Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:14:10

Otsikko: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:14:10
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab499c85-64de-468e-8d19-64d5916f2ae9

Onko kyseinen traktori Saksalainen .

Tapaus kyllä hyvin ikävä , voimia omaisille .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: maraani - 31.12.18 - klo:14:56
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab499c85-64de-468e-8d19-64d5916f2ae9

Onko kyseinen traktori Saksalainen .

Tapaus kyllä hyvin ikävä , voimia omaisille .
Iltalehden kuvassa, punainen traktori, hopeat vanteet -> ei oo Saksassa tehty 15 vuoteen?

Eiks toi kuvan tr ookin massikka?
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: BACKSPACE - 31.12.18 - klo:16:21
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab499c85-64de-468e-8d19-64d5916f2ae9

Onko kyseinen traktori Saksalainen .

Tapaus kyllä hyvin ikävä , voimia omaisille .

Vihervassari toimittaja luulee niin koska Massikassa on lähelle samat värit kuin hakaristilipussa
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: navettapiika - 31.12.18 - klo:16:24
Samanlaisia idiootteja, sekä toimittaja, että traktorikuskikin. Prkele, kakaroita ei kuljeteta kuin apulantasäkkejä.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Sepeteus - 31.12.18 - klo:16:32
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab499c85-64de-468e-8d19-64d5916f2ae9

Onko kyseinen traktori Saksalainen .

Tapaus kyllä hyvin ikävä , voimia omaisille .

No saksalainen se luultavasti on, jos kuva on saksasta.  Ei siinä todellakaan sanottu, että traktori valmistettu saksassa. Mutta miksi tuollaiseen asiaan pitää puuttua.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: iskra - 31.12.18 - klo:17:23
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:17:27
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Neliveto oli aikoinaan kova vastustuksen aihe , ei enää , onnex .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Suuri Ajattelija - 31.12.18 - klo:18:11
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Neliveto oli aikoinaan kova vastustuksen aihe , ei enää , onnex .
Sorkkiksen autokin on neliveto. Vetää joka ovesta...



Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Kaikki - 31.12.18 - klo:18:15
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Neliveto oli aikoinaan kova vastustuksen aihe , ei enää , onnex .
Sorkkiksen autokin on neliveto. Vetää joka ovesta...
Sorkkiksen autossa kaikki vastustaa, paitsi ohjaus puoltaa
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:18:18
Autot hyvässä kunnossa . Teidän mielenterveytenne ei ole kunnossa.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Dr.Who - 31.12.18 - klo:18:21
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Sepeteus - 31.12.18 - klo:18:25
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Koskas vallu on ite ruvennu etuakseleita tekemään?
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: iskra - 31.12.18 - klo:18:40
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Koskas vallu on ite ruvennu etuakseleita tekemään?

Ei vallu tehnyt nelivetoja vielä silloin 60- luvun alussa en oikeastaan muista siltä ajalta kun Mannin ja Manuelin.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Oksa - 31.12.18 - klo:18:58
ja se köntys.     mut hyä tuo valtun neliveto:  kun vastus kasvoi niin se kartaanin liitos antautui ihan kappaleiksi.   kiva takapotku.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Kollonen J/T - 31.12.18 - klo:19:01
Kuvituskuva..... voi v!ttu teitä vähemmän sivistystä saaneita taas!

Opetelkaa lukemaan niin ei tarvi kuvista alkaa  arvailemaan sisältöä!

Ja kyllä me taas naurettiin emännän kanssa!

hehhehehhehehhehehehhe
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:19:02
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:19:05
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin

Koskas vallu on ite ruvennu etuakseleita tekemään?

Ei vallu tehnyt nelivetoja vielä silloin 60- luvun alussa en oikeastaan muista siltä ajalta kun Mannin ja Manuelin.
..ja fiatit . Valluja sai nelivetoisina jos halus 60 luvun lopulla . Nuffieldin neliveto oli oli meillä 60 luvun vaihteessa kuulemma , niitä ei ollu montaa Suomessa eikä mikään hyvä vehje kuulemma .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Dr.Who - 31.12.18 - klo:19:44
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Kaikki - 31.12.18 - klo:19:52
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: carhu - 31.12.18 - klo:19:55
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.

Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:19:58
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.

Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.
Mikäs se sitten on ?

Sille ei mahda mitään jos ette osaa mikä on hyvin toden näköistä .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Suuri Ajattelija - 31.12.18 - klo:20:27
  Aikoinaan vastustettiin traktoreissa mm.tasauspyörästön lukkoa kun saksalaisissa oli, just sentakia kun jäykkä lukitus kuulemma oli vaarallinen ohjattavuuden kannalta.
 Sitten Vallu kehitti sellaisen räikkälukon joka antoi perisi tarpeen tullen, ja vielä tarvittaessakin
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Kaikki ei ole löytänyt 705 ja 805 vallmetista tasauspyörästön poljinta.
Jälleen älytesti, jota Sorkkis ei osaa ratkaista. Ei ole poljinta, ei....





Moni muukin on sanonnu tuata sammaa.Ee löyvy polinta.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:20:51
https://www.ikh.fi/fi/search/poljin.

Jos ette löydä poljinta ette voi käyttää jarruja , ette kaasua , ette kytkintä .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:20:53
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: iskra - 31.12.18 - klo:20:55
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
[/quote]Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Suuri Ajattelija - 31.12.18 - klo:20:59
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Ei Sorkkis ole läpeensä tyhmä, mutta miten selität sen, ettei vanhassa Majorissani ole poljinta? Siihen aikaan ei valmistettu sähköisiä lukkoja.






Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:21:19
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
[/quote]Zetor 25 oli sellainen lukko jota sai painaa käsin eikä narahdellut . Ei se jousikuormitteinen lukko mikään hyvä kapistus ollut mutta sillä pärjäsi . Kynnössä se piti mutta painaa sitä piti jalalla .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:21:23
https://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/index.php?main_page=index&cPath=213_1851_1854_2091&language=fi.

Kompana tietysti tarkoititte sähköisesti toimivaa tasauspyörästönlukkoa .
Ei Sorkkis ole läpeensä tyhmä, mutta miten selität sen, ettei vanhassa Majorissani ole poljinta? Siihen aikaan ei valmistettu sähköisiä lukkoja.
Pover majoreissa ja aiemmissa Fordsonneissa ei ollut lukkoa . Supermajoreissa niitä oli jalalla painettavia eli polkimella toimivia . Meillä oli neliveto majori jota minäkin ajoin sen jälkeen tuli etukuormaaja majori jolla kylvettiin lannoitteet aikaa ennen yhdistelmä koneita .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Aatami Särkisalami - 31.12.18 - klo:22:03
..se saatta ollla yliammuttua hommaa  mutta fergutsoonilla oli aikoinaan neliveto hytittä  hyvä oli turvakaari jos     vaikka ajoi lautoja ja joutui avittmmman   vaikkapa  vasta mäessä...  hinattiin ja avustettiin  yli ekan mäen..  mutta siinä välillä seuraavalle mäelle kannattaa vaijjerit irroittaa..ja jättää tiilikivi romaanit kirjastoon..ehkä..jos ei halua vallan  tiilisiltoja tehä .. vaikkapa kiiminki jokkheeen..
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: icefarmer - 31.12.18 - klo:22:04
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
[/quote]
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
[/quote]nythän meidän täytyy muistaa että sillon   kun valmetissa tarttoo painaa lukko päälle ollaan jo semmosissa maaisemissä johon ei verkun ja tekstan miehet tullu edes unissaan, ja se vipu mikä oli lukon jalkapolkimen apuna toimi kyllä ihan hyvin, muistaakseni piti vaan nostaa vivusta, pikkusen nosti kytkintä jotta vipu nous lopulliseen asentoon ja menoks.... puut ois ennenmuinoin jääny ajamatta jos ei ois ollu valmetteja ja nuffeja :) ;) :D ;D
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 31.12.18 - klo:22:26
Juu, se vallun jousi kun antoi periksi silloin kun olisi todellakin pitänyt molempien pyörien pitää.Noo rikkihän tuossa vallussa olisikin perä mennyt jos pyörät olis pitäneet.Vai oliko sorkanhoitajalla parempaa tietoa.Tuskin on koskaan moisella räpättimellä edes ajanut.
Valmeteista 361, 565 , 700 , 702 , 702 s , 705 , 805 , uusimpia Valtroja lomitus aikoina .

