Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kairojen terottelupisnes  (Luettu 2451 kertaa)

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Kairojen terottelupisnes
Mites alan yrittäjillä menee? Töitä enemmän kuin yx mies ehtii tekeen? :o
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kairojen terottelupisnes
Kairanhoitelubisneksessä pitää syksyllä "varata ajoissa" ja "kesällä on aikaa"  :o

Meinaatko itse viedä kairasi tuonne hoidettavaksi  ??? Näillä keleillä pitää kyl kairata aika nopeasti, jotta saa veteen reiän aikaiseksi.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ana111

  • Vieras
Vs: Kairojen terottelupisnes
Mites alan yrittäjillä menee? Töitä enemmän kuin yx mies ehtii tekeen? :o
Älä sää lähre sekottamaan niit markkinoit >:( >:(

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Kairojen terottelupisnes
Kairanhoitelubisneksessä pitää syksyllä "varata ajoissa" ja "kesällä on aikaa"  :o

Meinaatko itse viedä kairasi tuonne hoidettavaksi  ??? Näillä keleillä pitää kyl kairata aika nopeasti, jotta saa veteen reiän aikaiseksi.

Emmää jaksa itse porata. Mää ostan mieluummin valmiin reiän, yx yrittäjä teki niitä kuulemma varastoon viime talvena.
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kairojen terottelupisnes
Kairanhoitelubisneksessä pitää syksyllä "varata ajoissa" ja "kesällä on aikaa"  :o

Meinaatko itse viedä kairasi tuonne hoidettavaksi  ??? Näillä keleillä pitää kyl kairata aika nopeasti, jotta saa veteen reiän aikaiseksi.

Emmää jaksa itse porata. Mää ostan mieluummin valmiin reiän, yx yrittäjä teki niitä kuulemma varastoon viime talvena.

Onks se se sama jätkä, joka teroittaa noita kairoja ja viilailee kaikkea mitä näkee  :o
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Kairojen terottelupisnes
Kairanhoitelubisneksessä pitää syksyllä "varata ajoissa" ja "kesällä on aikaa"  :o

Meinaatko itse viedä kairasi tuonne hoidettavaksi  ??? Näillä keleillä pitää kyl kairata aika nopeasti, jotta saa veteen reiän aikaiseksi.

Emmää jaksa itse porata. Mää ostan mieluummin valmiin reiän, yx yrittäjä teki niitä kuulemma varastoon viime talvena.

Onks se se sama jätkä, joka teroittaa noita kairoja ja viilailee kaikkea mitä näkee  :o

Siis se joka valaa viikonloppuisin uuden pakkasvaraston sokkelia, että saa kesäkauden kysynnän tyydytettyä. Saattaa olla sama hessu.
It ain't over till the fat lady sings

antti-x

  • Vieras
Vs: Kairojen terottelupisnes
Pakkasia odotellessa kuka vain voi tehdä pilkkireiän valmiiksi:

Otetaan yksi levy 100mm styroxia ja tehdään keskelle reikä halutun kokoiselle viemäriputkelle (vajaa metrin pätkä) joka liimataan uretaanivaahdolla tms. kiinni styroxiin. Putkeen työnnetään jämtisti sinne sopiva solumuovinen putkieriste, joka jää jonkun matkaa näkyville putken siitä päästä joka on tasan styroxin pinnan kanssa.

Sitten tämä reikä vaan heitetään vesille, putki luonnollisesti alaspäin, ja odotetaan jäätymistä. Jos haluaa helposti löytää pilkkireikänsä ja estää sitä ajautumasta rantaan, se kannattaa ankkuroida jotenkin.

Putkieriste vedetään sitten vain pois kun halutaan käydä pilkillä, ja työnnetään sen jälkeen takaisin jotta reikä ei jäädy umpeen. Lisäetuna tässä etukäteen tehdyssä reiässä on se, että lumettomilla keleillä syroxin päällä on lämmin istua pilkkiessä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Kairojen terottelupisnes
Pakkasia odotellessa kuka vain voi tehdä pilkkireiän valmiiksi:

Otetaan yksi levy 100mm styroxia ja tehdään keskelle reikä halutun kokoiselle viemäriputkelle (vajaa metrin pätkä) joka liimataan uretaanivaahdolla tms. kiinni styroxiin. Putkeen työnnetään jämtisti sinne sopiva solumuovinen putkieriste, joka jää jonkun matkaa näkyville putken siitä päästä joka on tasan styroxin pinnan kanssa.

Sitten tämä reikä vaan heitetään vesille, putki luonnollisesti alaspäin, ja odotetaan jäätymistä. Jos haluaa helposti löytää pilkkireikänsä ja estää sitä ajautumasta rantaan, se kannattaa ankkuroida jotenkin.

Putkieriste vedetään sitten vain pois kun halutaan käydä pilkillä, ja työnnetään sen jälkeen takaisin jotta reikä ei jäädy umpeen. Lisäetuna tässä etukäteen tehdyssä reiässä on se, että lumettomilla keleillä syroxin päällä on lämmin istua pilkkiessä.

Sun kilpailias tekee kuulemma niin, että jäädyttää vesiämpärin, ja poraa sit reiän siihen jääkimpaleeseen. Ex-Anan tekniikkaa vaikuttaa kieltämättä fiksummalle. ;D
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kairojen terottelupisnes
Onneksi mulla on pakastin täynnä ylivuoteisia pilkkireikiä. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kairojen terottelupisnes
Onneksi mulla on pakastin täynnä ylivuoteisia pilkkireikiä. ;D
Voitko joskus näyttää meille ylivuotiset reikäsi  :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kairojen terottelupisnes
Onneksi mulla on pakastin täynnä ylivuoteisia pilkkireikiä. ;D
Voitko joskus näyttää meille ylivuotiset reikäsi  :-X

Jep, haju ei välity.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65658
Vs: Kairojen terottelupisnes
eiös korealaiset kehittänny sellasen jutun jolla haju välittyy sähköpostissa?        luin jostain lehestä joku aika sitten !         vai oliko joku muu?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kairojen terottelupisnes
eiös korealaiset kehittänny sellasen jutun jolla haju välittyy sähköpostissa?        luin jostain lehestä joku aika sitten !         vai oliko joku muu?

Rähmispossun foliomedia?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kairojen terottelupisnes
Onneksi mulla on pakastin täynnä ylivuoteisia pilkkireikiä. ;D
Voitko joskus näyttää meille ylivuotiset reikäsi  :-X
Ookko vähän tyhmä, nehän sulaa jos ottaa pois pakkasesta.  ;) Dorolla on niin huono kuvittaa. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kairojen terottelupisnes
Onneksi mulla on pakastin täynnä ylivuoteisia pilkkireikiä. ;D
Voitko joskus näyttää meille ylivuotiset reikäsi  :-X
Ookko vähän tyhmä, nehän sulaa jos ottaa pois pakkasesta.  ;) Dorolla on niin huono kuvittaa. ;D

Dorolla on ihan paras kuvittaa  :o Mulla on nytkin koko makuuhuone kuvitettu Doro Peschin kuvilla  :-X :-X
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.