Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olipa mukava yllätys  (Luettu 4183 kertaa)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Olipa mukava yllätys
Eemeli, tais Stubb leikkiä toimitusjohtajaa, mutta perseelleen meni. Mitään ei saatu valmiiksi suurista linjoista. Hirveitä summia paloi rahaa erilaisten työryhmien istunnoissa. Puhumattakaan ulkopuolisten asiantuntijoiden käytöstä tulleista kustannuksista. Ja kuitenkaan ei mitään saatu kunnolla aikaan.

Ja mitä tunsin itse noista isoista karjatiloista, niin eipä siellä isäntä/emäntä joutanut leikkimään toimitusjohtajaa. Kyllä siellä navetalla käytiin yksi vuoro heittämässä, kun työntekijät läksi pois. Ja montako tilaa Eemeli tietää, jossa esim. isäntä ei tee maatilalla mitään, taitaa olla aika harvassa. Ei pidä yleistää, jos joku Marttila tietättää työt muilla, mutta käyhän Marttila muualla ite töissä. Ja Marttilan vaimohan ei koskaa, ei koskaa ole osallistunut tilan töihin. Aina ollu muualla töissä.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Olipa mukava yllätys
Kataisen hallitus lähti noissa uudistuksissa heti alussa väärille linjoille, eikä linjaa korjattu vaikka asia tajuttiin  :o

Itse olen ihmetellyt eniten sitä, miksi valittiin ns. "väärä linja", oliko ainoa motivaatio kepun lopullinen kukistaminen  :(
Nyt on sitten koko paska levällään, mikäli olisi keskitytty asioihin ja jätetty kepun kaataminen vähemmälle, niin asiat olisi saatu päätökseen jo ajat sitten, näin on tehty ja tulevat uudistukset tehdään nyt kepun johdolla  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26183
  • vastustan
Vs: Olipa mukava yllätys
Eemeli, tais Stubb leikkiä toimitusjohtajaa, mutta perseelleen meni. Mitään ei saatu valmiiksi suurista linjoista. Hirveitä summia paloi rahaa erilaisten työryhmien istunnoissa. Puhumattakaan ulkopuolisten asiantuntijoiden käytöstä tulleista kustannuksista. Ja kuitenkaan ei mitään saatu kunnolla aikaan.

Ja mitä tunsin itse noista isoista karjatiloista, niin eipä siellä isäntä/emäntä joutanut leikkimään toimitusjohtajaa. Kyllä siellä navetalla käytiin yksi vuoro heittämässä, kun työntekijät läksi pois. Ja montako tilaa Eemeli tietää, jossa esim. isäntä ei tee maatilalla mitään, taitaa olla aika harvassa. Ei pidä yleistää, jos joku Marttila tietättää työt muilla, mutta käyhän Marttila muualla ite töissä. Ja Marttilan vaimohan ei koskaa, ei koskaa ole osallistunut tilan töihin. Aina ollu muualla töissä.
kuinkahan on työskenteleeköhän marttila kuitenkin tilallaan enempi kuin veeti omalla viljatilallaan :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Olipa mukava yllätys
Eemeli, tais Stubb leikkiä toimitusjohtajaa, mutta perseelleen meni. Mitään ei saatu valmiiksi suurista linjoista. Hirveitä summia paloi rahaa erilaisten työryhmien istunnoissa. Puhumattakaan ulkopuolisten asiantuntijoiden käytöstä tulleista kustannuksista. Ja kuitenkaan ei mitään saatu kunnolla aikaan.

Ja mitä tunsin itse noista isoista karjatiloista, niin eipä siellä isäntä/emäntä joutanut leikkimään toimitusjohtajaa. Kyllä siellä navetalla käytiin yksi vuoro heittämässä, kun työntekijät läksi pois. Ja montako tilaa Eemeli tietää, jossa esim. isäntä ei tee maatilalla mitään, taitaa olla aika harvassa. Ei pidä yleistää, jos joku Marttila tietättää työt muilla, mutta käyhän Marttila muualla ite töissä. Ja Marttilan vaimohan ei koskaa, ei koskaa ole osallistunut tilan töihin. Aina ollu muualla töissä.
kuinkahan on työskenteleeköhän marttila kuitenkin tilallaan enempi kuin veeti omalla viljatilallaan :-\ :-\ :-\ :-\
Varmasti. Ja vaikka Marttila saa tukia, niin maksaahan työntekijät verot yms  palkastaa. Hyvä kiertää.