Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Case Puma  (Luettu 29997 kertaa)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Case Puma
tero taitaa olla ainut ihiminen jolle ei riitä normaalien perustraktoreiden nostovoimat, esim. valtrat ei muka jaksa nostaa työkoneita.

monellako on tullut eteen ettei 2000 luvun kuutoskone jaksa nostaa jotain konetta?

toinen sia on se että onko siinä enää järjen kansa mitään tekemistä jos nostolitteessa niin paljo kuormaa että 8300kg nostoteho jää vajaksi?
-------

kase ja nyykkäri kai päivittää näitä "isoja välimallejaan" näin liikkeen pihalla 6080 nyykkärin jossa oli isompi konepeitto ja rumemmat valot. tehoa oli pikkusen enemmän kun vanhassa 6080:ssä ja ovessa luki että hd etu ja taka-akseli. eikös nää oo ihan soivia pelejä? etenkin juuri 155 malli. paremmssa maineessa kun esim. puma 165 ja isommat. kulkeekohan nämä tiellä oikeasti 50km/h+ niinku muutkin merkit vai meneekö vain 48 niinkun isot pumat.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Case Puma
Keskustelu menee näköjään ferkun ominaisuuksien kehumiseen ja haukkumiseen... Kuten jo sanoin, ferkusta on itselläkin kokemusta. Ilmeisesti puumaa on  myyty aika vähän, tai agronetissä ei ole monella siitä oikeasti kokemuksia?

Itse tein ainakin semmoisen huomion, että casen ohjaamosta näkee joka suuntaan paljon paremmin, kuin ferkusta. Nykyiset ferkut on melkoisia "sarvikuonoja" ja takanäkyvyyskin on mitä on...
käyppä istumassa semmoisessa pumassa missä on se näyttö istutettu keskelle ovea.on ihme jos se on täysin laillinen.ja miksi ovi pitää olla niin iso?
dynä vt se nykyaikasin portaaton

realisti

  • Vieras
Vs: Case Puma
Keskustelu menee näköjään ferkun ominaisuuksien kehumiseen ja haukkumiseen... Kuten jo sanoin, ferkusta on itselläkin kokemusta. Ilmeisesti puumaa on  myyty aika vähän, tai agronetissä ei ole monella siitä oikeasti kokemuksia?

Itse tein ainakin semmoisen huomion, että casen ohjaamosta näkee joka suuntaan paljon paremmin, kuin ferkusta. Nykyiset ferkut on melkoisia "sarvikuonoja" ja takanäkyvyyskin on mitä on...
käyppä istumassa semmoisessa pumassa missä on se näyttö istutettu keskelle ovea.on ihme jos se on täysin laillinen.ja miksi ovi pitää olla niin iso?

se näyttö oli ihan kauhee. Jos joku on innostunut niin viitasaarella olisi minun ex-puma ;)

nauta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Case Puma
Mihin vaihdoit,oon ite Viitasaarelta.

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: Case Puma
mikäs sai vaihtaa noin äkkiä pois?  :) en oo utelias en ;)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Case Puma
mikäs sai vaihtaa noin äkkiä pois?  :) en oo utelias en ;)
kokoa ja näköä pumassa kyllä riittää.. voimaa ja vetoa sen sijaan puuttuu.
minun 6420 peurakin vetää terhakkaammin kuin 155 puma  ;D
ja pohjoiset päälle..

Tm

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 41
Vs: Case Puma
mikäs sai vaihtaa noin äkkiä pois?  :) en oo utelias en ;)
kokoa ja näköä pumassa kyllä riittää.. voimaa ja vetoa sen sijaan puuttuu.
minun 6420 peurakin vetää terhakkaammin kuin 155 puma  ;D

onkai siinä ollu jo vika!  :o

3070 E

  • Vieras
Vs: Case Puma
Keskustelu menee näköjään ferkun ominaisuuksien kehumiseen ja haukkumiseen... Kuten jo sanoin, ferkusta on itselläkin kokemusta. Ilmeisesti puumaa on  myyty aika vähän, tai agronetissä ei ole monella siitä oikeasti kokemuksia?

