Tulihan sellaista männäviikolla ajettua, ja valmistusta seurattua. Eipä siitä nyt voi kauheasti kokemuksista puhua, outojahan kaikki aluksi ovatten ajella. Nollasarjaa siellä valmistivat ja linjastomuutoksia tehtiin voimansiirtotehtaalla, sanoivatten että 50 traktoria pitäis kaikkinensa ulos tulla päivässä. No siinä ajassa mitä siellä tehdasta kierrettiin, ei linjasto liikahtanut kertaakaan ja äijät siellä jutusteli vaan ja hörppi kahvia. Kevätkiertueen esittelykone oli testattavana, katolla automaattiohjaustoosa ym.
Ei paljoa hehkutettu a-sarjan siirtoa unkariin, ja ässä mallista vaan mainittiin että "kootaan ranskassa"
Eli jatkossa linjalta pukkaa siis N ja T sarjaa.
Direktiä ei siis taida olla vielä paljoo läppäriä pidemmällä, sitä olis mukava kokeilla, tai antaa toisten ensin "koeajaa" muutama vuosi...