3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?
No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .
Typerä ja tyhmä kommentti taas idiootti-SASsilta!
Miksi tehdään työkaluun, kuten traktori, muoviosat tollasesta kovasta muovista, kuten moottoripyörien katteet.
Verrokkina esim. moottorikelkkojen katteet, joita voi taitella miten vain murtumatta.
Taas typerän typerä kommentti köntykseltä.
Nyykkärin muovit on tehty etelän maille kun taasen valtran muovit on tehty pohjolan julmiin oloihin. Toissa talvena olin polannetta polkemassa ja lämpötila oli -23 pakkasta no eräs männynoksan käppyrä tunki itsensä lokasuojan ja ketjun väliin. Traktorin takana kuului kauhea rutina
ajattelin jotta nyt meni lokari paloiksi ,mutta ei. Lokarin uloin kärki taittui oksan mukana kaksikerroin sinne väliin äkkiä peruin hieman taakse ja lokari oikesi melkein ja kotona lämpöpuhallinpistoolilla lämmitin sen tallissa ja oioin ryhtiinsä.Mitään murtumista ei tullut muistoksi jäi pieni vekki pullistuma lokarin ulkoreunaan jolla ei käytännön haittaa ole.
Muoveissa on eroa ,kerrankin on siinä onnistuttu Suomessa. Kysyin tuon osan hintaa ja se oli 250 veroineen.