Niinhän tuo ventin joku iso boss sano et taas alkaa koneet vetämään ku ei tarvi niin rajoittaa päästöjen takia, toki puhutaan ihan eri merkin moottoreista, toinen käy sivistyneesti ja arvokkaasti ku vertaa betoni myllyyn
Tuo on niin essonbaaria kun olla ja voi. Ero oli selkeä cr-ännän hyväksi kun vieressä rohnutti joku 400 sarjalainen fentti. Koeajossa vahvistui mielikuva että Fendistä ei tarviis muuta kuin sen laatikon siirtää ännään, niin olis mainio paketti kasassa.
Miksipä nuo pienitilavuuksiset moottori eivät toimisi, onhan suuntaus autopuolellakin pieniin turbokoneisiin ja ominaisuudet mm. VW:n tsi koneissa ovat hyvät. Ei 1.2 tsi:llä ajaessakaan sitä hevillä tunnistaisi semmoiseksi moponmoottoriksi kun alavääntöä on muhevasti. Työkoneissa se sammumisherkkyys tullee siitä että tehtaan ohjelmissa on pyritty eroon savuntuprahduksesta tyhjäkäynnin tuntumassa.
Ai esson baaria et ventin iso boss oli sanonut et moottorit alkaa taas vetämään kun saadaan laittaa ureaa sekaan, kyl kait sen joku muuki on lukenut viimevuonna urakointi uutisista, ja oli muistaakseni siinä jutussa maininta tästä asiasta ku eka 828 vario luovutettiin omistajalle ilmeisesti koko maailmassa ja ei kait tuo valmetin metelööntikään tule essolta, vai tuleekos se cafe veijon baarista
ku valtu menee tiellä niin kyllä siitä vielä jostain syystä lähtee kovin ääni, ku vaikka kotopihassa seisoskelee ja valtu tulee niin sen kuulee jo kaukaa
Ja eikä se ventin lootakaa auta N-sarjaa, ku kerran lämpöjen takia pitää alkaa paikallaan käytteleen