkärit rupeaa homostelemaan elleivät pääse naisiin. Mombasassa sai naisen 2 viikoksi kustanmalla sille sapuskat.
  Reino ei kyllä homoja sietänyt. Upseerimessin messimies ja yksi Abu Rudeisin sairaanhoitaja rupes parisuhteeseen. Seuraavalla lennolla Suomeen.
  Oli kaksi asiaa, josta pääsi nopeasti Suomeen. Nukkuminen "pykälässä" ja homostelu. Kaikesta muusta voi Reinon kanssa sopia.  ;) Jos oli kuukauden hoidattamassa kuppaa YK sairaalassa, niin se mitään haitannut. Ei sota yhtä miestä kaipaa.

Viimeksi muokattu: 29.12.18 - klo:14:21 kirjoittanut Sepeteus

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65637
Vs: Tämähän oli hyä aihe
ja tuo on se siun elimen suola?   on se vaan ihmo ku pitää tuoki lähtee ulkomaille harrastamaan..   eiks kotomaassa ole halukkaita?    ai ni ne lehmät...

carhu

  • Vieras
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Kiitos de Citonni

Oli vaan lipsahtanut taas syyttelyksi.
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=61908.msg1107389#msg1107389

  Lukekaa kirja. http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/kirjat/rauli-virtanen-suezilta-afganistaniin-suomalaiset-rauhaa-turvaamassa/979521

  Kun suomalaiset jääkärit lähtivät estsimään mustaa joulua Mombasan rannoilta, niin Suomen virkamiehet halusivat kieltää sen. Reino Raitasaari kieltäytyi. Tiedättekö miksi? Sitä ei kirja kerro.
  Reino oli sodan käynyt mies ja tiesi sen että jääkärit rupeaa homostelemaan elleivät pääse naisiin. Mombasassa sai naisen 2 viikoksi kustanmalla sille sapuskat.
  Reino ei kyllä homoja sietänyt. Upseerimessin messimies ja yksi Abu Rudeisin sairaanhoitaja rupes parisuhteeseen. Seuraavalla lennolla Suomeen.
  Oli kaksi asiaa, josta pääsi nopeasti Suomeen. Nukkuminen "pykälässä" ja homostelu. Kaikesta muusta voi Reinon kanssa sopia.  ;) Jos oli kuukauden hoidattamassa kuppaa YK sairaalassa, niin se mitään haitannut. Ei sota yhtä miestä kaipaa.


No voe että.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämähän oli hyä aihe
ja tuo on se siun elimen suola?   on se vaan ihmo ku pitää tuoki lähtee ulkomaille harrastamaan..   eiks kotomaassa ole halukkaita?    ai ni ne lehmät...

Tuossakaa itestä mitään kertonut. Oulusta ne homot oli. 😁

Mulla mitään homoja vastaan ole, everstiluutnantti Reino Raitasaari  hyväksynyt homoja eikä vartiossa nukkumista.

Viimeksi muokattu: 29.12.18 - klo:16:35 kirjoittanut Sepeteus

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Suomea mainostettiin rauhanturvaamisen suurvaltana. Pidin asiaa hyvänä kunnes mulle selvisi, että kuluista yli 90% maksaa Suomi ja alle 10% YK.

Mun puolesta Suomen kannattaisi erota eurosta, EU:sta ja YK:sta. Hyvin pärjäsi Sveitsikin ilman ko. korruptoituneita mätäpaiseita.
Grow the feed, not the weeds!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Suomea mainostettiin rauhanturvaamisen suurvaltana. Pidin asiaa hyvänä kunnes mulle selvisi, että kuluista yli 90% maksaa Suomi ja alle 10% YK.

Mun puolesta Suomen kannattaisi erota eurosta, EU:sta ja YK:sta. Hyvin pärjäsi Sveitsikin ilman ko. korruptoituneita mätäpaiseita.

Muistaakseni jostakin muualtaki pitääs erota.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Kiitos de Citonni

Oli vaan lipsahtanut taas syyttelyksi.
https://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=61908.msg1107389#msg1107389

  Lukekaa kirja. http://www.ksml.fi/uutiset/viihde/kirjat/rauli-virtanen-suezilta-afganistaniin-suomalaiset-rauhaa-turvaamassa/979521

  Kun suomalaiset jääkärit lähtivät estsimään mustaa joulua Mombasan rannoilta, niin Suomen virkamiehet halusivat kieltää sen. Reino Raitasaari kieltäytyi. Tiedättekö miksi? Sitä ei kirja kerro.
  Reino oli sodan käynyt mies ja tiesi sen että jääkärit rupeaa homostelemaan elleivät pääse naisiin. Mombasassa sai naisen 2 viikoksi kustanmalla sille sapuskat.
  Reino ei kyllä homoja sietänyt. Upseerimessin messimies ja yksi Abu Rudeisin sairaanhoitaja rupes parisuhteeseen. Seuraavalla lennolla Suomeen.
  Oli kaksi asiaa, josta pääsi nopeasti Suomeen. Nukkuminen "pykälässä" ja homostelu. Kaikesta muusta voi Reinon kanssa sopia.  ;) Jos oli kuukauden hoidattamassa kuppaa YK sairaalassa, niin se mitään haitannut. Ei sota yhtä miestä kaipaa.

