Lainaus käyttäjältä: SKF - 25.01.09 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:16:10onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraaliEI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO! hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:16:10onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraaliEI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO!
onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraali
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.09 - klo:22:37Lainaus käyttäjältä: SKF - 25.01.09 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:16:10onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraaliEI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO! hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa 6420 jd kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä (samoin etupainot puuttuu)
Lainaus käyttäjältä: hl - 26.01.09 - klo:08:04Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.09 - klo:22:37Lainaus käyttäjältä: SKF - 25.01.09 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:16:10onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraaliEI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO! hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa 6420 jd kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä (samoin etupainot puuttuu)Ottaa siitä sitten selvää... 5465 ilman etukuormainta käsitteli nelisiipistä paluuauraa ongelmitta, ja nykyisellä 5465:lla kuormainhommis ei oo tarvinnu takapainoa käyttää. Ihan ilmiselvä neutraali sitten.
Mitähän haittaa on kevyestä nokasta ???Nokkapuntit antaa kivasti suojaa etupäähän ja kuormaajan kans ei tule liian etupainoiseksi.
Lainaus käyttäjältä: KJL - 26.01.09 - klo:11:45Lainaus käyttäjältä: hl - 26.01.09 - klo:08:04Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 25.01.09 - klo:22:37Lainaus käyttäjältä: SKF - 25.01.09 - klo:21:39Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 25.01.09 - klo:16:10onkos jd kovin peräpainoinen ku kylillä kuiskitaan ja kysellään lisäpainotelineitä... kait koskee vain trak. ilman ek:ta. valtraahan haukutaan kovin etupainoseks. massikka taitaa olla tässä tapauksessa kovin neutraaliEI TUA JONTIKKA MIKÄÄ KEVYT NOKKANNNE OO, MUUTOON VAA HANKKIVAT JÄRKIJÄÄ NUA ETUNOSTOLAITTEET JA PARINTONNIN PUNTIN NOKKAA ETTE LÄHÄRE LENTOO! hyvin tuo 6320 kantaa 1200kg kultivaattoria vaikka on pelkkä kuormain nokassa mutta perse on keviä kun kuormaimella nostellaa harjaa 6420 jd kantaa 3 metristä hevan nostolaite muokkaria mukisematta, etukuormain tosin on mutta varustelevy tyhjänä (samoin etupainot puuttuu)Ottaa siitä sitten selvää... 5465 ilman etukuormainta käsitteli nelisiipistä paluuauraa ongelmitta, ja nykyisellä 5465:lla kuormainhommis ei oo tarvinnu takapainoa käyttää. Ihan ilmiselvä neutraali sitten.Kevytkeulanen se on, kuuspyttynen 10-sarjalainen etutassut liki ilmassa kun perässä Potilan nostolaiteäes, SK 450 tyypiltään. Äjes taitaa painaa rapiat 1000 kg, painopiste tosin etäällä Mut 500 kg keulapainoja auttoi asiaan ja kasvoi vetotehotkin mukavasti. Mielestäni kevytkeulaisuus on paree kuin kevytperäisyys
suolla vallulla saa kiertää ympyrää muiden merkkien ympärillä ja nauraa makeasti ku ne ui... että on siitä iloa ku on sekkä nokka että perä keveitä
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 26.01.09 - klo:16:23suolla vallulla saa kiertää ympyrää muiden merkkien ympärillä ja nauraa makeasti ku ne ui... että on siitä iloa ku on sekkä nokka että perä keveitä kyllä sekin sinne uppoo samalla tavalla tai oikeastaan nokka edellä