Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äkeen piikit  (Luettu 24373 kertaa)

Teroman

Vs: Äkeen piikit
Miksi hymyilet ?
 ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Äkeen piikit
 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

3070 E

  • Vieras
Vs: Äkeen piikit
Vähän vielä lisää                                                             ;D ;D

Teroman

Vs: Äkeen piikit
Ja vielä vaan,,,,,
 ???

3070 E

  • Vieras
Vs: Äkeen piikit
Älä ny vaan enää enempää yllytä.                                        ;D :-*                                 

Teroman

Vs: Äkeen piikit
Ja vielä ????
 8)

Mäksä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Vs: Äkeen piikit
Tääl on näemmä masennus verkussonin miehillä kova into väittää koneidensa paremmuutta, senhän nyt arvaa mistä syystä ::) Onneksi valitsin toisen merkin, niin ei tarvi yrittää todistella mitään 8)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Äkeen piikit
Tääl on näemmä masennus verkussonin miehillä kova into väittää koneidensa paremmuutta, senhän nyt arvaa mistä syystä

***Koska massikka ON paras.
Kui mää ain olen paras?

3070 E

  • Vieras
Vs: Äkeen piikit
Tääl on näemmä masennus verkussonin miehillä kova into väittää koneidensa paremmuutta, senhän nyt arvaa mistä syystä ::) Onneksi valitsin toisen merkin, niin ei tarvi yrittää todistella mitään 8)
Tääl on näemmä masennus verkussonin miehillä kova into väittää koneidensa paremmuutta, senhän nyt arvaa mistä syystä

***Koska massikka ON paras.
Niin nimen omaan Massikka on paras, Fergusoneja ei olla meinaan tehty hetkeen.  ;D

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Äkeen piikit
Sitäpaitti jonnes alkuperäinen laturi,koplinki,valoviiksi,kaasupallo

**Kaikki muu onkin vähintään kertaalleen vaihdettu/remontoitu/rautalangalla viritetty kiinni.

 :D

Niin... jonnemiehellä kuluu niin paljo aikaa pajalla pyöränpultteja odotelles, että joutuu aikansa kuluksi pitään kirjaa, mitä mun ferguihin on kulloinkin vaihdettu. Kaksplussan tervehdys MF-huollos kuuluu nykyään näin: Mitäs KJL:n Ferguun nyt on viime aikoina vaihdettu?

Miks muuten se on silti MF-huolto eikä JD-huolto? Mä kyllä tiedän ja taitaa joku arvatakin... ;D

Sen on pakko "huoltaa" maasikoja,pelkällä JD huollolla se kuolis nälkään ;D
Enkä uskalla kysyä mitä KJLn verkkuun on vaihdettu tai "huollettu",siinä menis koko päivä listaa kuunnelles ;D ;D

Teroman

Vs: Äkeen piikit
Mihin neet tippui ne Sontareen pultit ?
 ???

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Äkeen piikit
Mihin neet tippui ne Sontareen pultit ?
 ???


 ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

3070 E

  • Vieras
Vs: Äkeen piikit
Uus päivä uudet kujeet.                                                    ;D ;D

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Äkeen piikit
Sitäpaitti jonnes alkuperäinen laturi,koplinki,valoviiksi,kaasupallo

**Kaikki muu onkin vähintään kertaalleen vaihdettu/remontoitu/rautalangalla viritetty kiinni.

 :D

Niin... jonnemiehellä kuluu niin paljo aikaa pajalla pyöränpultteja odotelles, että joutuu aikansa kuluksi pitään kirjaa, mitä mun ferguihin on kulloinkin vaihdettu. Kaksplussan tervehdys MF-huollos kuuluu nykyään näin: Mitäs KJL:n Ferguun nyt on viime aikoina vaihdettu?

Miks muuten se on silti MF-huolto eikä JD-huolto? Mä kyllä tiedän ja taitaa joku arvatakin... ;D

Sen on pakko "huoltaa" maasikoja,pelkällä JD huollolla se kuolis nälkään ;D
Enkä uskalla kysyä mitä KJLn verkkuun on vaihdettu tai "huollettu",siinä menis koko päivä listaa kuunnelles ;D ;D

Ainiin... laturia ei oo vaihdettu kuin 690:iin ja 165:een joskus 15 vuotta sitten. Valoviiksiä ei oo vaihdettu, että mitä sä oikein sekoilet?

Katotaan sitte mitä sun jontikoihis on vaihdettu... siis sitten, kun pääset jondeerelläs samoihin lukemiin, mitä mä oon ferguilla ajanu. Sulla on vielä siihen matkaa ja joka päivä mä teen lisää töitä Ferguilla...
tethering holes to their concave windings

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Äkeen piikit
No mää purkailen vanhasta äkeestä piikit ;D
eikä maksa mittää.. ;)