Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe HAAVISTO.  (Luettu 898 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
HAAVISTO.
Tapaan Keskustalaisia  naisia illan istujaisissa , olen kuunnellut niitä. Ovat todella sitä mieltä että   Haavisto on ihana seuraava pressa. Olen kysellyt perusteluja, on vain
 paras.
Olen kyllä kysellyt  miten kätellään , kun monet valtiot ei oikein hyväksy  homoja.
Keskustalaiset on avarakatseisia, vasemmistolaisuus ja vihreys on niitä ominaisuuksia, mikä on niitä lähellä.

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3690
Vs: HAAVISTO.
Tapaan Keskustalaisia  naisia illan istujaisissa , olen kuunnellut niitä. Ovat todella sitä mieltä että   Haavisto on ihana seuraava pressa. Olen kysellyt perusteluja, on vain
 paras.
Olen kyllä kysellyt  miten kätellään , kun monet valtiot ei oikein hyväksy  homoja.
Keskustalaiset on avarakatseisia, vasemmistolaisuus ja vihreys on niitä ominaisuuksia, mikä on niitä lähellä.

Siinä sitä on miettimistä. No ei se varmaan homon kätteleminen ole sen kummempaa kepulaiselle, kuin suurten ystävien suuteleminen itärajan takana.

Mietin vaan, että...

  • Vieras
Vs: HAAVISTO.
Sepellä kokemusta molemista.

 Totuuden torvelle tiedoksi, että kyllä kepunaiset ovat erittäin puolueuskollisia, toisin kuin kokoomuksen kermaperseiset ämmät. Kepuämmät kyllä asettuvat Ollin taakse, jos ja kun Olli toisella kierroksella on.

mooses

  • Vieras
Vs: HAAVISTO.
Tapaan Keskustalaisia  naisia illan istujaisissa , olen kuunnellut niitä. Ovat todella sitä mieltä että   Haavisto on ihana seuraava pressa. Olen kysellyt perusteluja, on vain
 paras.
Olen kyllä kysellyt  miten kätellään , kun monet valtiot ei oikein hyväksy  homoja.
Keskustalaiset on avarakatseisia, vasemmistolaisuus ja vihreys on niitä ominaisuuksia, mikä on niitä lähellä.

Ne on nuot kepun Sääriköt puolueelleen ja koko kansalle vaarrallisia.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12156
Vs: HAAVISTO.
Niinistö puolestaan hävisi aikoinaan Haloskalle naisten takia. Eukoilla jotain kaunaa. Rationaalista selitystä en kuullut.

mooses

  • Vieras
Vs: HAAVISTO.
Niinistö puolestaan hävisi aikoinaan Haloskalle naisten takia. Eukoilla jotain kaunaa. Rationaalista selitystä en kuullut.

Se oli mediapeliä.Ylen 1 ja Alma media sen teki.

Tonniperä

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1168
Vs: HAAVISTO.
Niinistö puolestaan hävisi aikoinaan Haloskalle naisten takia. Eukoilla jotain kaunaa. Rationaalista selitystä en kuullut.
Intersektionaalinen feminismi. Tarjonnut paljon Suomelle ja maailmalle. Eiköhän sillä tämäkin kriisi maskuliinisine sovinisteineen ajeta alas.
Ohisalo, Henriksson ja Halonen rauhansovittelijoiksi ja Saulikin pääsee jälleen ylistämään Helsingin henkeä. ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: HAAVISTO.
Niinistö puolestaan hävisi aikoinaan Haloskalle naisten takia. Eukoilla jotain kaunaa. Rationaalista selitystä en kuullut.
Intersektionaalinen feminismi. Tarjonnut paljon Suomelle ja maailmalle. Eiköhän sillä tämäkin kriisi maskuliinisine sovinisteineen ajeta alas.
Ohisalo, Henriksson ja Halonen rauhansovittelijoiksi ja Saulikin pääsee jälleen ylistämään Helsingin henkeä. ;D

Voitko väittää et Niinistö olisi jotenkin mokannut tässä kriisissä ?
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

mooses

  • Vieras
Vs: HAAVISTO.
Niinistö puolestaan hävisi aikoinaan Haloskalle naisten takia. Eukoilla jotain kaunaa. Rationaalista selitystä en kuullut.
Intersektionaalinen feminismi. Tarjonnut paljon Suomelle ja maailmalle. Eiköhän sillä tämäkin kriisi maskuliinisine sovinisteineen ajeta alas.
Ohisalo, Henriksson ja Halonen rauhansovittelijoiksi ja Saulikin pääsee jälleen ylistämään Helsingin henkeä. ;D


Niinistö vaihtoon seon Natoloppari.