Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hitlerin talousuudistukset  (Luettu 117368 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Hitlerin talousuudistukset


http://www.youtube.com/watch?v=5akpnIFK-RM täsä on aika rajuja toimistopaloja saisiko jotakin kommenttia ::)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Hitlerin talousuudistukset
[
[/quote]Näin aivan epäilemättä on mutta asian tutkiminen pitäisi olla sallittua.   Sen sijaan "totuus" on määritelty laissa ja sitä ei saa miltään osin kyseenalaistaa :-\
[/quote]

****** Tietääkseni holokaustin kiistäminen on rikos vain Saksassa ja Ranskassa,korjatkaa jos joku tietää lisää. Suomessa asiasta saa vapaasti keskustella. Asiaa saa mielestäni myös vapaasti tutkia, juuri kiistattomaa ja luotettavaa tutkimustietoa näiltä epäilijöiltä puuttuu ja sen puutteessa he taitavasti väistävät kaikki hankalat kysymykset vastakysymyksillä ja knoppitulvalla esim Zyklon B:n ominaisuuksista.
In vino veritas

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Hitlerin talousuudistukset
[Kuulehan. Mulla ei ole mitään syytä epäillä holokaustia, eikä ole sullakaan. Uskominen ennen tutkimista johtaa harhaan. Naureskelen sille typeryydelle, joilla te besservisserit lähdette 70 vuotta myöhemmin viisastelemaan asialla, josta ette tiedä juuri mitään, mutta josta teillä on vahva asenteellinen ja ideologinen näkemys. "Tutkimus" tuollaisella taustalla on vain uskonvahvistuksen hakemista, ei ennakkoasenteista vapaata, tieteellisin perustein tehtyä historiantutkimusta.

Se, miksi juutalaisten holokaustista puhutaan enemmän kuin saksalaisten vainoamisesta tai armenialaisten kansanmurhasta tms. johtuu siitä, että voittajat kirjoittavat historian. Siinä mielessä asiassa ei ole mitään oikeata tai väärää, koska tällä ihmismassojen tasolla sellaista asiaa ei esiinny. On vain tapahtumia, joita yksilöt tulkitsevat joko oikeiksi tai vääriksi, riippuen arvomaailmastaan, uskomuksistaan ja asenteistaan. Lähtemällä oikaisemaan jotain "vääryyttä", astutte samalle totalitarismin tielle, jolle saksalaiset astuivat lähtiessään kostamaan WW1 vääryyksiä.
[/quote]

***** Nimenomaan näin.
In vino veritas

Revisionisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Adam Smith kirjoitti:

"Kuulehan. Mulla ei ole mitään syytä epäillä holokaustia, eikä ole sullakaan. Uskominen ennen tutkimista johtaa harhaan. Naureskelen sille typeryydelle, joilla te besservisserit lähdette 70 vuotta myöhemmin viisastelemaan asialla, josta ette tiedä juuri mitään, mutta josta teillä on vahva asenteellinen ja ideologinen näkemys. "Tutkimus" tuollaisella taustalla on vain uskonvahvistuksen hakemista, ei ennakkoasenteista vapaata, tieteellisin perustein tehtyä historiantutkimusta.

Se, miksi juutalaisten holokaustista puhutaan enemmän kuin saksalaisten vainoamisesta tai armenialaisten kansanmurhasta tms. johtuu siitä, että voittajat kirjoittavat historian. Siinä mielessä asiassa ei ole mitään oikeata tai väärää, koska tällä ihmismassojen tasolla sellaista asiaa ei esiinny. On vain tapahtumia, joita yksilöt tulkitsevat joko oikeiksi tai vääriksi, riippuen arvomaailmastaan, uskomuksistaan ja asenteistaan. Lähtemällä oikaisemaan jotain "vääryyttä", astutte samalle totalitarismin tielle, jolle saksalaiset astuivat lähtiessään kostamaan WW1 vääryyksiä."

Kuulehan Adam Smith. Minulla on harjaantunut kyky nähdä trollit ja palkatut "keskustelun häiritsijät". Täällä on Apilas ja muutama muu rohkea ihminen uskaltanut kyseenalaistaa virallisia totuuksia, mutta sinut (ja ilmeisesti pari muutakin) on palkattu tänne johtamaan harhaan monessa asiassa. Olen törmännyt sinunkaltaisiin trolleihin ennenkin. Kuinka jalo työ sinulla onkaan! Oletko itse Marko Forrs vai hänen lakeijansa? Älkää ihmetelkö kanssalukijat jos nyt saan bannia tai muuta kuraa niskaan, olen kokenut tämän ennenkin.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Hitlerin talousuudistukset


http://www.youtube.com/watch?v=5akpnIFK-RM täsä on aika rajuja toimistopaloja saisiko jotakin kommenttia ::)
Mitenkäs olisi jos kohdentaisit skeptisen energian johonkin vielä nykyaikaisempaan ???  Ilmastonmuutos nyt vaikka olisi oikein passeli kohde vapaana olevalle skeptiselle energialle :-\

