Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 124

Viestit - jusu

Jatketaan vanhaa keskustelu. Eli toi kapasitiivi anturi lakkasi taas toimimasta. Minkälainen tollasen käyttöikä yleensä pitäisi olla? mikä sen rikkoo? Noita vaihdettu useasti. Aina ne  useamman vuoden kestää ja sitten alkaa temppuilu ton säädönkanssa ja lopulta ei toimi ollenkaan. Ohjaavat siis kioskin  spiraaleita 2 rehua. Jotenkin semmoinen kuva että toi viljapuoli kestää huonommin ja sitä saa olla useammin vaihtamassa. Voisiko vikaantua jostan virta jutusta? uusi on jo tilauksessa pitää vaan odotella. Mistä muuten saa edullisemmin noita? Reilua satasta pyytivät nyt +vero.

pääseekö johdot tärisemään eri tahtiin ku anturi? nitkutus katkasee johorot aika tehokkaasti aikaa myöre just anturin jälkeen tai veronpoiston jälkeen varsinki jos lähtee kulmas yms..
Mä laitoin tuollaiseen 18,4 - 34 renkaat,ja parit vierelle.Nousee lautaset hiukan ylemmäksi,ettei ota painues maahan kiinni.Ja muutenkin tulee paremmin peräs.

nojoo muistelinki että jollain nähäny.. saiko aksilan niin palio taaemma että koukun kolina loppu?
Maidontuotanto ja lihanaudat / Vs: enerkiaa
: 17.02.18 - klo:15:13
ei kyl nyt miäkin kallistuin tuon näytteen nähtyäni et;  kuivalla heinällä ruokinta kaks viikkoa aiheuttaa enerkia pulaa.   oli sen verta eroa nuissa.    kuin voikin vaihtua lohkolla rehun laatu?    toisessa päässä( tien puolella ) hyää apilaheinää ja pelkkää timpankaltaista toisessa ( metän puoleisessa) päässä ja koska lohkolla joku vesivako, oli tehty kahessa erässä.    jeee, hupsulta net eväät syödään.       noooo, uskallan tunnustaa mokanneeni tuossa.    mutta edelleen mietin mikä olisikaan helppo enerkialisä äpyleille tuossa rehussa??                     raision sälli laski sen aikasemman mukaan tuon kymppitonnin ja niiten analysoiman viljan kans.    jauhoja mielestä mänee aika reippaasti, epäilen jopa hapanpötsiä seuraavaks jos lisää laittais.                   mutta edelleen on syönti hyää.                       no, näillä mennään.

tähän väliin ihan uteliaasuuttani, kauanko sulla kestää paali syöttää?
joo kans kimppavaununa ja ohan tolla levitelty jonnin verran..
samaa rataa luukku 10cm auki ja ainaki teräskuonalla 10km/h ja voa kierrokset 300-350 meni kahteen kertaan ajettuna se 5tn/ha
ajotyylinä on piretty eestaas ja toisella kiekalla väliistä ajaen..

ainaki tuo teräskuona valuvuuden suhteen joka kuorma erilaasta, persetuntuma pitää olla kokoajan, siks myös tuo puolella määrällä ajo, on helepompi korjata virheitä ja ainahan se on tasaasempi..

kokkareet joo on perseestä.. saisko jonku kuvan millasia jakajia ootta teheny?

meillä ei tuon tyhjäksi menon kans oo ollu ongelmia kummemmin korkeintaan läjän loppujen kans..

hyvä vaunuhan tuo on hintaansa nähäre ja rempatki vähääsiä vaikka huonolla huollolla näköjään on..
lautasia vähä remppaallu ja viimme vuonna halakes vanne.. aika pienillä menny lopuuksi
kyyllä jarrut sais kärryys olla mutta josko vain uusihin vaatimus pakolliseksi olis ok.. työkoneis äkeet kylvimet plus muut sais mennä ihan valinnaasena, ei ne tuu toimihin aiva sillai turvallisesti kun kuljetuskalustoos, voi jopa lisätä onnettomuuksia joku äkeen napa täynnä multaa ja jarru heittää jumiin 50-60 vauhrista niin moro.. vaikka eihän kukaa sitä vauhtia äestä vie muuta pellolla esson paarin puheis..

yhtää ei haittaasi vaikka valot ja heijastimet sakotettaaski tarkemmin.. tottakai on niitä rikkinääsiä aina joskus mullaki mutta kyllä niiton yritetty eres pitää kunnos..

yks tuttu ajoo rekalla valottoman rattorin kärryn takia mettähä enkä kyllä haluaasi kellekkää samaa aiheuttaa..
jossei siä ny aiva nupit oo ollu vituillaan niin miksi siä ny olis kukaa mitää jälkiasennuspallohanaakaa laittanu tuos välis kii jos siis lämmin on ennen ollu? nuota pallohanoja lämppärin letkuun on laitettu lähinnä siksi kun nuo ainaki vanhan mallin lämppärin hanat on vanhemmiten alakanu päästähän läpi ja tuo on ollu se varmempi konsti kesän kuumia ajatellen, nevakoneis ny yleensä on laitettu joson.. harvemmin muille mutta ohan niitäki..

