Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe voimaa.com yms.  (Luettu 106068 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: voimaa.com yms.
Molemmat on pienen ikänsä mopoja viritelleet ja nyt suurempia koneita eikä mikään onnistu ,nyt Äitin sykkyyn molemmat ja sieltä ohjeita ottamaan ja sitten kapula käteen ja sovinto. ;D ;D
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: voimaa.com yms.
Ei ole tapana työpuhelinta sesongin ulkopuolella pitää pyhinä mukana, että opettelisit vaan itte soitteleen ihmisten aikoihin. Ei yhtään puhelua ole kyllä pyhän jälkeen jäänyt vastaamatta.
Ei meilläpäin ainakaan yksikään maanviljelijä pidä vappua pyhäpäivänä vaan tavallisena arkipäivänä.

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Ei se maataloushommissa sitä olekaan, tuo "työpuhelin" eli kauppapuolen kapula on poissa taskusta kun on kalenteripyhä. Muuten ei saisi noilta hommilta yhtään taukoa, siksi näin.
Mutta eiköhän tää nyt ollut tässä kun tuntuu että viallinen ohjelma on ja pysyy mielissä, ja asiasta paskan maku suussa vielä melkoisen aikaa.

JTJ

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 241
Vs: voimaa.com yms.
Piedrolle ja muille alalla toimijoille kysymys et miten onnistuu new holland autocommand ja case puma cvx moottoreiden ohjelmointi ja miten vaihteisto reagoi asiaan? Siis cnh portaattomista kysymys.

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: voimaa.com yms.
Ei se maataloushommissa sitä olekaan, tuo "työpuhelin" eli kauppapuolen kapula on poissa taskusta kun on kalenteripyhä. Muuten ei saisi noilta hommilta yhtään taukoa, siksi näin.
Mutta eiköhän tää nyt ollut tässä kun tuntuu että viallinen ohjelma on ja pysyy mielissä, ja asiasta paskan maku suussa vielä melkoisen aikaa.

Asiahan ei minulle kuulu mutta ota luuri käteen kun virka-aikasi alkaa , soita Piedrolle ja sopikaa asia. Se on pidemmän päälle eduksi myös Sinunkin liiketoimillesi. Kysehän ei ole kuin ykköstonneista, kyllä siitä aikuiset ihmiset sovun saavat aikaiseksi. Ja kun sovitte asian LUPAAN KAIKKIEN MUIDEN PALSTALAISTEN PUOLESTA ETTEMME KUITTAILE ASIASTA! Paskan maku lähtee suusta vaikka Seagramin viskillä kunhan asian saa so*****a.
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: voimaa.com yms.
DTM vaan vaihtoon ja ohjelmaa uuteen kunnolliseen traktoriin  ;D  Viitsi viitsi...

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5906
Vs: voimaa.com yms.
Ei ole tapana työpuhelinta sesongin ulkopuolella pitää pyhinä mukana, että opettelisit vaan itte soitteleen ihmisten aikoihin. Ei yhtään puhelua ole kyllä pyhän jälkeen jäänyt vastaamatta.
Ei meilläpäin ainakaan yksikään maanviljelijä pidä vappua pyhäpäivänä vaan tavallisena arkipäivänä.
Mun mielestäni on lähtökohtaisesti todella tahditonta lähteä soittelemaan työasioilla pyhäpäivänä.
Riippumatta siitä mikä itselle joutavan päiväinen "kommareitten" arkipyhä olisikin kyseessä.

jcb

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: voimaa.com yms.
Täällä käyty keskustelu ei ainakaan minussa herättänyt luottamusta Realistinkaan
kykyyn neuvotella asiakkaiden kanssa. Kysytäämpä tällä kertaa muualta.

Jompero

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 706
Vs: voimaa.com yms.
Näkyy tosiaan olevan aikamoinen mainosketju  ;)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: voimaa.com yms.
DTM vaan vaihtoon ja ohjelmaa uuteen kunnolliseen traktoriin  ;D  Viitsi viitsi...

Mut etkös lukenut tarkkaan edeltä että omat ongelmansa siinä Fiendinkin lastuttamisessa on...
Ei vaan nythän mää hokasin että tarkoitit varmaan että hankkia kone jossa sisudiesel toimii hyvin yhteen eli Valtra !
 ;D

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: voimaa.com yms.
DTM vaan vaihtoon ja ohjelmaa uuteen kunnolliseen traktoriin  ;D  Viitsi viitsi...

Mut etkös lukenut tarkkaan edeltä että omat ongelmansa siinä Fiendinkin lastuttamisessa on...
Ei vaan nythän mää hokasin että tarkoitit varmaan että hankkia kone jossa sisudiesel toimii hyvin yhteen eli Valtra !
 ;D

