Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe TM 190  (Luettu 6621 kertaa)

simppu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 87
TM 190
ohjaus lämpimänä todella kankea, välillä ei käänny mihinkään kaasuttelu auttaa joskus.
inko kellään tullut samaa ongelmaa?

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: TM 190
mites muu hydrauliikka? pumppua ajattelisin eka mutta....
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

lynx700500

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 425
Vs: TM 190
orbitrol venttiili paskana.

lancelot

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
Vs: TM 190
orbitrol venttiili paskana.

Minulla aikanaan sama vika. Korjaantui vaihtamalla peräöljyt ja suodattimet.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65492
Vs: TM 190
paskaa järjestelmässä?   vaiha suotimet ja kato öölit!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: TM 190
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: TM 190
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!
Ai jaa sitten tilaankin heti 2_3 T7 mallia jos ei kerran vikoja ole koskaan ;D Hytti on kyllä tosi hieno noissa sano SAS mitä vaan. Ainakin tämmönen pikku pykmi kokee olonsa kotoisammaks NH ja DF hytissä kuin kotimaisen siis se näkyvyys  :-[ Muohan tuo näkyvyys häiritsee hiukan normaalia tallaajaa enempi :-[ Vasen silmä on hiukan ottanut joskus itteensä ei pimiä mutta huono niin häiritsee katveet :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: TM 190
jaa meneekö näistä muka orbitrooleja? luulis senolevan ikuunen, tai ainaki tooosi kauan kestäis.. ei sitte prioriteettiventtiilis olisi paskaa tai rikki? 
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: TM 190
Onko ohjaussylinterien tiivisteet kunnossa?

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: TM 190
jaa meneekö näistä muka orbitrooleja? luulis senolevan ikuunen, tai ainaki tooosi kauan kestäis.. ei sitte prioriteettiventtiilis olisi paskaa tai rikki?

Ei se mikään valmetti ole.. Siinä on oma pumppu ohjaukselle ja hitu hytraulikalle... Ne ei tuolla ulkomailla ihmishengillä leiki niinkun suomalaisissa.
Nii se on...

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: TM 190
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

sutki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: TM 190
Vilkaiseppa onko ohjaukse pumpun  imuputki ehjä semmoinen 90 kumi mutka. Voi olla murtunut kiristimen kohdalta ja vetää halkeamasta ilmaa. Pumppu huonolla tuurilla jo muuttanut väriä..

Viimeksi muokattu: 28.03.14 - klo:23:08 kirjoittanut sutki

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: TM 190
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..

 Minä, melkein onnistuin, rattihan alko kääntyä sen jälkeen, kun ulkopuolisen hyden vipua kiskaisi.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: TM 190
ahaa.. noh onkos moniki ajanu mettähän näillä valametiilla sitte tuon ratkaisun takia?? ei mun kuullen ainakaa.. no se puoltaa sitte mahdollisesti pumppua..? mittari kouraan..

 Minä, melkein onnistuin, rattihan alko kääntyä sen jälkeen, kun ulkopuolisen hyden vipua kiskaisi.

No toedän ainakin yhen paripyörällisen tapauksen.. Jytkiihän ne nuo uudetkin näpille jos käyttää monia toimintoja yhtäaikaa... loppuu pumpusta tuotot ja ei tiedä prioriteetti venttiili mitä tekis... Vanhemmiten ainakin rupee jukkimaan se venttiili...
Tosin siitä hyvä toi valtran ohajus että tiellä rauhallinen vs ylitehostetut saksan mallit->fendt,deere,deuz... Tosin niillä pystyy saattamaan ajotehtävä loppuun vaikka kone sammuu... Ison ratin ja ylitehostetun ohjauksen vuoksi,tosin deeressä vielä paineakku lisänä hätätilanteisiin...
Nii se on...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: TM 190
Tämän viestiketju on PROVO !
Koskaan ei ikinä ole nyykkärissä vikaa.!!!!!

Totta...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."