tehoja kyllä pystyy nostaan niin paljon että 1350 posahtaa
Ja varmaan joutuukin, että niin tapahtuisi. Meillä päin on pitänyt nostaa 7485:n tehoja jo pelkästään ajosilppurin torven alla ajamiseen, ei ollu kuulemma muuten jaksanu kelata täyttä vauhtia kuorma päällä.
Lappalaisen naapuris ajelee isäntä vanhalla 312 Favoritilla
1100 JF peräs ja vankkaa karhoo vauhilla, kuuluu ihimettelevän
mitä sielä hommataan Lappalaisella kun musta savu SISUdieselistä täyttää
maiseman nii ettei rehusuihkua näy.
Naapurilla Vanhan Fendtin MWM
vääntää korkeelta ja kovaa ja rehu LENTÄÄ
Keskon näytökses oli kevennetty Dyna VT:n taakkaa kätevästi,
puolet teriistä tiputettu pois, johan huilaa eikä kuormakaan
paljoa paina
oli muuten 140 hv,n massikka työnäytöksessä 7475 ,miten pyöriskö 140 hv,n ventil
taitaa ojala vain ihmetellä ;)ei massikasta tuu yhtään savua ja 1350 jf ei kestä hyödyntää kokonaan 7485 ,n tehoja ollaan kuitenki 40 kuution kontti täytetty 5minuuttiin ja kaikki terät paikollaan
Niin lujaa tohistaan, että aina saa noita teidän lainauksia olla panemas järjestykseen...
Niin tuo "huilaaminen"... Tää meillä päin huilaaminen on ikäänkuin lepäämistä.
Tästä on tositarinakin vuosikymmenien takaa, kun paappa oli ollu Espoon tietämillä (tiä, millä nimellä sillon oli) jollakin Korpijaakon tilalla harjurina oiskohan vuosi ollu 1929 tienoilla tjsp. Toinen harjuri oli savolainen. Siinä töitä tehdessä tietenkin tuli hiki ja paappa sano tälle savolaiselle, jotta huilatahan vähä. Ihmetys oli suuri, kun toinen meinaa, että ookko ihan tosissas ja alko huhkimaan kahta kauhiammin. No paappa tietenki ihmetteli, kunnes selvisi, että savolainen oli käsittäny huilaamisen ihan päinvastoin eikä lepäämiseksi.