Toisessa koneessa alusterä ja toisessa Vaman polanneterä, molemmat tappiterillä. Kun on tottunu alusterään niin ei oikein tuo polanneterä innosta. Pitäs laittaa toiseenkiin koneeseen.. Uuden FMG:n sais vielä noin kuukauden päähän, ehkä. Jännä on ollut huomata auroissakin eroa polanteen syntymiseen, AM jättää selvästi vähemmän polannetta kuin Vuometti vaikka molemmat säädetty samallalailla. Painoero vai mikä, vaikee sanoo mutta oikea aura on nyt löytynyt. Tyhmyyksissään piti kokeilla melkein kaikki merkit..
Tuskin 20-50kg painoero merkkaa
Epäileisin että tuhmempikin osaa säätää kuormaimen kohdalleen am tehon kanssa koska liikevarat pitkät.
Esim vuometissa ja suurrimmassa osassa vain pitkät reijät. Nekin liian pitkät jotta nypytys alkaa.
Itse tykkään vain puolelta toiselle kelluvasta. Vamassakin hitsasin tapin toppariksi keskireikään ettei päässyt nousemaan.
Tietysti tarkempi ajettava mut kun tuota taitoa löytyy...