Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe miksei myy  (Luettu 22134 kertaa)

realisti

  • Vieras
Vs: miksei myy
Ainoat tosi asialliset valtran myyjät olen tavannut Iisalmessa ja Seinäjoella, tosin kummaltakin ostin halvahkon koneen suoralla ostolla.

teuturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 276
Vs: miksei myy
Eihän tämän alueen myyjät edes yritä tehdä kunnon tarjousta, jos ei ole ennemmin päässyt sisälle valtra-uskontoon.
Oulun "asiakkaat" taas sanovat että pitää ylivieskaan soittaa jos valtran haluaa ???

Vitut niillä oulun myymälässä kiinnosta mikään jos ei ole valmettia ollut 60-luvulta asti. Pitäkööt romunsa siis 8)
Oulussa kaikilla muilla liikkeillä on sentään asialliset myyjät.
No en nyt menis ainaskaan hehkuttamaan valtuutettua vihreän keltavanteisen raktorin erästä myyjää, Valtraa olisin ollu vaihtamassa häneltä valmetilla ,mutta kaupan teko oli kovin takkuista, ei vastannut puhelimeen eikä sähköpostiin, joten pidä tunkkis. >:(
Vaihtokone löytyi lähempää Valtran rivistä, mutta se on tarina sitten erikseen. ;D

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: miksei myy
Mulla olisi joskus halua tehdä testi myyjälle eli toteaisin kauppaa hieroessa ja varusteet so*****na että laita sähköpostiin kova ja viimeinen hinta niin palaan asiaan huomenna jos kiinnostaa. Sitten soittaisin seuraavana päivänä ja toteaisin että taisi jäädä kauppa 500 kiinni ja jos silloin myyjä lähtis tinkaamaan niin toteaisin että eikö oltu vakavissaan siitä viimeisestä hinnasta ja lopettaisin kaupankäynnin siltäkertaa siihen. Tämän ajatuksen vaan pilaa muut viljelijät jotka elää sillä että pitää saada kuukausitolkulla tingata konetta ja viellä viimeisen tarjouksen jälkeen pitää jotain saada.kaupan päälle tai jotain. Muo se ei vaan kiinnosta.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: miksei myy
Ainoat tosi asialliset valtran myyjät olen tavannut Iisalmessa ja Seinäjoella, tosin kummaltakin ostin halvahkon koneen suoralla ostolla.

 Sä et taas käyny Lahden Valtralla...siellä on asialliset ja mukavat myyjät, jotka  eivät ylenkatso, vaikka ei mitään ostaisikaan. Sekä nykyiset ja entiset ovat olleet asiallisia.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: miksei myy
Olen aina saanut tarjouksen jos olen halunnut ,mutta kerran kun kysyin jontikasta niin ei kuulunut mitään .
Kuluttajat ja viljelijät haluavat nykyään ostaa ulkolaista tuotetta.
Sassi siitä kirjoitti ja oli kyllä asiaa joka sana.Juustostakin jo yli puolet tulee ulkoa.Se oli paras kohta kun Fentin tehtaalla oltiin iloisia kun Suomalaiset ostaa heiltä traktorit ja myös maitoa. ;D ;D ;D Ollaanko me Suomalaiset jotenkin tyhmää porukkaa,kalvetaan omaa oksaa. :'(
Kaikista tyhmintä on jatkuva nimimerkkien vaihtaminen. Pysyy yhdellä nimmarilla sisällä ja vastaa puheistaan.  Silloin saattaa jutuilla olla edes jonkinlaista uskottavuutta muiden silmissä.
  Kylmis puhuu asiaa!!   8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miksei myy
Olen aina saanut tarjouksen jos olen halunnut ,mutta kerran kun kysyin jontikasta niin ei kuulunut mitään .
Kuluttajat ja viljelijät haluavat nykyään ostaa ulkolaista tuotetta.
Sassi siitä kirjoitti ja oli kyllä asiaa joka sana.Juustostakin jo yli puolet tulee ulkoa.Se oli paras kohta kun Fentin tehtaalla oltiin iloisia kun Suomalaiset ostaa heiltä traktorit ja myös maitoa. ;D ;D ;D Ollaanko me Suomalaiset jotenkin tyhmää porukkaa,kalvetaan omaa oksaa. :'(
Kaikista tyhmintä on jatkuva nimimerkkien vaihtaminen. Pysyy yhdellä nimmarilla sisällä ja vastaa puheistaan.  Silloin saattaa jutuilla olla edes jonkinlaista uskottavuutta muiden silmissä.
  Kylmis puhuu asiaa!!   8)