jos nestettä ny on riittävästi ollu ja kierroksilla lämpee hytti kumminki normaalisti niin kansipaffiahan tuo saattaas alootella..

muutta.. ihan vois kannattaa aluusta kysellä että onko kumminkaa ollu nupit oikeen jos ittellä pelaa ja tottapa tuon ny tarkistit ku seuraavan kerran ajoot..
noo meilläkin liikkeellä näitä meille uusia työttömiä/vähä töisiä/ei kellekkää kelpaavia mutta vakinaisia, joita tyrkytetään ja näistä toisilta lomittajlita kysyes sanovat että sitä ja tätä vikaa, eivät osaa tai sitte aika menee puhelinta räplätes.. sekin on kumma että 30vuotta lomittanu ei osaa kiinnittää konetta päästämättä ilimaa että ei tarkoota että vain uuret tekijät olis huonoja.. myönnän että olemme tarkkoja tietyis asiois mutta aiheesta ja tämän on sanonu myös ne jokka meillä hyväksytään ja käytetään..

sitte näitä meillä hyväksyttyjä ja jokka meillä tykkää ollakki jopa, käytetään heidän omaa tahtoaan vasten paikoos joihin ne ei tykkää mennä ja meille korvaamaan näitä heidän ns omia tekijöitä.. noo kohta tuloo yyteet että kai ne joutuu toimistoltaki puonsa siirtähä paskahäntien työ
kuoren liikkuminenki herkkää jäätymistilantees, kannattaa samalla kattoo neki.. ja ku pitelee ni aseöljyä tms vaijeriille samalla..
Ptjoo.. yö on ilmattu,   mutta ei ole minkäänlaista edistystä tapahtunut.. mites se tuo pilotti särkee koneen jos särkee? Kyllähän tuon koneen pitäisi kestää ahtopaineitakin jonkun baarin.. melko varma olen ettei Männistö ole mitään vikaa, mutta voiko vääntää kanget kieroon? Onko kukaan purkanut pilotin särkeä konetta?

tutkippa sitä sammutinvivustohässäkkää tarkemmin.. jos samanlaanen/tyyppinen ku 165 niin se kuluessaan pyörähti joinki niin että sammutin oli päällä käytännös koko ajan heilutti vipua mihin asentoon tahansa.. pari kertaa tuollaasen korjaallu ja tuli tosiaan ainetta suutinputkille muttei paineella.. kansi auki pumpun päältä ja tutkimaan, jos epäilyttää omat tairot ja kärsivällisyys ni kysy joku joka roplannu neuvoho tai ottaan auki se ei oo paha homma ollenkaan mutta tais ne väärinki sinne saara en oo varma on jo kauan viime kerrasta..

ja kyllä on tosi että noi vanhat perkinssit on just sellasia (toinentoistajuunou) ilmaantumahan jotta.. ja just tuollaasis verkuus vaikka luulis että varmaan helppo nakki mutta totuus onki toinen sieltä pitää tulla varmasti joka paikasta aines läpi ja viä lopuuksi kaikki suutinputket auki ku ilimaa..

sama on 00/02/03 sarjan keltaruskiat
3kpl 15, 20 ja 23vuotiaat eli rento 19 keski-ikä.. tunteja mittariis yhteensä n37700h.. vuores tulee tätä nykyä kaikkiin yhteensä 1300-1500h/vuosi
Löytyy jotain materiaalia. Mitä tietoa olet vailla?
yyvee
löytyykö kuvia tietoja kirjaa yms keltää?
juu lantala on kallis teki sen kuinka vain..
täältä loppu betoniasemaki niin tuskin se halaventunu on..
tuon ajamisen suhteen tuskin oli rohkeudella mitään tekemistä enempikin tyhmyydellä ;). suodatin ja öljyt uudet, ainakaan öljyjä laskiessa ei nestettä tullut öljyn mukana pitää vilkasta tuo turbon tiiviste.öljypohjan käytin irti siellä näytti kaikki hyväkuntoiselta.onko kannessa mitään lommeja mitkä voisi irrota?

eikä öljypumpusta kiila tms olis pettäny, että pyörähtäs tyhyjää painetta vaste?

miten se varo suodattimen jalas oli rikki, löytykö kaikki osat? tuliko se oikeen päin onko maharollista mennä väärinkää? oliko korvaava osa ehejä?
Piti oikein luoda tunnus. Asiansa ymmärtävä auramies ei ikuna aja tassujen varassa jalankulkuväylää.

sora ja piki on varmahan vähä erimoosiaa ajaa kumminki..

mutta emmä sitäkää ymmärrä ku jokku ajaa tassuulla vaikka on kunnon pohojat..
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 124