Ei viittis enää. Mutta kai se täytyy, pari sanaa vain.
Antti, sinun tehotavoitteet siihen koneeseen oli alunperin noin 300hp, koska naapurillakin oli. Hyvin selkeästi tuli esille ettei vähemmän edes kiinnosta.
Asiantilan kerrottuasi, selvitin peripohjin mahdollisuudet tilanteen korjaamiseksi.
Tätä topikkia taaksepäin lukemalla selviää että keskusteluyhteyden saavuttamiseksi silloin jouduin työntämään pallon sinulle.
Jotta asioissa voi päästä eteenpäin taytyy pystyä kommunikoimaan.
Sinulta ei tullut silloin eikä ole tullut edelleenkään minkäänlaista yhteydenottoa asian puitteissa.
Seuraavassa hetkessä totesit, että Mikko tulee asian hoitamaan hetikohta, jolloin sen koneen kanssa kiire loppui.
Sen toisen lupaamani koneen voin käydä milloin vain tekemässä, kunhan otat yhteyttä, ja sovitaan milloin se molemmille sopii.
Tällaisissa asioissa en näe mitään syytä keljuilla kenellekään, mua ei ole opetettu kehumaan ketään koskaan, ja siks en osaa sitä homma ollenkaan ja jätänkin sen lajin kernaasti muille.
Mitä tulee MF:n Dtm laatikollisten optimointiin, tuo nykyään koneessasi oleva teho on juuri siinä rajoissa jonka ilmoitimme tälläkin topiikilla, myehemmin testattuamme olevan siihen mahdollista toteuttaa, ilman laatikon ylipaineventtiilin reagointia. Se ei silloin kiinnostanut.
DTM- koneiden kanssa yleensä, tällainen fakta on hyvä muistaa, asiakkaalta kuultuna, näitä koneita omasta mielestään isommillekin tehonlisäyksille "onnistuneesti" säätävä taho, tahtoo unohtaa vain ilmoittaa isännälle että pyörille ei sitten muuten tulekaan tuota tapista mitattua tehoa. Sisun ohjelmassa yksi viidestä väännön rajoittimesta on juuri vaihdelaatikolle suurimman sallitun väännön kuvaja. Tuon kun unohtaa säätää, niin koneen liikkuessa moottorilta laatikolle ei mene enempää vääntöä kuin tuolla kartalla sallitaan.
Tapista tässäkin voidaan vääntää se 300 hp helposti, ja silti moottori ei anna laatikolle enempää kuin tuon äskeisessä väännönrajoittimessa sallitun väännön. Se arvo voi olla vakio, tai se voi olla hitusen nostettu, mutta ei (välttämättä) ollenkaan se mitä PTO- mittauksessa lappuun piirtyy.
Sitten kuulin että siellä olis käyny muitakin alan miehiä, kun Mikko sulla kylässä tuoreeltaan Massikan kimpussa, eikö sekään toiminut?
Omalta puoleltani laitan pisteen tälle tarinalle tästä aiheesta, ja jos Antti haluaa hyvitystä kokemastaan vääryydestä, se vaatii häneltä vain yhteydenoton, meilillä, puhelimella, tai tekstiviestillä. Yhteystiedot löytyy kotisivuiltamme.
Se mitä on luvattu, pitää. Jos Massikkaan ei saa tai tarvii koskea, voidaan tehdä toinen kone veloituksetta. Pallo on edelleen hänellä.
Piedro
PS: Olen siinä kulmilla puolenviikon maissa kiusaamassa pullinkikonettamme Witniä, teemana saada vakio kansipahvi lentään noin 800 hepan moottoritehoilla. Voisin poiketa samalla reissulla.
Viimeksi muokattu: 25.01.14 - klo:13:48 kirjoittanut Piedro