Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32

Viestit - Cutana

Markkinoilla on myös sellaisia säiliöitä joista ei "henkilö"  ;D  luukusta sisään pääse.
En ostaisi semmosta.
Kerran vuoteen sähköpumpulla imetän takapäästä säiliöö eli alimmasta kohasta ja käytän proppua auki,säiliöt riittävän korkealla jalustalla sopii vati alle. Siis säiliö tyhjänä mitä tankkauspumppu ottaa. Pajan lämmittimeen ns. seisotettuna ne imetyt,vesi jää pohjalle normisti.
Noin viiden vuoden välein miesluukku auki ja löpöbensa seoksella sekä paineilmalla sakat pois.
Nyt keväällä kävin tsiikaamassa maholliset syöpymät,ei ollu. Säiliö -79 vuojelta.
Kerran oon virallisesti tarkistuttanut,teen muistiinpanon kuvineen noista omista tarkistuksista.
Eihän rautakangen vääntyminen kovin harvinaista ole. Metrin pitunen ratakiskokin vääntyy, puolimetrinen puolestaan häviää johonkin. 75 senttisellä on pientä toivoa pysyä suorana ja tallessa...
Semmosella pumppukannulla touhuan,14 painallusta antaa litran.
Jos epäilen esim teräpalkin öljymäärää lasken entiset pois ja lykkään oikean määrän uutta tilalle.
Vuotavilla ei kauaa ajeta,ne korjataan. Joku sen kumminkin kuivaksi ajaa ja valittaa sen jälkeen huonoa tuuria..
Onpa viritetty/ohjelmoitu/optimoitu yms tai ei niin pitää muistaa vanha totuus vääntö tappaa.
Viimeseen tappiin vedättäminen ei ole terveellistä,pienempää aikanaan pesään.
Bondiolin SFT ihan jees akseli ja nipat on ristikon päissä,hyvin oon toimeen tullu niiden kans.   
Waltterin laajakulmissa on myös nipat ristikon päässä. Ulkopuolinen   voa hallinta mukava,pyörittelee vaan kohalleen eikä tarvii temuta sen enempäää.
Eikö Vääderi oo vaihtoehto? Luja kuulopuheiden mukaan.
Terähuolto Putkonen Iisalmessa on oikonu niitä Kronen kytkimen hampaita.
Lipsaako varmasti nivelakselissa oleva nokkakytkin?
Jos kone pysähtyy suu täynnä heinää hetkeksi ja siitä paukahtaa käyntiin niin se on kulmavaihteessa oleva nokkakytkin joka pysäyttää koneen paalin pudotuksen ajaksi.
Nivelessä olevan pystyy kirimään,samoin to toinen on korjatavissa.
Roclaan lavoista parruista yms teline ja peräreppu pois,keikkuvan oloinen ja painava kuten videosta näkyy. Vetokoukku sitä ennen. Akselien päittäisvälykset passataan eripaksuisilla lukkorenkailla,niitä tarviit jos niin tarkkaan sen katot.
Kasvintuotanto / Vs: Miksi hankmo
: 01.06.20 - klo:14:33
Osta joostopiikkiäes,siitä tule mittään että pelto hankmolla tökitään reekiä tääteen...
Isäntämiehen suusta tuo huoltoaseman pöydässä kun eläkeläinen kyseli mistä hankmon löytäs jos pikkusen pottua viljelis...
Voehan...
Tähän asti naureskellu nuorille miehille ku aina pitää sen majakan välkkyä,
Nyt joutuu itekkii välkyttämään.
Eiköhän se niin mene,jos hommassa ei ole järkee,niin sen hengen saa pois vaikka fillarilla tai vaikka sorkkapukilla.
Saa juu mutta mönkkärillä ei mitään suojaa kolarissa / kaatumisessa .
Sorkkapukkiin voi kipasta suojaan sen kaatuessa.
Bensa on tehty poltettavaksi ja kalja juotavaksi, ei ne säilyttämällä parane.
Tinkaan jemmaa niin menee vielä katit ja loukut tukkoon.
Prkl.
millä lailla nuo rattia pyörittävät toimii vanhojen rattien kans?   kova ja jo liukaskii pinta monessa,  sekä pikkuklappi akselilla?
Hiomapaperia ja talvelta jäänyttä pitovoijetta
Kyllä se siitä
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32