Ostaa niin ison Fendtin ettei tarvii lastuttaa  8)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

realisti

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Se ei nyt heilauta paskaakaan mitä mieltä muut on asiasta kun itse tiedän totuuden, johan tätä on vuosi väännetty ilman että toinen osapuoli olisi tullut yhtään vastaan.
Hiukka hankala on piedrolle soittaa kun en tiedä puhelinnumeroa tai muutakaan yhteystietoa hänelle, kun pyhien aikana tulleet puhelut on tukkineet puhelimen lokin. Minkäänlaista soittopyyntöä en ole häneltä saanut, itse olen kylläkin viime viikolla viimeksi lähettänyt voimaa.comin nettisivun kautta yhteydenottopyynnön. Piedrolta näytti tulleen seuraavanlainen yv silloin pyhänä mutta en huomannut kuin vasta eilen: "Antti vastaahan puhelimeen niin saadaan asiasta jonkinlainen sopu" Perässä ei nimeä eikä yhteystietoa minne soittaa.
Ja kuten sanoin vastaan kyllä aina normaalina työaikana kauppapuolen puhelimeen, ja useimmiten iltaisinkin. Ei sitä vaan teidän mielipiteistä huolimatta jaksa tehdä kauppaa 24/7/365, ei noin toimi muutkaan kauppiaat.
Johan tässä vuoden taikinoinnilla pitäisi jonkinlainen sopu asiassa saada, mutta minulla alkaa jousto vaan loppua nyt vuoden kohdalla. Kuten sanoin olen itsekin mokannut oman kauppataipaleeni varrella muutaman kerran, mutta pyrkinyt korjaamaan vahinkoja niin että ei asiakas jää yksin vastuuseen kaikesta toisin kuin tässä.
Ilmeisesti homma on foorumin väen mukaan niin että minun täytyy nöyrtyä ja unohtaa koko juttu ja tyytyä siihen että tyhjää tuli ostettua.

T170

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 604
Vs: voimaa.com yms.
Joo, ei heilauta paskankaan vertaa mitä mieltä muut on...

Minullehan on aiwan sama vaikka pitäisit kauppaasi auki ainoastaan tunnin lauantaiaamuna klo 03.00-04.00  ;) En ehkä edelläluetun perusteella siellä niin useasti tule asioimaan. Olen kunnioittanut tähän asti pohjalaisia suoraselkäisinä, reiluina ja rehellisinä mutta ehkä muitakin luonteenpiirteitä löytyy. Täällä Karjalankunnailla olisi moisesta pikkujutusta saatu sopu jo ajat sitten. Moon oikias, soot vääräs!   ;D

http://www.nostalgiakauppa.fi/kauppa2/moon-oikias-soot-vaaras-tpaita-p-281.html
uliza Tambovskaja, 12
Gebäude C, Office 53
192007 Sankt - Petersburg
Russia

+250

  • Vieras
Vs: voimaa.com yms.
Se ei nyt heilauta paskaakaan mitä mieltä muut on asiasta kun itse tiedän totuuden, johan tätä on vuosi väännetty ilman että toinen osapuoli olisi tullut yhtään vastaan.
Hiukka hankala on piedrolle soittaa kun en tiedä puhelinnumeroa tai muutakaan yhteystietoa hänelle, kun pyhien aikana tulleet puhelut on tukkineet puhelimen lokin. Minkäänlaista soittopyyntöä en ole häneltä saanut, itse olen kylläkin viime viikolla viimeksi lähettänyt voimaa.comin nettisivun kautta yhteydenottopyynnön. Piedrolta näytti tulleen seuraavanlainen yv silloin pyhänä mutta en huomannut kuin vasta eilen: "Antti vastaahan puhelimeen niin saadaan asiasta jonkinlainen sopu" Perässä ei nimeä eikä yhteystietoa minne soittaa.
Ja kuten sanoin vastaan kyllä aina normaalina työaikana kauppapuolen puhelimeen, ja useimmiten iltaisinkin. Ei sitä vaan teidän mielipiteistä huolimatta jaksa tehdä kauppaa 24/7/365, ei noin toimi muutkaan kauppiaat.
Johan tässä vuoden taikinoinnilla pitäisi jonkinlainen sopu asiassa saada, mutta minulla alkaa jousto vaan loppua nyt vuoden kohdalla. Kuten sanoin olen itsekin mokannut oman kauppataipaleeni varrella muutaman kerran, mutta pyrkinyt korjaamaan vahinkoja niin että ei asiakas jää yksin vastuuseen kaikesta toisin kuin tässä.
Ilmeisesti homma on foorumin väen mukaan niin että minun täytyy nöyrtyä ja unohtaa koko juttu ja tyytyä siihen että tyhjää tuli ostettua.
Viljeliöilläki on oikeus työ ja vapaa aikaan 8)
Näitä liikkeitä jotka veloittaa homman ja sen jälkeen ei kiinnosta pätkääkään on nykyään ihan liikaa.Kaikesta pitää kiukutella ja soitella että saa sovitut hommat toimiin. >:(
Pysy Realisti lujana 8)

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: voimaa.com yms.
En tiedä, mut jos luvataaan laittaa voimaa koneeseen. Niin pitääkäö isännän tietää et onko hänen
dynä vt super x nyt 500bar vai 400 bar varo laatikossa....hmmm.... EI... Sen takia siitä ohjelmoinnista maksetaan ammatti miehelle joka on luvannut voimaa koneeseen ja selvittänyt asiat. KOska testejähän on tehty ja otettu selvää koneen anatomiasta???? Valvetunut kaveri olisi ilmoittanut että ei saada kuin esim 20hp enemmän ja sillä siisti.
Ei minun mielestä ole mitään merkitystä koneteholla jota ei voi "syöttää" laatikon kautta maahan.

Mut jospa te pääsisitte sopuun, mut vaikuttaa vähän et tyhjästä on maksettu.
Mut tosin totuutta ei tiedä kuin asianomaiset
Nii se on...