Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Parren mitat  (Luettu 1718 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Parren mitat

Muistaako joku lonkalta suositusmittoja holsteinkarjan parsille? Siis makuuparsipihatossa. Mulla on kanadalaiset speksit varmaan kolmella eri lapulla mutta yhtään en niistä löydä kun ajattelin testata vähän muutoksia parsiin. Lähinnä niskaputken korkeus parren pinnasta ja etäisyys lantakäytävän puoleisesta päästä mitattuna.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Parren mitat

Muistaako joku lonkalta suositusmittoja holsteinkarjan parsille? Siis makuuparsipihatossa. Mulla on kanadalaiset speksit varmaan kolmella eri lapulla mutta yhtään en niistä löydä kun ajattelin testata vähän muutoksia parsiin. Lähinnä niskaputken korkeus parren pinnasta ja etäisyys lantakäytävän puoleisesta päästä mitattuna.

Tuo sun täytyy vaan kokeilla.

Korkeus on varmaan tasan se johon parrenerottimen korkeus sen pakottaa

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Parren mitat

Muistaako joku lonkalta suositusmittoja holsteinkarjan parsille? Siis makuuparsipihatossa. Mulla on kanadalaiset speksit varmaan kolmella eri lapulla mutta yhtään en niistä löydä kun ajattelin testata vähän muutoksia parsiin. Lähinnä niskaputken korkeus parren pinnasta ja etäisyys lantakäytävän puoleisesta päästä mitattuna.

Tuo sun täytyy vaan kokeilla.

Korkeus on varmaan tasan se johon parrenerottimen korkeus sen pakottaa

Joo, oon kokeillutkin. Jokseenkin kirjava karja aiheuttaa vaan enempi tai vähempi työtä. Tuota niskapuomin korkeutta olis tässä saumassa hyvä muuttaa, erottajat ovat pultattuina seinäparruun kiinni ja siinä mielessä niitä saa nostettua vaikka kattoon..  :)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Parren mitat

Muistaako joku lonkalta suositusmittoja holsteinkarjan parsille? Siis makuuparsipihatossa. Mulla on kanadalaiset speksit varmaan kolmella eri lapulla mutta yhtään en niistä löydä kun ajattelin testata vähän muutoksia parsiin. Lähinnä niskaputken korkeus parren pinnasta ja etäisyys lantakäytävän puoleisesta päästä mitattuna.

Tuo sun täytyy vaan kokeilla.

Korkeus on varmaan tasan se johon parrenerottimen korkeus sen pakottaa

Joo, oon kokeillutkin. Jokseenkin kirjava karja aiheuttaa vaan enempi tai vähempi työtä. Tuota niskapuomin korkeutta olis tässä saumassa hyvä muuttaa, erottajat ovat pultattuina seinäparruun kiinni ja siinä mielessä niitä saa nostettua vaikka kattoon..  :)

Pitäisi mitata joskus toimivat mitat ja laittaa tänne. Nyt tiedän vaan, että se joka eniten säätää saa parhaan tuloksen  ::) Jos putket jäävät alkuasennuspaikalle, niin 80% tod.näk ne ovat väärin -> voisi olettaa että ohjearvo ei toimi.