Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Grammer penkin kompura  (Luettu 5948 kertaa)

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: Grammer penkin kompura
Aiheeseen liittyen, vähän vastaavaa oiretta "Sears" merkkisessä jakkarassa, cnh- malleissa käytössä.

Välillä kompura pyörii normaalisti ja toisinaan ei pumppaa ollenkaan, nappia painamalla kuuluu vain hento ääni,  aivan kuin yrittäisi mutta kompura ei "jaksa" lähteä käymään. 
Katkaisimelle tulee virta, myös istuin laskee välilä itsekseen.

Katkaisija vai mikä vikana, hyvä istuin muuten on.

paalipoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
Vs: Grammer penkin kompura
mulla on hajonnu useempikin kompura noista grammereista. aina niin että ne pitää pahaa ääntä jonkin aikaa ja sitte räsähtää paskaksi. valtralta oon hakenu aina uuden. jossain 12000-15000h korvilla ne on menny.

Juu pahaa ääntä piti ennen hajoamista ja tuossa linkku Valmetissa on se reipas 12000

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Grammer penkin kompura
Mulla on pari kertaa kompurasta löystynyt pieni kuusiokoloruuvi, jolloin kampikoneisto ei pyöri, vaikka moottori "pöriseekin".

Ärrpää

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7328
Vs: Grammer penkin kompura

 Jontikan rammerista lakkas kompura pyörimästä, viksuna poikana virtapistokkeesta virtaa lainaan, luulin että +:saa puuttu, mutta olikin maapiuha poikki.
Ihan perus...nykyäänhän naiset osaa tehdä sisällään uusia ihmisiä...

Saskia

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: Grammer penkin kompura
Mulla on pari kertaa kompurasta löystynyt pieni kuusiokoloruuvi, jolloin kampikoneisto ei pyöri, vaikka moottori "pöriseekin".
Mulla muutama vuosi takaperin sama juttu, piti pahaa ääntä mutta istuin ei noussut.  Sain ohjeen avata sen "mötikän" sieltä istuimen alta, ja sieltä löytyi juuri mainitsemasi vika, pieni kuusiokoloruuvi oli kadonnut, joten sähkömoottorin akseli pyöri tyhjää varsinaisen ilmapumppumännän kampiakselimaisen varren epäkeskossa olevassa reiässään.  Kuusiokoloruuvin sain tarvikeliikkeestä kaupan päälle kun ostin muutaman euron ruuvilukiteliiman, sitten vaan liimaa kierteisiin ja ruuvi paikkaansa.  Sen jälkeen on taas pelittänyt....
Emme elä tehdäksemme työtä, vaan teemme työtä voidaksemme elää.....