Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kosken Suurhanke  (Luettu 43725 kertaa)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Kosken Suurhanke

Olen . Ei merkittävää hajua . Keskustasta Turkuunpäin löytyy hajupaikkoja ,talvellakin .

Tätä mieltä minäkin vähän olen...
[/quote]

Eihän siinä ole kuin yksi sikala (vähäjöentien kohdalla) Mun mielestä siellä mikään haise, varsinkaan talvella.
Käteinen ratkasee

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Kosken Suurhanke
Meijän kylässä sikoja ja broiskuja on jo riittävästi . SuurSalon alueella Kiikala voisi olla sopiva kohde .
[/quote]

Onko siellä myös jo metalli- tai puuteollisuutta tarpeeksi. Menetkö heillekin kertomaan, että nyt sulla on jo tarpeeksi suuri laitos, että älä enää laajenna.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kosken Suurhanke
Sorkkishan laajensi juuri sorkkapukkitelinettään. Mahtoiko tehdä sen ilman ympäristölupaa salaa!

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Meijän kylässä sikoja ja broiskuja on jo riittävästi . SuurSalon alueella Kiikala voisi olla sopiva kohde .

Onko siellä myös jo metalli- tai puuteollisuutta tarpeeksi. Menetkö heillekin kertomaan, että nyt sulla on jo tarpeeksi suuri laitos, että älä enää laajenna.
[/quote]Ne ei haise eivätkä ryskää asiakkaan nurkissä öisin (lietteenkuljetus) ja työtä antavat Suomalaisille . Teollisuustontteja on kaavoitettu runsaasti 10.tienvarteen .

hoopotteri

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 99
Vs: Kosken Suurhanke
Jossain Huittissa haisee 4-5000 asukkaan taajamassa paska yhtä soittoa puoltoista viikkoa keväisin. Huomaa jo ohi ajaessa. Mutta taitaa olla eniten tuotannosta euroja repivä kunta? Tuet sitten on pienemmät. Ja tosiaan kun ainakin HK pyrkii saamaan nykyisin suuret yksiköt mahdollisimman lähelle teurastamoa niin voisi tuo Inarista olla vaikea saada? Tai varmaan jos itse omalla kustannuksellaan rahtaa siat Forssaan?

Huittistentaajamassa ei hajua juurikaan huomaa ympäristössä kyllä . Koskella haisee kirkonkylässäkin , ihan riittävästi . Tuo haitta ei ole jokaipäiväistä joten ei haitta ole kohtuuton ja ymmärrettävä .

Et oo tainnut olla Huittisten keskustassa käymässä kylvöaikaan?

Olen . Ei merkittävää hajua . Keskustasta Turkuunpäin löytyy hajupaikkoja ,talvellakin .

Vampulassa Vam bio?

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Jossain Huittissa haisee 4-5000 asukkaan taajamassa paska yhtä soittoa puoltoista viikkoa keväisin. Huomaa jo ohi ajaessa. Mutta taitaa olla eniten tuotannosta euroja repivä kunta? Tuet sitten on pienemmät. Ja tosiaan kun ainakin HK pyrkii saamaan nykyisin suuret yksiköt mahdollisimman lähelle teurastamoa niin voisi tuo Inarista olla vaikea saada? Tai varmaan jos itse omalla kustannuksellaan rahtaa siat Forssaan?

Huittistentaajamassa ei hajua juurikaan huomaa ympäristössä kyllä . Koskella haisee kirkonkylässäkin , ihan riittävästi . Tuo haitta ei ole jokaipäiväistä joten ei haitta ole kohtuuton ja ymmärrettävä .

Et oo tainnut olla Huittisten keskustassa käymässä kylvöaikaan?

Olen . Ei merkittävää hajua . Keskustasta Turkuunpäin löytyy hajupaikkoja ,talvellakin .

Vampulassa Vam bio?
Taitaa muuten olla . Ei sekään mikään paha mutta huomaa kyllä .

Takamehtien Mekatähti

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Tuollainen iso yksikkö hyödyttää varmasti lähialueen viljatiloja. Ostavat rehuviljaa, ja sieltä saa lantaa pelloille, vähentää  kalliin ostolannoitteen tarvetta.
Itse ottaisin riemumielin  vastaan tuollaisen yksikön meidän kylälle, viljatilalle siittä pelkkää hyötyä.

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.
Käteinen ratkasee

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Tuollainen iso yksikkö hyödyttää varmasti lähialueen viljatiloja. Ostavat rehuviljaa, ja sieltä saa lantaa pelloille, vähentää  kalliin ostolannoitteen tarvetta.
Itse ottaisin riemumielin  vastaan tuollaisen yksikön meidän kylälle, viljatilalle siittä pelkkää hyötyä.

Ei muuta kun kutsut teijän kylälle hankkeen .

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.
Ei se sen enempää haise pihallakaan. Vastaanottohallissa on kyl väkevät aromit...hallissa on myös ilmanlaadun mittaus, että tietää lähteä ulos vähän ennen kuin jää lopullisesti sisälle.

Putkisiirto varmaan vähentää lähelläolevien tuotantolaitosten hajuhaittoja, pintalevitys pelkän paskan osalta jää myös kokonaan pois.

Vanha totuus on, että maailmanloppu sit tulee kun paska haisemasta lakkaa.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.

Tämä on totta. Itse kaasulaitos on varsin hajuton ja se on siellä kaukana metsässä.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.

Tämä on totta. Itse kaasulaitos on varsin hajuton ja se on siellä kaukana metsässä.
Totta. Kaukana skutsissa on kun on Vampulassa  :D
Vampula=Köyliön esikartano  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.

Tämä on totta. Itse kaasulaitos on varsin hajuton ja se on siellä kaukana metsässä.
Totta. Kaukana skutsissa on kun on Vampulassa  :D
Vampula=Köyliön esikartano  ;D

Ex kunnassa oli peltoa 50% maa-alasta, ettei nyt aivan pelkkää mettää. Laitos on sijoitettu hyvin ja kantatielläkin haju vähenee kun Satapossun tuotokset saadaan putkeen.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.

Tämä on totta. Itse kaasulaitos on varsin hajuton ja se on siellä kaukana metsässä.
Totta. Kaukana skutsissa on kun on Vampulassa  :D
Vampula=Köyliön esikartano  ;D

Ex kunnassa oli peltoa 50% maa-alasta, ettei nyt aivan pelkkää mettää. Laitos on sijoitettu hyvin ja kantatielläkin haju vähenee kun Satapossun tuotokset saadaan putkeen.
Jaa se onkin se satapossu mikä haisee joskus . Eikös se ole justiinsa tienvieressä .

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: Kosken Suurhanke
Ei Vambio valtatielle haise. Eihän sitä edes näy valtatielle sieltä metsästä.

Tämä on totta. Itse kaasulaitos on varsin hajuton ja se on siellä kaukana metsässä.
Totta. Kaukana skutsissa on kun on Vampulassa  :D
Vampula=Köyliön esikartano  ;D

Ex kunnassa oli peltoa 50% maa-alasta, ettei nyt aivan pelkkää mettää. Laitos on sijoitettu hyvin ja kantatielläkin haju vähenee kun Satapossun tuotokset saadaan putkeen.
Jaa se onkin se satapossu mikä haisee joskus . Eikös se ole justiinsa tienvieressä .

Jos kerran tunnet hajuja paikoissa, joissa sitä ei mistään ulkopuolelta voi tulla, lienee lähde lähempänä ....