Ole hyvä.
Muistelin vain, että olet joskus tunnustanut olleesi tissinkoittaja, ja välillä kieltänyt, niin pistin hakuun. Pitihän siinä muutama hutihaku tehdä, ennenkuin oikea hakusana löytyi.  ;D

Aloituksesta voit kiittää Veetiä.  8)
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7683
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Eipä taida de Citonnin linkki auttaa, sillä veikkaan, että ennenkuin kukko on kiekunut, niin Sepe on ehtinyt jo kolmasti kieltää koskaan olleensa tissinkoittaja. 😁🍀
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65637
Vs: Tämähän oli hyä aihe
eiks sillä jopa joku kyöräkii???

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Eipä taida de Citonnin linkki auttaa, sillä veikkaan, että ennenkuin kukko on kiekunut, niin Sepe on ehtinyt jo kolmasti kieltää koskaan olleensa tissinkoittaja. 😁🍀

  Olet siä "aika kuspiä", näin savolaisittain. Jos kirjoitin näin  "Oon mää lehmiä lypsänyt. Totesin että ei oo mun juttu."  Niin missä siinä lukee että olen ns. tixinkoottaja. Omia lehmiä en ole koskaan lypsänyt.

  Kerro nyt ettei kerennyt kukko kolmasti kiekaista, valepukki.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7683
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Eipä taida de Citonnin linkki auttaa, sillä veikkaan, että ennenkuin kukko on kiekunut, niin Sepe on ehtinyt jo kolmasti kieltää koskaan olleensa tissinkoittaja. 😁🍀

  Olet siä "aika kuspiä", näin savolaisittain. Jos kirjoitin näin  "Oon mää lehmiä lypsänyt. Totesin että ei oo mun juttu."  Niin missä siinä lukee että olen ns. tixinkoottaja. Omia lehmiä en ole koskaan lypsänyt.

  Kerro nyt ettei kerennyt kukko kolmasti kiekaista, valepukki.
Oon mää lehmiä lypsänyt.
Eli olet koittanut lehmien tissejä lypsäessäsi. Ollut tissinkoittajana. Arvasin, että alat venkoilemaan.😀😁😁😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Suomea mainostettiin rauhanturvaamisen suurvaltana. Pidin asiaa hyvänä kunnes mulle selvisi, että kuluista yli 90% maksaa Suomi ja alle 10% YK.

Mun puolesta Suomen kannattaisi erota eurosta, EU:sta ja YK:sta. Hyvin pärjäsi Sveitsikin ilman ko. korruptoituneita mätäpaiseita.

Muistaakseni jostakin muualtaki pitääs erota.

Kaltaisistasi sosialisteista. Sinut ja aatetoverinne voisi työntää itärajan yli ihannevaltakuntaanne rakentamaan.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Suomea mainostettiin rauhanturvaamisen suurvaltana. Pidin asiaa hyvänä kunnes mulle selvisi, että kuluista yli 90% maksaa Suomi ja alle 10% YK.

Mun puolesta Suomen kannattaisi erota eurosta, EU:sta ja YK:sta. Hyvin pärjäsi Sveitsikin ilman ko. korruptoituneita mätäpaiseita.

Muistaakseni jostakin muualtaki pitääs erota.

Kaltaisistasi sosialisteista. Sinut ja aatetoverinne voisi työntää itärajan yli ihannevaltakuntaanne rakentamaan.

Näyttää siltä että Puuhis on työväenlaulu fani. Jatka siihen malliin kohta on vappu.

Puuha-Pete

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7393
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Suomea mainostettiin rauhanturvaamisen suurvaltana. Pidin asiaa hyvänä kunnes mulle selvisi, että kuluista yli 90% maksaa Suomi ja alle 10% YK.

Mun puolesta Suomen kannattaisi erota eurosta, EU:sta ja YK:sta. Hyvin pärjäsi Sveitsikin ilman ko. korruptoituneita mätäpaiseita.

Muistaakseni jostakin muualtaki pitääs erota.

Kaltaisistasi sosialisteista. Sinut ja aatetoverinne voisi työntää itärajan yli ihannevaltakuntaanne rakentamaan.

Näyttää siltä että Puuhis on työväenlaulu fani. Jatka siihen malliin kohta on vappu.

Sää voit verestää vanhoja muistoja noilla kommarilauluilla, osaat sitten sanat ulkoa kun vappuna marssit noin kymmenen muun imbesillin kanssa ympäri Mikkelin toria punalippujenne alla.
Masu pipi...?...klikkaamalla 5000 euroa ; )) ja mistä Faariin rengas kaikkein halvimmalla? Sarka-museostako? YMPYRÄPUINTIA!!!

Ihan niin kuin minä ja Köntys Sarka-museossa ennustettiinkin!

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7683
  • Never Trust a Hippy
Vs: Tämähän oli hyä aihe
Tarkennetaan nyt vielä, että en koskaan ole uskonut Sepen olleen maidontuottaja, siis isäntä. Sepehän on arvatenkin ollut vain tissinkoittaja-renkinä vanhempiensa navetassa. Pappa-Sepe ja Mamma-Sepe pakottivat Sepen rengiksi, tissinkoittajaksi. 😀

Sepe ei pitänyt lypsämisestä, joten hän laisti heti hommasta, kun tuli tilaisuus ja ryhtyi kommunistiksi. Sepe järkeili, että tehkööt muut työt ja jaettakoon potti kaikkien kesken.😀😁😁😁
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi