Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kaaos!  (Luettu 3009 kertaa)

Tuuli

  • Vieras
Kaaos!
Mihinkä Eurooppa heitä laittaa ja millä elättää ???

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1441243209647.html


Kotimajoitusluvat Suomessakin pystyyn, muuten ei tule mitään. Perheisiin uusia perheenjäseniä, joita perheet elättävät omilla tuloillaan... ei mitään avustuksia siis ??? ??? ???

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

 Tuuli on puumanainen. Kyll hää pari kolme kollia pitää tyytyväisenä. ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

 Tuuli on puumanainen. Kyll hää pari kolme kollia pitää tyytyväisenä. ;)
No, sitte... Minä aattelin vain tyttärieni koskemattomuutta.. ::)

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20004
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

Suomessa kaksi ja puoli miljoonaa kotitaloutta; kuvaamasi tilanne tulisi vastaan noin 5 - 7 miljoonan pakolaisen sijoittamisen yhteydessä.

Julkisuudessa on puhuttu muutamasta kymmenestä tuhannesta.

-SS-

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Kaaos!
Ihan näin boxin ulkopuolelta, mikä hirveä hätä noilla ihmisillä on. Onko Unkarissakin jo sota? Pohjoisen suuntaan on huono tulla, kun tuo talvikin on tulossa. Vai onko heille tosiaankin mainostettu jossain lähtöpaikassa, että menkää sinne niin saatte leipää.

Eikä matkalippu maksa kuin muutaman päivän palkan. Hullua bisnestä, jos tämä olisi totta. Mistä tietää.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20004
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kaaos!
Niin täällä Suomessa on omiakin kriisejä meneillään kuten maataloustukien viipyminen.

-SS-

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaaos!
Minusta pikkasen tuntuu, että tuolla, mistä nämä lähtevät matkaan on mainospuheita pitävä ihminen, joka kerää matkaan lähteviltä rahat pois ja höynäyttää maan päällisellä paratiisilla...mutta totuus on hiukan toista.  Lähtihän Suomestakin aikoinaan Neuvostoliiton ihmemaahan ihmisiä, mutta takaisin palasi aika harva...ja sitä onnen kaukorantaakaan ei ehkä löytynyt.. ::)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kaaos!
 navettapiika, jos tyttär perinyt puoliksikaan äitinsä luonnetta, niin ulkomaan sällien terveellistä pysyä loitolla?

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaaos!
navettapiika, jos tyttär perinyt puoliksikaan äitinsä luonnetta, niin ulkomaan sällien terveellistä pysyä loitolla?
Toivottavasti... ;D

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Kaaos!
Miettikääpä tätä konseptia. Jossain on nykyajan huippuosaajia, jotka ottavat maksun järjettömästä matkasta. Tietävät kuitenkin, että kaikki ei pääse valehdeltuun päämäärään.

Jotta kaikki keskustelut päätyvät natsisaksaan, tehdään sekin samantien. Natsit kyydittivät ilman maksua jengin kuolemaan. Tosin ryöväsivät heidät sen jälkeen. Se oli kuitenkin reilupeli. Yhtä hyvin heidät olisi voitu kaikki näännyttää nälkään.

Nykyisin nämä salakuljettajat natsien asemassa varmasti tekisivätkin em. tavalla. Maailma on väkivaltaistunut järjettömiin mittakaavoihin.

Natsit olivat herrasmiehiä verrattuna näihin hienon uskonnon tuottamiin kavereihin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kaaos!
Jotenkin tuntuu pölhöltä, että nyt ykskaks tämä pakolaisuus oikein vyöryy  kohti Eurooppaa, tuskin se hätä on nyt kertaantunut..vai onko sitten niin, että on löydetty lisää puolilahoja paatteja, joilla näitä ihmispoloja pannaan seilaamaan meren yli.. ???

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Kaaos!
Teoria:

Kaiken takana on ISIS. He hoitavat vääräuskoiset ihmiset Eurooppaan, jotta voivat mellestää rauhassa. Samalla he tietoisesti käyttävät näitä viattomia ihmisiä luomaan kaaosta Eurooppaan. Näin he vaivihkaa saavat sillanpääasemia länsimaihin.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

 Tuuli on puumanainen. Kyll hää pari kolme kollia pitää tyytyväisenä. ;)
No, sitte... Minä aattelin vain tyttärieni koskemattomuutta.. ::)

Aika moni äiti elää tuossa kuplassa. ;)

Tuuli

  • Vieras
Vs: Kaaos!
Olisitko valmis ottamaan kotiisi ihan oikeasti pari kolme nuorta miestä passattavaksi??? Minä en.
Jos tulijana olisi äiti lapsineen, voisin harkita..tai lapset yksinään niin sitten, mutta nuoria kolleja makaamaan ja kuolaamaan minun teini-ikäisten tyttärien perään...ehei todellakaan. Rajansa  kaikella. ::)

 Tuuli on puumanainen. Kyll hää pari kolme kollia pitää tyytyväisenä. ;)

Jaahas, vai niin   :P