Valmetissa piti piukassa paikassa painaa jalalla tasauspyörästönpoljin ihan pohjaan saakka jolloin se piti .
Jaa kyllä todellakin pitää painaa mut jousi antaa periksi ettei perse repee.
[/quote]

 Yhteen aikaan jo tehtaalla laitettiin sellainen kanki sen petaalin avusi jolla olis pitänyt käsivoiminkin hillitä sitä lukon narahtelua..                                             
[/quote]nythän meidän täytyy muistaa että sillon   kun valmetissa tarttoo painaa lukko päälle ollaan jo semmosissa maaisemissä johon ei verkun ja tekstan miehet tullu edes unissaan, ja se vipu mikä oli lukon jalkapolkimen apuna toimi kyllä ihan hyvin, muistaakseni piti vaan nostaa vivusta, pikkusen nosti kytkintä jotta vipu nous lopulliseen asentoon ja menoks.... puut ois ennenmuinoin jääny ajamatta jos ei ois ollu valmetteja ja nuffeja :) ;) :D ;D
[/quote]..ja majoreita . Belaruksia käytettiin paljon puunajossa aikoinaan . Meillä oli yks , ei hyvä vehje .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: iskra - 01.01.19 - klo:07:05
  Nykyään ei taida moni käyttää enää kyntökitkoja niinkuin silloin lukottomien tasauspyörästöjen aikaan..
 Muistan erään paskatraktorin, JD:n, missä oli se hydraulinen neliveto, jollei ollut painoa keulalla tarpeeksi niin etupään kevetessä kevyempi eturatas otti kierroksia hurjasti ja se vakopyörä oli toimettomana..
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: Puuha-Pete - 01.01.19 - klo:07:08
Kuvituskuva..... voi v!ttu teitä vähemmän sivistystä saaneita taas!

Opetelkaa lukemaan niin ei tarvi kuvista alkaa  arvailemaan sisältöä!

Ja kyllä me taas naurettiin emännän kanssa!

hehhehehhehehhehehehhe

Opettele sää lukemaan, aikanaanhan luit linkkaamani mtv:n uutisen  mv:n uutiseksi.


Hehehehhehehhheeee...HUUTONAURUA !!!!!!!
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: iskra - 01.01.19 - klo:07:22
Kuvituskuva..... voi v!ttu teitä vähemmän sivistystä saaneita taas!

Opetelkaa lukemaan niin ei tarvi kuvista alkaa  arvailemaan sisältöä!

Ja kyllä me taas naurettiin emännän kanssa!

hehhehehhehehhehehehhe

  Onhan se varmaan mukavaa pitää hauskaa emännän kanssa juttuja lukiessa jos ei enää muuhun pysty.
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: sorkkis - 01.01.19 - klo:09:42
  Nykyään ei taida moni käyttää enää kyntökitkoja niinkuin silloin lukottomien tasauspyörästöjen aikaan..
 Muistan erään paskatraktorin, JD:n, missä oli se hydraulinen neliveto, jollei ollut painoa keulalla tarpeeksi niin etupään kevetessä kevyempi eturatas otti kierroksia hurjasti ja se vakopyörä oli toimettomana..
Ei ne oikein toiminu . Ei ne pysyny kynnössä päälläkään .
Otsikko: Vs: Ikävä tapaus mutta
Kirjoitti: carhu - 01.01.19 - klo:09:52
Kuvituskuva..... voi v!ttu teitä vähemmän sivistystä saaneita taas!

Opetelkaa lukemaan niin ei tarvi kuvista alkaa  arvailemaan sisältöä!

Ja kyllä me taas naurettiin emännän kanssa!

hehhehehhehehhehehehhe

  Onhan se varmaan mukavaa pitää hauskaa emännän kanssa juttuja lukiessa jos ei enää muuhun pysty.

Kyllä sitä jouttuu kätet nostammaan näppäemistöltä ja vähä muutakki tehä, ku emännän kanssa pittää/tekkee  sitä oekkeen haoskaa.