Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko Valtra  (Luettu 43026 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Onko Valtra
sanoo;   että mitä sä mulle huudat?   eti vika ite ja korjuuta, katotaan sitten kuka maksaa....   aina sen verta tilojen pihoilla nauloja löytyy että artisti sen lopulta maksaa, kuitenkin.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Onko Valtra
Mikä se tämmönen myyntipäällikkö oikeen on? Melkosta tekstiä... Taitaa olla normi autojobbari, illat näpyttelee rokilasin kans läppäriä ja aamulla terävänä sisua suu täynnä korollia myymään.

Ja sitäpaitsi mun kohdalla ei ollut kyse uuden koneen takuuasioista, vaan ostin käytetyn romun johon olen yrittänyt RAHALLA ostaa varaosia.

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Onko Valtra
Mikä se tämmönen myyntipäällikkö oikeen on? Melkosta tekstiä... Taitaa olla normi autojobbari, illat näpyttelee rokilasin kans läppäriä ja aamulla terävänä sisua suu täynnä korollia myymään.

Ja sitäpaitsi mun kohdalla ei ollut kyse uuden koneen takuuasioista, vaan ostin käytetyn romun johon olen yrittänyt RAHALLA ostaa varaosia.

 Mutta hyvä yleissivistys traktorisektoriltakin, kun tietää takuuvaihtoon menevät renkaatkin...
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Onko Valtra
Nii ih kummipuhki ja pussit tyhjänä vaan valittaan takkuuseen että nythän tuo uus elämä alkoki sitte ittään kun möit reikäsiä kummeja :-[ No Juup HYVVÄÄ UUTTA VUOTTA kaikille tasapuolisesti oli sitten mulkku tahi ei ::)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Misäs se Mynttinen oikeen on?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Onko Valtra
Tähän ketjuun sopii mukavasti maininta, että tuli sitten Valmetin myyjältä omakätisesti allekirjoitettu joulukortti.
Siinä Joulupukki istuskelee Valmetin nokalla ja traktorin perässä on kilometrin mittainen jono rekiä. Porot on siellä rekien kyydissä katselemassa maisemia. Kuvateksti kertoo, että Joulupukki suosittelee, Valtra, Joulupukin virallinen traktori....

 :D ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Onko Valtra
Tähän ketjuun sopii mukavasti maininta, että tuli sitten Valmetin myyjältä omakätisesti allekirjoitettu joulukortti.
Siinä Joulupukki istuskelee Valmetin nokalla ja traktorin perässä on kilometrin mittainen jono rekiä. Porot on siellä rekien kyydissä katselemassa maisemia. Kuvateksti kertoo, että Joulupukki suosittelee, Valtra, Joulupukin virallinen traktori....

 :D ;D
Valehtelee vielä joulukortissakin.. Eli kunnon myyjä ;)

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Onko Valtra
Misäs se Mynttinen oikeen on?

Myyntimies Mynttinen myrkystä?
Oon vaatimaton!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Misäs se Mynttinen oikeen on?

Myyntimies Mynttinen myrkystä?

Just Se. Legendaarinen Mynttinen. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Mikä se tämmönen myyntipäällikkö oikeen on? Melkosta tekstiä... Taitaa olla normi autojobbari, illat näpyttelee rokilasin kans läppäriä ja aamulla terävänä sisua suu täynnä korollia myymään.

Ja sitäpaitsi mun kohdalla ei ollut kyse uuden koneen takuuasioista, vaan ostin käytetyn romun johon olen yrittänyt RAHALLA ostaa varaosia.

 Mutta hyvä yleissivistys traktorisektoriltakin, kun tietää takuuvaihtoon menevät renkaatkin...

Kiitos. Kai sitä jotain tarttuu päähän, myyntipäälliköillekin?

Mutta palataanpa aiheeseen. Rengasviallista uutta konetta kun yksinkertaisesti voi luovuttaa asiakkaalle, kun vika on sitä paitsi havaittu jo. Se on sitten myyjän tehtävä vaikka puhaltaa kumi täyteen ikuista ilmaa, hänellä se viimonen vastuu nyt on.

Myyntipäällikkö Toivottaa Erittäin Menestyksellistä Uutta Vuotta 2014 kaikille kone-ja automiehille ja toivottaa tervetulleiksi kaupoille merkistä riippumatta sekä lupaa entistä parempaa, luotettavaa palvelua!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Onko Valtra
Ravinteikasta iltaa ja sisäkumin tuoksuista tulevaa vuotta Mynttiselle.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Onko Valtra
Tähän ketjuun sopii mukavasti maininta, että tuli sitten Valmetin myyjältä omakätisesti allekirjoitettu joulukortti.
Siinä Joulupukki istuskelee Valmetin nokalla ja traktorin perässä on kilometrin mittainen jono rekiä. Porot on siellä rekien kyydissä katselemassa maisemia. Kuvateksti kertoo, että Joulupukki suosittelee, Valtra, Joulupukin virallinen traktori....

 :D ;D
Valehtelee vielä joulukortissakin.. Eli kunnon myyjä ;)

Luuli, että Kylmis uskoo vielä satuolentoihinkin.....  Valmetti kun oli taloon jo mennyt...  :P

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Onko Valtra
Koita kestää tää tieto...

mutta olen esiintynyt myös joulupukkina :)

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Onko Valtra
Koita kestää tää tieto...

mutta olen esiintynyt myös joulupukkina :)

Alan ymmärtämään......

Myyntipäällikkö

  • Vieras
Vs: Onko Valtra
Tähän ketjuun sopii mukavasti maininta, että tuli sitten Valmetin myyjältä omakätisesti allekirjoitettu joulukortti.
Siinä Joulupukki istuskelee Valmetin nokalla ja traktorin perässä on kilometrin mittainen jono rekiä. Porot on siellä rekien kyydissä katselemassa maisemia. Kuvateksti kertoo, että Joulupukki suosittelee, Valtra, Joulupukin virallinen traktori....

 :D ;D

Tässä on sitten kyse siitä mielikuvamarkkinoinnista. Ei pure juuri millään tavalla härmäläiseen perusjunttiin nämä Santa Claus viralliset hömpät, mutta jossain Keski-Euroopan periferiassa osa eksoottista Suomea. Akka ja kakarat alkavat nähdä viimeistään joulupukin istuvan Valtran hytissä, tehdasvierailuakin kovasti odotellaan ja saapuuhan se joulupukki vaikka Tommi Mäkisen housuilla esille. Farmarilta kauppasopimukseen nimi, niin siitä se kaikki alkaa. Vaikka se nyt suomalaisesta tuntuu huvittavalta, niin ei tuota markkinakikkaa kannata jättää käyttämättä.

Ja myyntimies on tuossakin joulukorttiketjussa edelleen se rehellisin kaveri..