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Kuulehan Adam Smith. Minulla on harjaantunut kyky nähdä trollit ja palkatut "keskustelun häiritsijät". Täällä on Apilas ja muutama muu rohkea ihminen uskaltanut kyseenalaistaa virallisia totuuksia, mutta sinut (ja ilmeisesti pari muutakin) on palkattu tänne johtamaan harhaan monessa asiassa. Olen törmännyt sinunkaltaisiin trolleihin ennenkin. Kuinka jalo työ sinulla onkaan! Oletko itse Marko Forrs vai hänen lakeijansa? Älkää ihmetelkö kanssalukijat jos nyt saan bannia tai muuta kuraa niskaan, olen kokenut tämän ennenkin.
Voi kristus sua :D :D :D Vähänkään kauemmin palstaa seuranneet tietää kuka ja mikä mä olen. Tarttet vielä vähän harjaannusta ;)
Ei siis ole mitään sun tai apilaksen kaltasta nimimerkkisuojaa olemassa. Luen mitä huvittaa ja kiinnostaa ja olen sitä mieltä kuin olen. Vältän teitä totuudenpuolesta huutajia kuin ruttoa ja kuuntelen mielummin etsijöitä. Mun puolesta saatte apilaksen kanssa hölmöillä, minkä ehditte, mutta trollaajia täällä olette te enkä minä. Nimimerkin suojissa linkitetään puolihullujen blogeja ja verkkomediaa, minkä ehditte. Senkun. Sellaisia asioita, kuin virallisia totuuksia, ei ole olemassa muille kuin kekkosenorjille. Nykymaailma on pullollaan infoa, josta 1+1teoreemoja lukuunottamatta suurin osa on enemmän tai vähemmän sontaa, väritettyä näkökulmaa. Jos teille se asia nyt on valjennut, niin onneksi olkoon. Ei se silti tee maata pannukakuksi tai kiellä heliosentristä maailmankatsomusta. Tai poista holokaustia.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Hitlerin talousuudistukset
[
Näin aivan epäilemättä on mutta asian tutkiminen pitäisi olla sallittua.   Sen sijaan "totuus" on määritelty laissa ja sitä ei saa miltään osin kyseenalaistaa :-\
[/quote]

****** Tietääkseni holokaustin kiistäminen on rikos vain Saksassa ja Ranskassa,korjatkaa jos joku tietää lisää. Suomessa asiasta saa vapaasti keskustella. Asiaa saa mielestäni myös vapaasti tutkia, juuri kiistattomaa ja luotettavaa tutkimustietoa näiltä epäilijöiltä puuttuu ja sen puutteessa he taitavasti väistävät kaikki hankalat kysymykset vastakysymyksillä ja knoppitulvalla esim Zyklon B:n ominaisuuksista.
[/quote]Vaikka ei rikos olisikaan niin sen verran arka aihe kuitenkin että tutkiminenkin on vaikeaa.

Juurikin yksityiskohdat nakertaa nopeasti uskoa koko juttuun jos niiden sopimista kokonaiskuvaan ei voida selittää...

Revisionisti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Adam Smith, ehkäpä erehdyin taustoistasi. Pahoittelen sitä.

Ihmettelen kuitenkin, miksi vietät niin paljon aikaa tiettyjen asioiden kumoamiseen? Jos muutamat kirjoittelijat täällä ovat mielestäsi "hulluja", niin miksi keskustelet heidän kanssaan? Jos Apilas ja pari muuta haluaa "hullutella" ja keskustella esimerkiksi WTC7 -rakennuksen sortumiseen liittyviä seikkoja, niin miksi häiritset heitä haukkumalla "hörhöiksi" tms? Anna heidän keskustella ja ihmetellä!

Talojuhani

  • Vieras
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Hitlerin Saksassa alettiin tehdä tiehankkeita joita armeija ja joutavat vetelykset tekivät. Ensimmäiset moottoritiet Saksaan tehtiin juur siten. Tätä agrnettiä kun kurkkaa niin itse aloittaisin lapiomiesten värväämisen juur täältä. Kuka teidän palkan maksaa?

Höh, tämä on ilmainen kirjoituspalvelu.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Adam Smith, ehkäpä erehdyin taustoistasi. Pahoittelen sitä.

Ihmettelen kuitenkin, miksi vietät niin paljon aikaa tiettyjen asioiden kumoamiseen? Jos muutamat kirjoittelijat täällä ovat mielestäsi "hulluja", niin miksi keskustelet heidän kanssaan? Jos Apilas ja pari muuta haluaa "hullutella" ja keskustella esimerkiksi WTC7 -rakennuksen sortumiseen liittyviä seikkoja, niin miksi häiritset heitä haukkumalla "hörhöiksi" tms? Anna heidän keskustella ja ihmetellä!
EHkäpä siksi, että uskomusten pohjalta kohkaaminen ärsyttää jollain tasolla. Se uskomus/uskonto kun on useinmiten peruste lähteä lahtaamaan kanssaihmisiä. Historia on sen niin monesti osoittanut.