 :D :D :D 8) 8) 8) 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

justus

  • Vieras
Vs: miksei myy
Laskin piruttaan montako valtramyymälää on suomessa,31kpl ;D

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2633
Vs: miksei myy
Laskin piruttaan montako valtramyymälää on suomessa,31kpl ;D

Eiköhän Agco pudota myyntiverkoston puoleen... Minkähänlainen kannustinjärjestelmä noilla traktorimyyjillä lie?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: miksei myy
Laskin piruttaan montako valtramyymälää on suomessa,31kpl ;D

Minäkin olen tuota yrittänyt, mutta olen aina nukahtanut 10-15 välillä
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: miksei myy
Joo eihän se mitään, jos ei tarjousta saa. Paikallinen Valtra-myyjä torpedoi multa työpaikan aikanaan, kun vääräuskoinen olin. Ja olen tietty vieläkin. Sen verran jäi hampaankoloon, että Valtran myyntipisteen oven saranat ei ole mun takia kuluneet, eikä hiekkaa ole eteiseen kantautunut. Mutta aikamoinen piikki mä sen äijän perseessä olen ollut, kun sitä noin paljon meikäläinen ahisti.

AJL

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: miksei myy
Jaa tää taitaa ollakkin valtralla ihan yleinen käytäntö. Muutama vuos sitten puheikkain myyjän kanssa että hommaa koeajolle koneen, kirjotti vielä oikein muistivihkoon. No eipä siittä sen koommin oo kuulunu.  ;D

metsajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4409
  • En tiedä mistä on kysymys, mutta vastustan!
Vs: miksei myy
Ainoat tosi asialliset valtran myyjät olen tavannut Iisalmessa ja Seinäjoella, tosin kummaltakin ostin halvahkon koneen suoralla ostolla.

 Sä et taas käyny Lahden Valtralla...siellä on asialliset ja mukavat myyjät, jotka  eivät ylenkatso, vaikka ei mitään ostaisikaan. Sekä nykyiset ja entiset ovat olleet asiallisia.

Tosi on. En ole ostanut kuin todella kauan sitten yhden käytetyn maasian tuolta, mutta palvelu on ollut asiallista. Uutta Valtraa en kyllä ole edes yrittänyt ostaa, eikö se ole ollut se pahin kompastuskivi Valtran myyntipisteissä ?

roadman

  • Vieras
Vs: miksei myy
Jaa tää taitaa ollakkin valtralla ihan yleinen käytäntö. Muutama vuos sitten puheikkain myyjän kanssa että hommaa koeajolle koneen, kirjotti vielä oikein muistivihkoon. No eipä siittä sen koommin oo kuulunu.  ;D

Vuoden sisään kaksikertaa pyydetty 213 versua ja 724 Fenttia koeajoon kummastakaan ei ole kuullu mitään. Vihkoon on ylös laitettu.   

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: miksei myy
Varovaisemmaksi menee ,jos tila tunnettu suurista veloistaan ei tarjouksia tahdo saada miltään myyjältä. 8)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: miksei myy
Varovaisemmaksi menee ,jos tila tunnettu suurista veloistaan ei tarjouksia tahdo saada miltään myyjältä. 8)

Mikä ihme inho sulla on noita "isoja" tiloja kohtaan?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159