Itse tein ainakin semmoisen huomion, että casen ohjaamosta näkee joka suuntaan paljon paremmin, kuin ferkusta. Nykyiset ferkut on melkoisia "sarvikuonoja" ja takanäkyvyyskin on mitä on...
käyppä istumassa semmoisessa pumassa missä on se näyttö istutettu keskelle ovea.on ihme jos se on täysin laillinen.ja miksi ovi pitää olla niin iso?
195 CVX:ssä ei edes ole oikean puolen ovea ja MF 8690:n ovi taas on niin iso, että se jo heiluu huteruudesta

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Case Puma
tero taitaa olla ainut ihiminen jolle ei riitä normaalien perustraktoreiden nostovoimat, esim. valtrat ei muka jaksa nostaa työkoneita.

monellako on tullut eteen ettei 2000 luvun kuutoskone jaksa nostaa jotain konetta?

toinen sia on se että onko siinä enää järjen kansa mitään tekemistä jos nostolitteessa niin paljo kuormaa että 8300kg nostoteho jää vajaksi?
-------

kase ja nyykkäri kai päivittää näitä "isoja välimallejaan" näin liikkeen pihalla 6080 nyykkärin jossa oli isompi konepeitto ja rumemmat valot. tehoa oli pikkusen enemmän kun vanhassa 6080:ssä ja ovessa luki että hd etu ja taka-akseli. eikös nää oo ihan soivia pelejä? etenkin juuri 155 malli. paremmssa maineessa kun esim. puma 165 ja isommat. kulkeekohan nämä tiellä oikeasti 50km/h+ niinku muutkin merkit vai meneekö vain 48 niinkun isot pumat.
Kierroksiahan nuo ei ota kuin 2000rpm viidenkympin kohdalla ja yksikään ei oo vielä saanut niitä ottamaan täysiä kiekkoja suurimmalla vaihteella mutta LTR oli luvannut parista nyykkäristä koittaa saako.... 

meikäläinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Case Puma
Ymmärsin niin, että se iso näyttö ei ole pikku puumissa vakiona. Se näyttö kyllä näyttää aika rajulta kuvien perusteella. Pitäisi sen mennä 50 km/h. Tätä juuri kyselin myyjältä aikaisempien hollanti kokemuksieni takia.

Tutulla -05 pikku maxxumi menee 710-renkailla nopeusnäytön mukaan 57km/h.  8)

Teroman

Vs: Case Puma
ei riitä normaalien perustraktoreiden nostovoimat, esim. valtrat ei muka jaksa nostaa työkoneita.

 8300kg nostoteho jää vajaksi?
-------

Satuja Kaakkois- suomesta ja heille sopivaa tekniikkaa ;

http://www.youtube.com/watch?v=kelsSrWTc1Y&feature=related
 :o

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: Case Puma
mikäs sai vaihtaa noin äkkiä pois?  :) en oo utelias en ;)
kokoa ja näköä pumassa kyllä riittää.. voimaa ja vetoa sen sijaan puuttuu.
minun 6420 peurakin vetää terhakkaammin kuin 155 puma  ;D

onkai siinä ollu jo vika!  :o
eihän se mikään vika ole pumassa, sehän on ominaisuus että voimaa ei ole  ;)
ja pohjoiset päälle..

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Case Puma

[/quote]kokoa ja näköä pumassa kyllä riittää.. voimaa ja vetoa sen sijaan puuttuu.
minun 6420 peurakin vetää terhakkaammin kuin 155 puma  ;D
[/quote]

onkai siinä ollu jo vika!  :o
[/quote]eihän se mikään vika ole pumassa, sehän on ominaisuus että voimaa ei ole  ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nf0QE68v2Qk&feature=related
NO ei kyllä ollu sitten VOIMAA puumassa, kun pantterikin sen peittos ::)

Teroman

Vs: Case Puma

kokoa ja näköä pumassa kyllä riittää.. voimaa ja vetoa sen sijaan puuttuu.
minun 6420 peurakin vetää terhakkaammin kuin 155 puma  ;D
[/quote]

Minusta Puma on hyvin voimakas , oli tuossa syksyllä kokeiltavana ja veti ihan hirveesti,,,,,,,,,,,,
 ::) 8) :)

apumies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Case Puma
Onkos nyykkärin T 7000 sarja parempi kuin puuma ? Onkos kellä tällästä peliä. Oli yhellä työmaalla kärryn eessä t7050 nh  jota sen kuski kehu. Olis sopivan kokonen kone lavetin vetoon. Elikkä kehukee ja moittikee ken tietää.