Sitten tuohon wtc-tornihommaan. Harrastuspuolelta on 15 vuoden aikana ehtinyt kertyä melkoinen joukko puolituttuja ympäri maailmaa. Pari heistä on ollut noissa raivaussavotoissa mukana ja vuosituhannen alkupuolella keskusteltiin luonnollisesti myös noista torneista, iskuista jne. Salaliittohuhut pyöri tietysti silloinkin jo kovana. Vaan sen verran jäi mieleen, että kummankaan mielestä MITÄÄN salaliittomaista ei sieltä löytynyt. Jollei runkorakenteiden suunnitteluvirheitä tms vääriä materiaaleja sellaisiksi lasketa. Lienee syytä vielä sanoa, että mulla ei ole asiasta mitään mielipidettä. Asia ei ole tärkeä, koska tiedän ilman hörhöilyäkin usean tekijän olevan mahdollinen. Myös sen, että CIA tms räjäytti sen syystä X. Miksi sitä pitää yrittää todistella? Eihän ns "totuuden" löytyminen muuta mitään.

 Jos jotain asiaa ei pysty pitävästi selittämään, niin onko se silloin salaliitto? Onko aurinkokin salaliitto?
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Adam Smith, ei kannattaisi naureskella noin vakavalla asialla. Apilas on oikeassa holokaustin suhteen. Saksalaisia on syyttä haukuttu ja ryöstetty vuosikymmeniä. Niin on myös Suomea! Tämä holohuijaus koskee siis myös Suomea ja meidän maksamiamme sotakorvauksia. Katsokaa huviksenne Pariisin rauhansopimusta mitä siellä lukee Neuvostoliitolle maksettavista sotakorvauksista yms.

Saksalaista väestöä muuten tapettiin vielä sodan jälkeenkin miljoonia eri puolilla maailmaa ja käytettiin erinäisissä työleireissä mm. Neuvostoliitossa, Britanniassa ja Amerikassa. Jopa Saksassa.

mutta   vastapainoksi  neuvostosotilaat  raiskasivat   naisia  niin  että  taitaapi
yli  10  %   nykysaksalaisista  olla  vennäätaustaisia   ::)

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hitlerin talousuudistukset

mutta   vastapainoksi  neuvostosotilaat  raiskasivat   naisia  niin  että  taitaapi
yli  10  %   nykysaksalaisista  olla  vennäätaustaisia   ::)
[/quote]

  Niinpä,sellasessa kirjassa kun nainen berliinissä yks nainen kertoo että oli fiilinki etä "parempi ryssä vtsan päällä kun jenkit pommit pään päällä."..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hitlerin talousuudistukset
Adam Smith, ei kannattaisi naureskella noin vakavalla asialla. Apilas on oikeassa holokaustin suhteen. Saksalaisia on syyttä haukuttu ja ryöstetty vuosikymmeniä. Niin on myös Suomea! Tämä holohuijaus koskee siis myös Suomea ja meidän maksamiamme sotakorvauksia. Katsokaa huviksenne Pariisin rauhansopimusta mitä siellä lukee Neuvostoliitolle maksettavista sotakorvauksista yms.

Saksalaista väestöä muuten tapettiin vielä sodan jälkeenkin miljoonia eri puolilla maailmaa ja käytettiin erinäisissä työleireissä mm. Neuvostoliitossa, Britanniassa ja Amerikassa. Jopa Saksassa.

mutta   vastapainoksi  neuvostosotilaat  raiskasivat   naisia  niin  että  taitaapi
yli  10  %   nykysaksalaisista  olla  vennäätaustaisia   ::)

No eiköhän saksalaiset vastaavasti ihan kiitettävästi, levittäneet omia geenejään sinne, missä heidän saappaansa santaan upposi ....

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hitlerin talousuudistukset

No eiköhän saksalaiset vastaavasti ihan kiitettävästi, levittäneet omia geenejään sinne, missä heidän saappaansa santaan upposi ....
[/quote]

  Tais olla rangaistava teko sekaantua alempaan rotuun..

 Jostain luin että toivat tänne suomeen näille niille alistetuille suomalaisille joukoille naisia näistä alempirotuisita maista olevista kansallisuuksista viihdykkeeksi..
  Vahinko kun ukko oli ehtinyt kuolla kun tuon jutun luin,oli sinisessä prikaatissa pohjoisessa saksalaisille alistetussa porukassa,olisin kysellyt todenperäisyyttä..

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Hitlerin talousuudistukset

No eiköhän saksalaiset vastaavasti ihan kiitettävästi, levittäneet omia geenejään sinne, missä heidän saappaansa santaan upposi ....

  Tais olla rangaistava teko sekaantua alempaan rotuun..

 Jostain luin että toivat tänne suomeen näille niille alistetuille suomalaisille joukoille naisia näistä alempirotuisita maista olevista kansallisuuksista viihdykkeeksi..
  Vahinko kun ukko oli ehtinyt kuolla kun tuon jutun luin,oli sinisessä prikaatissa pohjoisessa saksalaisille alistetussa porukassa,olisin kysellyt todenperäisyyttä..
[/quote]

On sitä germaanista perimää tässäkin maakunnassa ....
Enkä väitä, että siittä olisi haittaa ollut ????