Olette ilmeisesti joko idiootteja tai todella köyhiä. MV-Agent myy hyviä vaihtopiikkejä.
Oletko kenties MV-Agentin desantti. Ensin avaat ketjun ja sitten kun kaikki asiallisesti ilmoittavat takovansa omat piikkinsä, ihan ohimennen ilmoitat teollistumisen aikakauden uudesta sarastuksesta......
Suhteellisen turhaa kysyä mitään asiallista. Näyttää olevan kirjoitusten määrä suorassa suhteessa idiotismin määrään.
Onko se sitten asiallista avata ketju saadakseen mainostaa teollisesti taottuja äkeenpiikkejä kun me kaikki taotaan tai valetaan ne itse, paitsi ne jotka valmistavat äkeensä perinteisesti risuista...... Piruparat eivät osaa vielä takoa.
Ois voinu tarjoilla sille hernepussia, mut ehti jo poistuakki. Kaikille ei aina avaudu tämän saitin huumoripuoli...
Ainiin - mä oon hoitanu piikkihomman niin, että mulla on muotti parille piikkimallille ja muottiintaotut piikit on siis käytös kaikis neljäs äkees. Välillä vähän napsahtelee, mutta sitten tehdään lisää piikkejä. Jos hätä tulee, korvataan tuon aiemman linkin mukaisesti katkenneet piikit jollakin sopivalla materiaalilla, kenttäoloissa suoraan pajupuskasta katkaistu oksakin käy hätätilassa. Ei muuten paljoo erota työjäljessä noissa Patuissa, vaikka olis millaset tahansa piikit/piikinkorvikkeet... Vanhan 2,4m Tumen varpajyrät on kiinni paalinarulla ja rautalangalla, laakeroinnis aina tuore sammakko voiteluaineena.
Itselläni on äkeessä kuusi itsetaottua piikkiä yhdessä rivissä, koitin lisätä siihen taakse toisen rivin niiden etupiikkien väliin eli yhteensä 11 piikkiä mutta savimailla emäntä ei enää jaksanut vetää sitä vaikka koitinkin välillä lisätä voiteluainetta haaroväliin, lämmöt nousi liiaksi ja vetoäänikin alkoi olla aika pirullisen paha, oli pakko palata aiempaan malliin että ajetaan kahteen kertaan samat paikat.
Onko kenelläkään tietoa kuinka onnistuu takoa kestävät S-piikit, käy vaan vetokoneen päälle aika pahasti (ääntää silleen *****maisesti) kun tuo suora piikki tökkää kiveen.....
Meinaat, jotta tuloo mahalasku vai antaako piikki niin pahoon periksi, jotta pitää välillä pitää taukoa aestykses???
Niin siinähän käy sillä lailla että se vetokone kyykkää ihan täysin, sitten kun sitä ensin hetken roplaa käyntiin (ei tahto heti lähteä kun pääsee täydestä laukasta sammumaan) ja saa sen lopulta liikkeelle niin vetoteho tahtoo olla vähän matala.
Oon startatessa nostonut konepeiton pystyyn ja koittanut pumppaamalla saada aikaan parempaa vetoa mutta tuntuu että tahtoo olla syöttövikaa kun jostakin syystä käyntiääni on tässäkin kohtaa aika kova, ei sellainen että mikään olisi rikki menossa mutta ei kuitenkaan normaali käyntiääni, tiedä sitten mikä on.....
Aikansa kun polkee niin sitten se pörrää paremmin kuin hyvin, mutta suurin ongelma on se että jos kolme-neljä kertaa päivässä ajaa tuommoiseen kiveen ja joutuu polkemaan käyntiin niin alkaa mennä toiston puolelle, jos S-piikillä pääsis pienemmistä yli ja sitten vähän harvemmin kun tökkää niin polkis kunnolla....... Kerta tai kaks päivässä olis ihan käypä tahti.